84%

Komentáře a recenze 50

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Lidi jsou jako ovce. Jak by přece mohla lhát blonďatá modrooká holčička? To je blbost. Děti říkají přece jen pravdu. Tenhle film je strašně emotivní a vyvolal ve mě příšerně moc rozporuplnejch pocitů. Na jednu stranu nechápu ty lidi, že na základě jedné malé lži jsou schopní jednoho otce a milujícího člověka úplně zničit. Ale na stranu druhou jsem nad tím přemýšlel, a když by bylo tolik lidí, kteří by byli proti němu, tak bych se k ním asi po chvíli taky přidal. Bohužel je to tak. Kdyby mi někdo řekl, že můj soused je zloděj/pedofil/vrah atd.. Tak bych si na něj dával pozor, a když už by proti němu bylo celé město a nikdo by nebyl s ním, aby ho kryl, tak bych se přidal taky na stranu těch ovcí. Celý film je zrežírovaný a zahraný naprosto geniálně a já se z něho budu zpamatovávat ještě dlouhou dobu. Konec se na jednu stranu tváří jako happy end, ale když vydáte pod slupku, tak to akorát znamená, že lidi jsou vážně svině a furt se jen přetvařují. Tenhle film mě akorát utvrdil v tom, že jsou lidi strašně přelétavý a říděj se podle většiny. I nepodložený důkaz je důkaz, který mže změnit život naprosto normálnímu chlápkovi od rodiny.
Floridsky
4 376 bodů
8
Zajímavé drama se skvělým Mikkelsenem a napjatou atmosférou.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8.5
Skvěle namíchaná škála emocí, kdy divák na jedné straně soucítí s nespravedlivě obviněným hlavním hrdinou a fandí mu, aby se dokázal očistit v očích svého okolí, a na druhé straně to okolí plně chápe, protože jediná osoba, která zná pravdu, je malá zmatená holka, která ani netuší, jak svojí lží dokáže někomu zničit život. Protože dítě by si přece něco takového nevymyslelo, a když to později popírá, pak jedině proto, že se bojí. (Žádný poponášení přes dlažky, toho psa jí měl omlátit o hlavu!) Neřešitelná situace. A velmi pravdivý konec. Mikkelsen jako vždy naprosto uvěřitelný.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
10
nebudu lhát, konec jsem si představoval jinak; třeba že Mads každému odstřelí šišku a regulérně se pomstí za každou křivou výpověď, ale v Dánsku se tohle nenosí.. ❤️ madsův top tier
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Opravdu silný zážitek. Při sledování filmu jsem málem přirostl k sedadlu v kině jak jsem, opravdu až z udivení, byl zasasen do opěradel. Emočně náročné sledování, až jsem byl připravený pří první příležitosti skočit pod tramvaj. Seveřani opět ukázali, že mají talentované umělce, kteří dokáží natočit skvělý snímek. 90%
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
10
Stačí jedna věta. A všechno se rozjede, jen jedna verze může být pravdivá. Ano, riziko zneužívání nelze podceňovat a děti nelžou (většinou). Lucas se neumí bránit, nevysvětluje možné důvody Klárčina obvinění. Mlčenlivý a čekající na to, že mu ostatní uvěří, protože ho znají odjakživa. Ne, chovají se, jak bývá v maloměstě zvykem, máš cejch a my si můžeme kopnout. Klára trpí nedostatkem pozornosti rodič a upne se na Lucase, který se chová přesně podle příručky, jak nakládat s malými dětmi. Fatal error, podcenil její bolest z odmítnutí. Pak už klasické schéma, jak někoho vyobcovat z komunity. To idylické přijetí po roce mně úplně nesedělo, zato závěr vrátí vše do reality.
Ombak_Penari
2 764 bodů
9
Skvěle natočený příběh, ze kterého běhá mráz po zádech. Film, o jehož kvalitách nemůže být pochyb a zároveň film, pro jehož depresivní poselství bych ho už znovu nikdy nechtěl vidět. Mads Mikkelsen opět skvělý, i v roli zcela obyčejného člověka...
2 481 bodů
7
7/10
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Hon pro mne není filmem, je pro mne poselstvím. Poselstvím, jenž hlásá, že jedna věta může člověku zničit život. Poselstvím, jenž hlásá, že společnost se nezmění. Poselstvím, jenž hlásá, že média mohou odrovnat člověka. Poselstvím, jenž ukazuje zvrhlost některých lidí. A poselstvím, jenž hlásá, že člověk je němenný. Úchvatně, nervy-drásající natočený snímek, s hned několika poselstvími. Výkon Madse Mikkelsena, ale i malé Anniky Wedderkopp a jejího "otce" Thomase Bo Larsena. Filmová hudba podtrhuje tento mocný zážitek ze skvělého filmu, který si musím pustit ještě několikrát. Velmi dojemný film 100% Rok 2017 prokázal pravdivost filmu (Spacey, Weinstein, Hoffman,...).
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Film, kterému dávám plných 5 za to co ve mě dokázal vyvolat. Ještě při žádném jiném filmu jsem neměl tak sevřený žaludek a necítil se tak hrozně, myslím že už nikdy nenajdu odvahu si tohle znovu pustit. Bože, ještě teď jsem v depresích.