Komentáře a recenze 38

9
Mistrovské dílo Guye Ritchieho. Podle mě jeden z nejvtipnějších filmů vůbec, vždycky mě pobaví. Vychytaný scénář podtržený skvělými výkony herců doplněný výbornou hudbou. Pro mě už klasika, navždy.
Toren
Toren
5 165 bodů
10
9/10. Na ty úvodní titulky jen tak nezapomenu. Ritchieho střih a styl vyprávění naprosto zbožňuju, včetně perfektně vypointovaných scén, které srší energií. Herecký ansábl je takřka dokonalý (hlavně Pitt!) a celkově nelze nic jiného, než maximálně doporučit.
Floridsky
4 376 bodů
6
Mnohem lepší než většina jiných Guyových filmů. Ale na víc než na lepší tři hvězdy se stejně nedostane. Ale pojďme si říct, proč je skvělý a v čem je lepší než ostatní. Zajímavá zápletka, skvělý herecký ansábl - hlavně Brad Pitt a jeho cikánský boxer. Úvodní titulky jsou naprosto úžasné. Tentokrát jsem se i párkrát zasmál, třeba u koupi karavanu nebo vloupačky. Hluchých míst je míň a tentokrát snímek moc nenudí.
10
Turek chce jenom zanovní přívěs, protože by chtěl dat nový kabát svému podnikání a tak pošle svého parťaka do cikánského tábora aby mu nějaký pořidil a tím se naši dva hrdinové dostavají do spletité sítě neuvěřitelných až absurdních náhod a situací, v kterých figurují různé postavičky londýnského podsvětí a to celé se točí okolo jednoho diamantu velké hodnoty. A co s toho máme my diváci? Stočtyřicet minut neobyčejně vtipné zábavy a Brada Pitta v roli cikánského boxera to už samo o sobě stojí za to. Prostě příjemnej filmek na večer plnej hlášek, nefalšovaného britského hůmoru a pískajícího psa.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
S bravurou promyšlená komedie. Typický britský humor, který nezklame. Skvělý film s nadupaným hereckým obsazením. Jason Statham v poněkud jiném světle, první role, kde ho vidím jinak než zabijáka nebo mlátičku, ze začátku to byl trochu nezvyk, ale nezklamal. Brad Pitt jako vždy zahrál nadprůměrně. Celkově se děj rozjížděl roztěkaně, ale postupně jak jsem se dostával do příjemného sledování top filmu, jsem byl více jak spokojen. Guy Ritchie má talent, těším se na další jeho výtvory, bude to stát určitě za to!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Guy Ritchie scénárista a režisér filmu “Lock, Stock and...” je tu s dalším mistrovským kouskem a spouští tím lavinu podvodů,krevních pomst a nelegálních akcí.Skvělej Brad Pitt a velkej pán Alan Ford a jeho scéna o likvidaci lidí s prasatama a vynikající Jason Stattham který měl správnou cestu(ale bohužel šel s hereckou kariérou na trochu nesprávnou filmovou stranu).Výborný scénář,super kamera,brilantně sestřihané.Diamantový Guy Ritchie ve formě!
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Panebože, díky bohu, že jsi mi dal šanci to shlédnout podruhé!Je důležité to vidět v celku a jasně. Ritchie si nyní určitě u mne vydobil můj obdiv. Ritchie je tak trochu bitský Tarantino a jeho filmy jsou humorné, akční, trefné a drastické. Celý Tarantino. Takže, jsem tedy velice rád, že jsem to viděl podruhé a rozhodně ne naposled.
2 481 bodů
7
7/10