80%

Komentáře a recenze 112

Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
4
Z nového Maxe dýchají osmdesátky z každého záběru... Což může vyhovovat starším ročníkům, já však místy přemýšlela, jak dlouho že jsem to u toho kinobaru byla a zda mezitím nenatočili Šíleného Maxe jakožto parodii na sebe samého...
winetach
winetach
1 927 bodů
6
Iba akčné ináč oničom..
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Akční pecka která se s ničím nemaže.Děj začíná prakticky od začátku a hlavně je tam nonstop akce.Tom Hardy je milionkrát lepší než Mell Gipson a záporák je pořádný parchant.Já jsem Mad Maxe moc nemusel,ale po tomhle filmu bych to měl přehodnotit.Užil jsem si film od začátku do konce.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Šílený akční road trip s Tomíkem v roli Maxíka a Charlize Theron v roli Furiosi. Akčně čistá, zručně udělaná a vizuálně výborně odvedená práce režiséra George Millera s jednoduchým příběhem a světem, který není představován pouze „línou formou“ v podobě dialogů. Scénář bych dokázal napsat asi i já, protože svou přímočarostí a jednoduchostí nemá moc čím překvapit. Jenže se ptám, vadí to u takového typu filmu?
zemina
1 386 bodů
10
George Miller pustil tancující tučňáky doslova k ledu a udělal prequel šíleného Maxe s pořádnou dávkou 2 hodinového šílenství ve kterém excelovala kamera, kostýmy, střih ze kterého náležitě snímek dostal spoustu ocenění, jako například řadu oscarů za zmíněné kategorie. Za mě se jednoznačně řadí do nejlepších akčních filmů všech dob.
Pajmen
1 204 bodů
1
V Hollywoodu zbožňujou remaky z prostého důvodu. Prodělat na něm může jen blbec. Dřív mi remaky moc nevadily, protože jich nebývalo tolik. Teď americká studia netočí pomalu nic jiného než komiksový hrdiny a již zmíněné remaky. Vrchol demence je točit remake komiksových hrdinů a nebo nejlépe je všechny naházet do jednoho filmu. Všechny se navíc točí stejným stylem - míří na masy lidí, tedy příběh je jednodušší. Tyto masy vám pak zajistí, že můžete natočit i druhý, třetí, čtvrtý, ... díl. Bohužel americký televizní mainstream se dostal do kin. Fuck you, Hollywood!
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Čistá bomba, akční scény jsou bravurně natočené a sestříhané. Herci hrají skvěle a příběh je dost dobrej. Solidní akční film který je pro mě jakožto fandu akčních filmů 5* záležitostí a fakt takle by se to mělo dělat.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Nejsem úplně milovník starých dílů šíleného Maxe a tak i shlédnutí tohoto filmu ve mě nezanechalo nijak velkou stopu. Sice zde hraje má oblíbenkyně Charlize, ale není ve filmu tak krásná ale i tak jí to hraje. A nová hvězda filmového plátna Tom je opět dobrý. Jinak bláznivina. Ale dovedu si představit že podobný boj o vodu nás při našem nehorázném plýtvání také čeká
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
9
Dvouhodinový metalový klip. Asi takový pocit, jsem si odnesla z kina :D Ale nemyslím to ve špatném slova smyslu. Bylo tam všechno co takový klip potřebuje. Hlavního šilence, poušť, rychlá auta, krásné ženy, monstrum a polepšeného ničemu. Co víc si přát. Není toho moc co bych filmu vytkla. Odcházela sem nadmíru spokojená, a to sem od toho opravdu moc nečekala.
Yancl
Yancl
1 020 bodů
9
No .. tak já si tedy myslím, že celý film vystihuje samotný název - zběsilý nebo také šílený. Tohle je totiž opravdová hardcore jízda, která chyběla na plátně a něco podobného lze těžko najít. Miluji akční filmy a tohle opravdový vrchol produkce, akční peklo podtržené krutě vyšperkovanou vizualizací. Do toho připočtena skupina řádících magorů na strojích, které snad pochází z neskutečna a v čele tak trochu tichý T. Hardy, který má ovšem fakticky nabouchané charizma a do role se výborně hodí (mám toho herce s každou jeho rolí raději). Takže jasná kinovka a přemíra spokojenosti a nadšení z Millerova díla.