Jak vycvičit draka 2

81%

Komentáře a recenze 67

pateta
461 bodů
9
Dlouho jsem zvažovala, zda na dvojku jít, když mě jednička tak nadchla, nerada bych si dojem nechala zkazit zmrvenou dvojkou. Ale když jsem přečetla pár hodnocení, dostala jsem kuráž a na film vyrazila - a ještě že tak! ;) Druhý díl je podle mě mnohem akčnější, plný zvratů, nádherných momentů. Jasně, dráček Vás už nepřekvapí svým roztomilým kočko-psím chováním, ale překvapí zase jinými věcmi. ;) Příběh je milý, až dojemný, doplněn skvělou hudbou. Paráda! Film pro malé i velké lidi.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
8.5
Opět jsme se s dcerou v kině pobavily a těšíme se na další pokračování
Blueknight
376 bodů
10
Prostě super, všechno se víc točí kolem draků což se mi vážně líbí. A má to krásnou animaci. Prostě to miluju!!!
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
9.5
Dvěma slovy - ZASE PARÁDA! :) Dlouho jsem zvažovala, zda na dvojku jít, když mě jednička tak nadchla, nerada bych si dojem nechala zkazit zmrvenou dvojkou. Ale když jsem přečetla pár hodnocení, dostala jsem kuráž a na film vyrazila - a ještě že tak! ;) Druhý díl je podle mě mnohem akčnější, plný zvratů, nádherných momentů. Jasně, dráček Vás už nepřekvapí svým roztomilým kočko-psím chováním, ale překvapí zase jinými věcmi. ;) Příběh je milý, až dojemný, doplněn skvělou hudbou. DOPORUČUJI jak malým, tak velkým! :)
  • krásný příběh
  • opět úžasná animace
  • spousta zvratů a akce
  • klidně bych brala 100% happyend a ne takové drama..uf! :)
ebarty
344 bodů
9.5
Tohle vůbec nejsou hloupé animáky pro děti. A ten soundtrack ♥
pesrex
277 bodů
8
Moc pěkný film, zajímavý pro děti i jejich doprovod.
howrse
howrse
263 bodů
10
super doporučuju jeto fakt super a ohledně alfy alfu bych chtěl chtít jo a nechápu lidi kterým se nelíbý tenhle film Ale bojím se že v třetím filmu škyták nebo bezzubka umře je to dost možné a toho se nejvíc bojím na 70 procent někdo znich umře
SoulMan
235 bodů
9
Nádherná animace, dojemný i vtipný příběh plný zvratů, prostě správná pohádka kde je možné najít i morální ponaučení jako třeba že to co má velké zoubky a plive oheň nemusí být zlé:) Zdařilé pokračování 1. dílu a hned po shlédnutí nejsem schopen formulovat jakákoli negativa takže pro ty co viděli 1. díl nutnost pro všechny ostatní vřelé doporučení.)
majky
majky
224 bodů