64%

Komentáře a recenze 49

Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Pro mně trochu z podivem, že to mám celkem nízké hodnocení. Já, jako fanoušek japonské mytologie a kultury, ne nijak zarytý, jsme si liboval. Takovým to filmem jsem v kině rozhodně nepohrdl. Krásná japonská příroda spolu se samuraji a jejich "libozvučnou" mluvou dokázali utvořit konkurence schopný snímek. Prvky fantasy jsem rozhodně přivítal kladně, ale možná to bylo na úkor krváku nebo nevím, ale neukápla tam ani kapička krve, to si myslím, pro řežby samurajskými meči docela nepostradatelný prvek. Nicméně překvapili japonští herci, kteří se úctyhodně poprali s angličtinou a sehráli dobrou partii, kde na špici byl Keanu "NEO" Reeves. Já jsem spokojen. 75%.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4.5
Zpoza křoví vykoukne tajemný vlk (dlouhý detail na jeho oči - jedno černé, druhé modré) a jeho pohled se střetně s Keanu. V následující scéně zpoza rohu vykoukne tajemná ženská (dlouhý detail na její oči - jedno černé, jedno modré) a její pohled se střetne s Keanu. - ve filmu, kterej by nebyl točen jako pro debily, by to stačilo, ale tady ne - ve chvíli, kdy Keanu uvidí různobarevný oči tajemný ženský následuje flashback, kterej nám připomene, že stejně různobarevný oči měl i ten tajemnej vlk. Ale kdyby to pořád nějaký pako nechápalo, v následující scéně už Keanu vysvětluje samurajům, že ta ženská měla divný oči, stejný jako vlk a že je to asi čerodějnice, která se umí proměňovat ve vlk - a stejně mu nikdo nevěří, celá scéna je zbytečná. No a podobný pocit jsem měl po celý film - že je točen debilama pro debily.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
6
Fantasy, které by mohlo nabídnout mnohem více. Nebýt pana Keanu Reevese, tak jsem si filmu ani nevšiml.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
6
Keanu Revees porazí všechny... vždycky (Neo, John Wick). Je to prostě hrdina každým coulem a stejně tak je tomu i ve 47 Róninů, kdy je na plátně promítána vydařená pohádka/fantasy. Tak je jen škoda, že to dostalo takový záhul od odborné kritiky, protože o špatný film se nejedná. Na vyplnění dlouhé noci bez problému doporučuji.
harry456
harry456
2 437 bodů
7.5
Musím se přiznat, že po odchodu z kina jsem byl překvapivě svěží. Čekal jsem podle kritik hrozný film, ale i v kinech mne leccos dokáže překvapit. Keanu Reeves byl skvělý, i když krapet plně nevyužitý. Dějově se mi to však líbilo.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
K mému překvapení docela koukatelné....krásná legenda , smysluplně odvyprávěná...akční akorát...pro Keanu jak stvořená
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
7
Na film jsem sla vicemene bez ocekavani vzhledem k tomu, ze japonska kinematografie nikdy nebyla muj salek caje... O to vice jsem vsak byla pri projekci prekvapena. Snimku nechybi temer nic; silny pribeh, romanticka zapletka i poutavych akcnich scen je tu dosyta a pritomnost misence Kaie pomaha divakovi japonske kulture lepe porozumet. Na 47 Ronin si jednoduse kazdy najde to sve.
naineko
naineko
1 542 bodů
7
Ano, v podstatě je to nesmysl. Z pohledu dobového dramatu či historické věrnosti je to snůška z říše dojmologie. Nicméně jako fantasy příběh to získává jiný rozměr, kde to prostě funguje. A paradoxně dějová linka docela dobře a věrně sleduje dobové populární prameny.
pitryx
pitryx
1 262 bodů
7
Jako, super, ale Japonci mluvící anglicky… to mi tam tedy vůbec nesedělo. Jinak v podstatě hodně podobné „Posledním rytířům“, jen je to zde obohaceno a fantasy prvky, tudíž i o efekty. Tyto nejsou nijak převratné, ale líbily se. Dějově občas hlucho, ale dá se to přečkat. Možná se podívám podruhé a hodnocení upravím, protože 80% se mi zdá moc, a klasických 60% málo. A přitom si za fantasy efekty zaslouží přidat o desítku oproti rytířům.
Teresie
Teresie
1 187 bodů