Recenze filmu Jak vycvičit draka 2

81%

Komentáře a recenze 73

tomlery
tomlery
2 141 bodů
9
Hrozné na animovaných filmech je, že sedím v kině ve svých 25 letech mezi stovkou dětí. Ještě horší je, že nedoprovázím žádné dítě. Ano! Animované filmy vážně miluji! Nedokážu si představit, že by tato pohádka byla zfilmována. Jak vycvičit draka mě vážně baví a člověk se může pořádně uvolní a také se zasmát. Navíc, když hlavní hrdina se rozhodne s draky nebojovat, ale být jejich parťákem! Jen ne každý má stejné vnímání a proto zde dochází k narušení harmonie mezi světy draků, kterým vévodí lidé! Kdo myslíte, že vyhraje?
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Tehdy jsem na tom byl v kině ve 4DX a do teď si pamatuji, že jsem si z toho cvrnknul do kalhot. S radostí mohu říci, a tím utvrdit výjimečnost této série, že jsem si cvrnknul i nyní.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8.5
Pestrost prostředí, jednotlivé druhy a plemena draků i postavy vybroušené do dokonalosti. Ať už té digitální, či psychologické (jak jen to u fantasy animáků jde). A ta hudba!!! John Powell stvořil něco impozantního, co můžu poslouchat hodiny, a nikdy se mi to neomrzí.
king-kurt
king-kurt
1 282 bodů
7.5
Celkem dobrý animák, hodně akce, hodně překvapení, zvratů v ději, chvíli pro děti, chvíli pro dospělý, stejně jako draci. Od miminkovských nesmyslů až po vyspělé "seriózní" draky. WTF? Pro koho to bylo?
Dory28
Dory28
1 241 bodů
10
Je mi jedno, jestli to má štítek DĚTI, nebo ne. Já tuhle filmovou sérii zbožňuji. Příběh o harmonizaci lidí a draků (lidí se zemí, a vším okolo nás) - I love it. Hudba od Johna Powella a od Cullena Vance, na kterého se často zapomíná, byla naprosto úžasná, a jako spousta filmovích skladeb, i tyhle si ráda poslechnu jen tak. A nakonec animace, která na první pohled vypadá obyčejně, ale vlastně vůbec
Pajmen
1 204 bodů
7.5
Pěkné pokračování a nebýt toho vyvrcholení, kdy se na sebe víc hulákalo než bojovalo, mohlo být moje hodnocení ještě vyšší.
Jakub.Selesi
Jakub.Selesi
1 166 bodů
9.5
Velmi povede animák, hodně akce, má svůj šarm a půvab, k tomuto filmu mě dokopala kamarádka a musím pochválit práci grafiků, animátorů, zvukařů a celého týmu, velmi propracované, působivé a velmi hezké. Draci, kterých je v tomto filmu dost, jsou velmi propracovaní a každý velmi ojedinělý.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
10
Příběh a postavy jsou o něco vážnější taky bych řekl že jsou o něco lepší ale ty staré jsou stále dobré, máme tady nové draky, nové prostředí, nové postavy, dokonce nové tváře postav u těch starých postav nebo jsou tady ajii detaily který jsou o něco detailnější tak i animace to se taky moc nestává, ve druhém díle je toho mnoho a funguje to, začátek a konec je tady stejný jako u prvního dílu, jediná postava která je stále stejná a to je Bezzubka a Škyťák akorát chce více ryskovat ale i tak je stále stejní, Bezzubka je stejná svým způsobem chování taky i dizainem který by asi těžko šel změnit, hudba v některých momentech byla trochu jiná ale pořád má ten stejný hudební styl který měl aji ten první díl, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 10/10 Příběh 10/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐⭐ 10/10
salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Rozpohybované obrázky binárem, né vždy lahodí mé potěše. Cvičení draka je toho velkou vyjímkou neb je to dokonalost sama. Již první počin ve mně zanechal velmi příjemný pocit z dobře odvedené práce a není tomu jinak u druhého dílu, který je stejně tak skvělý, jak dobře vypracovaný preclík pečíc se v troubě ohřívané ohněm chrlícím se z dragonské tlamy. Kéž by bylo víc takových animáků, které jsou určeny nejen sotva žvatlajícím jedincům s rozmatlanou přesnídávkou kolem ústního otvoru, ale i těm, kteří již mají dětství dávno za sebou, čímž pádem i ty přesnídávkové obličejové mazanice.
michaela159
michaela159
1 045 bodů