Komentáře a recenze 25

6.5
Příliš komerční s touhou zaujmout všechny typy diváku za účelem většího zisku. A to jakožto příznivec starého,dobrého,poctivého Jamese Bonda nemíním akceptovat!!!
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Každý má spojí oblíbenou Bond girl, pro mě to je rozhodně Halle Berry v tomto filmu. Po shlédnutí jsem na ní ještě hodně dlouho musel myslet a dá se říct, že díky tomuto filmu se mi zaryla do paměti. Každopádně, jde o film a Bondovka jako každá jiná. Kombinace Pierce a Halle z tohoto dílu udělali jeden z mých nejoblíbenějších.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
Nádherná bondovka.
4
Brr tak takhle by to teda vážně nešlo. Je vidět že Brosnan není v podobě Bonda na nové tisíciletí vůbec připraven a není pochyb že Dnes neumírej byl signálem pro střídání stráží na postu jedničky.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Přes hodnocení místních uživatelů a zdejších komentářů nezměním svůj názor k 007:Dnes neumírej,přes výjímečnou podívanou v kině (nejdramatičnějším a nejzábavnějším zážitkem Bonda),kdy se akční tvůrce Michael Bay začíná červenat.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Super Bondovka!Tato Bondovka a lá Korea se mi tedy docela líbí.Brosnan a Berry zde docela září!
skylark13
skylark13
2 087 bodů
4
Fantasmagorie, v kolonce u žánrů mi chybí sci-fi, jedině co stojí za sledování tak šermířský souboj a Halle Barry v plavkách..
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
6
Poslední akce Brosnana jako Bonda a zároveň 20. jubileum nesmrtelné série. Od předchozích dílů tomu chybí značná kuráž a ze všech Piercovo právě ten nejhorší díl. Průměrný příběh s nudnou utahanou atmosférou, která se táhne první hodinu. Ještě se vrátím k úvodní titulkové pasáži, která je pro bondovky ikonické a bohužel zrovna tady nevypadá vůbec dobře, je dost odbytá a působí jako vytvořena v PowerPointu. To neplatí o hlavním soundtracku od Madonny, který mě provázel celou základkou a dost pozvedává vzpomínku na Die Another Day. Navíc Halle Berry jako bondgirl je opravdu báječná a k tomu ještě okouzlující mladá R. Pike, takže se tady ženský cast dost povedl. Island je docela zábavná druhá polovina filmu, ale to CGI mě dost bolí a ty triky některé ještě víc. Je to bondovka a na některé scény se vyloženě kvůli přešlapům nedá dívat. Tak jako tak Pierce má pořád své bondovské kouzlo a pokud jde o něj, tak on samostatně to má za pět hvězd, film samotný bohužel ne. 60%
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Nádherná bondovka s naprosto nejlepším Brosnanem.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Známky degenerace byly v brosnanovkách vidět už předtím, to je pravda, přesto však sestupná deklinace, jíž dosáhlo Dnes neumírej je takřka k nevíře. Jistě, člověk musí pochválit vynikající bondgirl v podání Halle Berry, stejně jako Bondovu jiskřící spolupráci se svou kolegyní, která se však následně poněkud vybarví. Jsem také rád za zajímavé prostředí Severní Koree a obecně prvních dvacet minut filmu bylo prostě vynikajícíh, stejně tak jako následné dění na Kubě. Od Islandu to jde ale z kopce, a to tak prudce, že jsem dokonce musel ubrat jednu ze tří hvěz, které bondovkám povětšinou dávám. Míra digitálnosti dosáhla neuvěřitelného vrcholu a celé se to tak moc odchýlilo od myšlenky a náboje původních bondovek, že už to prostě opravdu není ono a zbývá jen prach a bída, jež jsou příznačné pro celou Brosnanovu tetralogii.