85%

Komentáře a recenze 38

winetach
winetach
1 927 bodů
10
Môj #1 film. Toľko hlášok/min, super strih, jedineční herci, dokonalá réžia + SK dabing, ktorý je veľmi vycibrený, s neokukanými slovnými zvratmi, tomu dodáva to percento navyše. Videl som to v originále, CZ dabingu, ale ten slovenský je u mňa top. Čo sa málokedy stáva.
Bordoshut
1 647 bodů
8
Recenze na film Snatch (Podfu(c)k): Neuvěřitelně spletitý, zamotaný a překombinovaný film, který neskutečně komplikovaným způsobem vypráví poměrně jednoduchý příběh. Přiznám se, že na první dobrou jsem to nepobral a pokud jste na tom stejně, doporučil bych anglickou Wikipedii anebo toto video. Nejsem si jistý, kdy mi naposledy něco takhle zamotalo hlavu, napadají mě leda vynikající Gentlemani, další film Guye Ritchieho, z čehož usuzuji, že velice rychlé, propletené filmy jsou jeho styl. Gentlemany však hodnotím o něco lépe než Podfu(c)k, měli lepší zápletku, přišli mi více promyšlení a závěr měli podstatně vymazlenější. Jestli můžu zabřednout do srovnání těchto 2 filmů, které se tu nepokrytě nabízí, pak bych řekl, že Gentlemani jsou filmem, na který si Snatch jenom hraje. Mají složitý a geniální děj, zatímco Snatch je pouze natočen tak, aby složitě a geniálně působil. Pěkně se to odráží v závěru, který je vlastně úplně basic. Rychlé tempo, šílené množství vedlejších postav a stálé skákání z místa na místo – celé je to jen zástěrka, pokus o odlákání pozornosti od faktu, že všechny postavy jsou dvojrozměrné (jelikož v tom tempu jaksi nebyl čas je blíže prozkoumat) a že ve výsledku jde o prachobyčejnou (a prachsprostou) gangsterku s dvěma neladícími dějovými linkami (o diamantu a o boxování) a několika velkými náhodami (uvěznění v dodávce, karton s mlékem, nález psa ap.), které mají působit vtipně, ale spíše film jako takový podkopávají. Jinými slovy Podfuck je tak trochu podfuk.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Snatch přinesl autorské dílo, které jsem si užil víc, než jsem doufal, a to zejména díky výraznému rukopisu režiséra Guye Ritchieho. Celý film má výraznou autentičnost, která mě silně připomněla Pulp Fiction. Jediným drobným nedostatkem může být výrazný počet postav, což zejména zpočátku zapříčiní horší orientaci v příběhu. Film nabízí nejen intenzivní akční scény, ale i výborné herecké výkony, které jsou doslova pastvou pro divákovu mysl. Celkově lze konstatovat, že Podfu(c)k je skvělou gangsterkou, kterou by si neměl nechat ujít žádný filmový nadšenec.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
10
Když nemám co dělat pustím podfu(c)k, super stopáž 1hod. 40min. A nuda to není ani po 15. zhlédnutí, oblíbené charaktery: Kruťák a Turek ( ti když se potkají, tak to fakt stojí za to!).
zemina
1 386 bodů
10
Akční film s komediálními prvky, rychlé prostřihy, slow motion, minulostní sekvence, to je vše co Ritchieho vizualizuje a díky tomu jsem musel shlédnout všechny jeho alespoň nadprůměrné snímky.
voleman
voleman
927 bodů
9.5
Výborná dnes už i kultovní krimi komedie, která se mi sice líbila o trochu méně než Ritchieho prvotina Lock, stock... , ale i tohle má výborný scénář a prostě celkově je to na vrcholu v žánru krimi komedii. Skvělé hlášky, spolu s geniálním příběhem a výbornými herci, kteří hrají skvěle vymyšlené postavy, dělají s tohohle díla opravdu výborný a velmi zábavný film. Nemám co bych vytknul, tudíž musím dát maximální hodnocení.
Tomacek
Tomacek
544 bodů
10
Můj první film od Guye Ritchieho a hned mě zaujalo jeho vyprávění příběhu, kterým nám představuje jak to mezi takovým gangsterským undergroundem chodí. Po delší době jsem mohl vidět skvělé nejen herecké výkony Brada Pitta. Nebýt Jasona Stathama, tak by to nebyla taková komediální jízda, a to že to bude jízda, jsem věděl už při úvodní části filmu a dost tomu pomáhal i hudební doprovod. No prostě nářez pro pořádný Gentlemany. *****
RafCapone
RafCapone
506 bodů
9
Tři dějové linky se nakonci filmu protnou, aby nám nadělily propracovaný příběh o jednom diamantu, kvůli kterém v tomto filmu zkape fakt hodně lidí. Dravé a dynamické - neboli Guy Ritchie. Skvělé obsazení a taky neskutečně vtipné.
  • komedie
  • krimi
  • akční
  • herci
  • příběh
  • dějové linky
  • dravost
  • pár zbytečných postav
  • není to emočně silné ani moc chytlavé
  • Guy Ritchie se teprve začíná dotvářet
speedy009
260 bodů
10
Srdcová záležitosť, skvelé hlášky, skvelá voľba hereckého obsadenia a tomu odpovedajúce výkony či už "cigáňa" Pitta, alebo v tej dobe ešte neznámeho Stathama.Anglický humor, ktorý baví od začiatku do konca
poolF
poolF
165 bodů
5.5
Ještě lepší než Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Jelikož jsem Snatch viděl až po již zmíněném Lock, Stock .. tak jsem věděl co čekat. První třetina filmu může být pro někoho, kdo to nečeká dost zmatená, ale když se na to vykašlete a prostě se díváte, tak si užijete naprosto skvělou gangsterku. Největší rozdílem mezi oběma filmy je cikán Brad Pitt - to on je v tomhle filmu ten nejlepší. Samozřejmě je tu i spousta výborných hlášek a skvělých scén, ve kterých hrajou roli i ostatní, ale na Brada.. asi nikdo nemá. - Look in the dog. - What do you mean "Look in the dog."? - I mean open him up.