84%

Komentáře a recenze 50

salisbury
salisbury
1 101 bodů
10
Drama obklopené komorností, kde malá dětská lež spustí lavinu nenávistných myšlenek a činů. Hon na člověka, který se svým dobrým srdcem přichází skoro o vše. Myšlenky se mu v hlavě zrůdně mihotají, nedají pokoje, nahlodávají jeho nitro, kdy noce jsou beze spánku a doteď pevná půda se ztrácí rozemleta pod nohama ďábelsky hříšnou okolností. Přeražený nos nebolí tolik jako nespravedlivě zlomená důvěra gradující ve společenské odsouzení do vyhnanství. Mads Mikkelsen svým charismem a hereckou přesvědčivostí dotáhl tuto nervy drásající perfekcionalitu k dokonalosti.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
4
Nudné, místy až laciné.
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
9.5
Pět procent dolů za tu malou bestii. Nevím jestli jsem jediná kdo při odchodu z kina měl chuť tu malou holčičku hodit vlkům, ale její schopnost mě vytáčet asi nezná mezí. Film byl skvělý a kohokoliv kdo něco podobného musí začít je mi opravdu líto.
evana
evana
685 bodů
8
Film, který ve vás dokáže vyvolat emoce a pocit křivdy a bezmoci proti hlouposti lidí a systému. Temná a beznadějná atmosféra severských filmů přidává na hodnotě a vše je korunováno Madsenem, na kterého se dobře kouká a věříte mu jeho roli.
gde
gde
648 bodů
8
Taková klasická skandinávská jemně kriminálka. Dlouho jsem se nemohl donutit ke shlédnutí, ale nakonec to bylo super. Trochu citlivé, trochu seversky chladné, skvělá atmoskéra. Dobrý byl i konec. Opravdu na mě z toho dýchalo švédsko. Herecky povedené.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
10
Tak takovou nenávist vůči lidem jsem ještě necítil. Úžasné drama, jak má být. Jo je to trochu absurdní příběh, ale podle mě není tak daleko od pravdy. Mads Mikkelsen předvádí výborný herecký výkon i režie malé Klárky se neztrácela, fakt paráda. Doporučil bych to lidem, kterým nevadí vyvolání špatných emocí hlavně té bezmocnosti jednotlivce, který tento snímek dokázal dostat až na samou hranici neschopnosti se ubránit před lží a nenávistí druhých.
Dubínka
577 bodů
9.5
Opravdu velmi povedené, emocemi napěchované drama, zasahující až do psychologického žánru. Celý film se nese v takové typické, pomalejší severské atmosféře, která panuje celým filmem, ale nikde rozhodně není na škodu. Po mnoha akčních a komerčních filmech co jsem poslední dobou viděl v kině byla tohle opravdu příjemná změna u které jsem si ani jednou nemusel říkat že tohle by se určitě stát nemohlo. Celé to prostě působí opravdu velmi realisticky. Režisér měl také ohromné štěstí na herce a všem jejich role stoprocentně uvěříte. Mads Mikkelsen je opravdu vynikající herec, jehož postavu ztvárnil natolik dobře, že sem s ní vždy plně soucítil. Snímek se obešel bez hudby, ale ta mi tady vůbec nechyběla. Perfektní režie se snoubila s výborným scénářem a snad ještě lepšími hereckými výkony a vznikl z toho pro mě jeden z nejlepších filmů za posledních pár let. 95%
elissz
557 bodů
9