79%

Komentáře a recenze 71

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Stará dobrá klasika, které toho moc nechybí k dokonalosti (osobně bych zrychlil prostřední třetinu). Herci využiti takřka dokonale (jen minimum prostoru pro Jeta Liho zamrzí), akce kvalitní a nápaditá, hlášek dostatek na to, aby měli fanoušci žánru co citovat do Vánoc a vůbec to celé až nečekane hezky šlape od první do poslední minuty. Pokud se jedničce úplně nepovedlo naplnit koncept oživlých osmdesátek, tady to máme v plné palbě. Tradičně zatahá za ucho pár mouder, ale vem to čert. Proč si občas něco nevyslechnout, když to má tak pěknou omáčku? Spokojených 90%.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
"A kdy se vrátíš?”" - "Možná brzy, možná nikdy. Možná si zkusím zařídit nový domov." - "A na koho mám teď dorážet?" - "Najdeš si někoho z jiné menšiny." Z tohohle filmu přímo čiší testosteron. Hvězdy akčních filmů jako Schwarzenegger "Já se vrátím.", Willis "Yippee-ki-yay, šmejde!", Norris "Slyšel jsem, že tě kousla kobra královská." - "Jo, a po pěti dnech mučivé bolesti ta kobra umřela." či Stallone "Odpočívej po kouskách." - bojují bok po boku! Záporáka ztvárnil Jean Kláda na kterého jsem alergický! Ale světe, div se tady mi navadil. Závěrečná bitka, kde mu Stallone rozkope hubu byla bezchybná. Nejlepší role Van Damma, o tom žádná! Příběh je v podstatě o pomstě. "Jaký je plán?" - "Vystopovat, najít, zabít." Na nic si to nehraje stará garda, která kosí nepřátele hlava nehlava. O tom to je a to dostanete, když dáte filmu šanci. Nejvíce prostoru měl znovu Stallone, jelikož to je jeho projekt, tak se není čemu divit. Jinak je to poctivý akční výplach, kterému těžko něco vytknout. - 100%. P.S: Čas na nikoho nečeká... pokud to není Chuck Norris.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Vrchol Postradatelných je už v prvních 15 minutách, alespoň pro mě. Úvod je prostě inferno, na kterou nemá ani závěrečný sled "důchodců" což je škoda, protože jsem čekal pravý opak. JCVD nasadil pro sebe netypickou tvář, což potěší, totéž platí i o tom jeho šibalském úsměvu, což jsem u něho v této roli nečekal a ostatní? Ty si dělají prdel, každej z každýho.
jirka26
6 288 bodů
8
Skvělí návart 80. a 90. hvěz stříbrného plátna.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Ještě o malinko lepší, než jednička. Parádní akce a luxusní hlášky. Už se těším na další pokračování, snad se moc nezmění obsazení, protože tohle je dokonalý, hodně zdraví dědečkové :)
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Asi jsem divnej ale mě se víc líbila jednička. Přišla mi vtipnější a zdála se mi tam lepší i kamera. Asi to zapříčinilo i to, že všichni kolem mě říkali, jak to je úplně nejlepší akční film všech dob. A jak to je strašně vtipný a jak je ten Norris tak boží. Podle mě tomu filmu Norris spíše uškodil a jeho vtip s kobrou je asi 3 roky starej a už fakt neni vtipnej. Tím nechci řícrt, že ten film je špatný. Je to skvělej akčňák, s luxusníma hláškama a skvělými výkony herců. Senzační byl souboj mezi Stathamem a Adkinsem a závěrečnej boj mezi Stallonem a Van Dammem! Škoda tý husný číňanky. Mohli vybrat ohodně líp. Ale jako akční film s hromadou výbuchů a pár hláškama to je skvělé. 80%
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Lepší než jednička. Nástup Chucka je boží. Nejsem si jistej, ale myslim, že jsem brečel smíchy. 89%
Floridsky
4 376 bodů
8
Recept na výborný akční béčko: Vemte jednoduchý scénář plný hlášek a dělání si p*del z ostatních filmů. Přihoďte legendy akčních filmů. (Čert vem, že půlka z nich patří do muzea) - hlavně Chucka Norrise, to zaručí nesmrtelnost tomuto snímku. Parádní akci a úžasnou choreografii. To vše pořádně zahustit mrazivými scénami. Navrch kop od VanDamma a to nejdůležitější, nebrat to vážně, vše si to vychutnat a s*át na logiku.
8
Naprostý maskr těl a kolotoč hlášek mi vykouzlil usměv na rtech který mě neopouští ani dvě hodiny po odchodu z kina. Takovou to má sílu. Splnění sen mojí generace to je bez debat.
Zbyndex