Komentáře a recenze 71

10
No je to bomba ako prvá čast , ale ten jet li ma naštval kám zmizol sakra
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
9.5
Ještě lepší než jednička. Ani jsem nedoufal, že filmu nespadne řemen, že akční hrdinové zůstanou akční i vtipní a ještě víc než v prvním díle. Opět oceňuji příběh, akční scény, přírůstek ženské akční hrdinky a dalších hvězd J. C. Van-Damme, Ch. Norris. Proto hodnotím výše než jedničku. Moc nechybělo a dal bych 100%. Uvidíme u trojky. A mimochodem i dobrý hudební podkres.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
4
Další díl a mám s ním obdobný problém jako s předchozím. Kromě akční scény Jeta Li s nádobím a Jasona Stathama s noži zbytek nestojí za nic (dialogy, logika děje, výprava). Dobrá, u akčního filmu se dá leccos prominout, ale když většina snímku připomíná to nejhorší od Seagala, nemíním mu odpustit jistý standard jen proto, že se tam sešla parta (skoro)bývalých akčních hvězd. Navíc masové scény na začátku a zejména na konci opět Postradatelné pasují do role nechutných sociopatů, co se do akcí vrhají s nadšením a sadisticky si vychutnávají masové vraždění (btw na letišti bezstarostně střílejí mezi nevinné cestující). Pokud akce ve fimu bude připomínat tohle, nehodlám jí fandit - 50%.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8.5
Akční nadsázkou odlehčená řežba, která těží z filmové minulosti většiny zúčastněných. Zajímavý filmový projekt, který vměstnává pomalu hasnoucí akční hvězdy bokem ku boku. Jsem rád, že se zde našla možnost jejich uplatnění, čímž pádem svit těchto hvězd nepohasíná, ale opět se pomalu rozsvěcuje.
Korben
Korben
965 bodů
10
Akce, hlášky, akce, hlášky, akce, hlášky a Chuck s kobrou! Must-see záležitost!
voleman
voleman
927 bodů
9.5
Tak tohle se opravdu povedlo, ani jsem nečekal, že to může dopadnout až takhle dobře. Po jen lehce nadprůměrné jedničce, ve které mám nejraději scénu z kostela, přichází tento druhý díl. kde je spousty nezapomenutelných scén kde se objevují stáří známí akční hrdinové. Právě více aktivity Schwarzeneggera a Willise v tomhle díle dělá určitě hodně a potěší i krátké scény s Norrisem. Také přehnané akční scény jsou pozitivum a ukazují že tenhle film se musí brát opravdu s rezervou hlavně pro připomenutí starejch dobrejch akčních filmů, které s realitou neměli moc co společného. Pěkně a zábavně natočený poctivý akční snímek se spoustou legendárních akčních hvězd, které se vidět po letech a pospolu určitě vyplatí. 90%
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
10
Ať si kdo chce co chce říká, ale toto je ta nejlepší pocta béčkovým akčním filmům z let 80., nabitá téměř všemi hvězdami z tohoto období. Je to krvavá výbušná slátanina naplněná starými stokrát opakovanými hláškami, které ale stejně baví. Dodnes si pamatuji jak jsem byl v kině zaražený do sedačky, cpal se popcornem a nemohl se přestat přihlouple usmívat. Toto se Sylvesterovi povedlo snad ještě o něco lépe, než první díl a bavilo mě sledovat všechny mé nejoblíbenější akční hrdiny pohromadě. Surová, čirá, násilná filmová zábava a klenot žánru. Nachystejte si popcorn a užívejte na plný plyn
hofmi
hofmi
532 bodů
8.5
mám rád tenhle styl humoru v akčních filmech
javor6
javor6
530 bodů
7
***** - O míli lepší, než jednička, protože chybí patos a přibyl humor. Víte, asi nic se nevyrovná tomu, kdy kdosi rozmetá během tří vteřin celou rotu a zdemoluje tank, načež nastoupí na scénu za hudby z filmu Hodný, zlý a ošklivý... nebudu říkat kdo, ale ... vy určitě víte.
Jirulka
409 bodů
9