Komentáře a recenze 64

8
V žádném případě se nemůže tahle verze srovnávat s původní klasikou. Ale i přes to sem se poměrně dobře bavil.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
7.5
Mám slabost pro Wisemana, Kate Beckinsale a Colina Farrella, tedy toto pro mne byla pastva pro oči! Je mi jasné, že remakofobici a zastánci hesla "co je staré, to je dobré" si budou trhat vlasy, ale já nemohu jinak, než dát 70%! (Londýnská premiéra, 16. srpna 2012)
farb
farb
2 064 bodů
7.5
Scenáristicky tupá hollywoodská zábava. Ovšem režijně absolutně perfektně odvedená sci-fi jízda. Akce je boží, sci-fi serepetiček je spousta a práce s kamerou je vynikající. Wiseman je skvělý režisér, který 200 miliónový rozpočet vytěžil do posledního centu a natočil vizuálně skvostnou podívanou plnou atrakci, na kterou se krásně kouká (stejně jako na Kate Beckinsale :-) a jejíž jedinou vadou na kráse je právě scénář. Nicméně hloupost zápletky mi nezabránila, abych si tuhle nablýskanou letní jízdu jaksepatří užil.
Hare77
Hare77
2 051 bodů
5.5
Honičky, střílečky, moc jsem to vše nepochopil v logice věcí, nejjednodušší schéma jednotlivých postav, jaké je jen možné, základnímu schématu se také moc nedá věřit, ani postavám, fyzice, mapám ( prostředím) ve filmu, které nemají dobré vysvětlení a logiku. Je to samý Agent bez minulosti:). Postaveno na řídkém ději a samých bum bum a honičkách. Prostředí Blade Runner, postavičky ze Star wars a druhý šedý "Terminátor" ( kromě Kate Beckinsale ) v závěru už byl legrační. Procenta za výpravu a náročnost, jinak je to tak trochu akční sci-fi blábol.
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Je to takové zvláštní, ale je to pohodový film. Pochválit musím práci kamery, hlavně u první akční scény, která je bez jediného střihu. Co se týče celé akce, přijde mi propracovaná a pro oči diváka uspokojivá. Za hlavním hrdinou se honí robotická policie a on je vždycky zničí. Sci-fi s parádními vizuálními efekty.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
8.5
Tak určitě je lepší než jednička ale take měla něco do sebe na tu dobu dobrý.
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Na mě tedy tato nová verze starého Recallu působila velmi svěžím dojmem. Výborné moderní triky, skvělý Colin Farell i obě jeho ženské protějšky podávají velmi přesvědčivé výkony. Ano, Total Recall s Arnoldem je dnes již klasika a scéna, kde se mění ze silné dámy při příletu na Mars je nezapomenutelná, ale v této nové verzi působí vše přirozeněji a věrohodněji. A vlastně mi ani nevadilo, že tu Mars nahradili kolonií a průletem Zemí. Dokonce i Kate Bekinsaleová vydržela jako hlavní záporná hrdinka až do konce oproti Sharon Stoneové, kterou zabili v polovině filmu. Jo, jsem spokojený a nevím, proč někteří tak lpí na staré verzi a tento film kritizují. Já dávám 85%
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
8
Byl jsem dost spokojen. Četl jsem pár recenzí, po kterých se mi do shlédnutí filmu moc nechtělo. Možná i proto jsem byl příjemně překvapen, jak hereckými výkony, tak i vizualizací prostředí. Akce byly také hodny rozpočtu. U mně, jako u fanouška akčních snímků film rozhodně obstál nad očekávání. Je fakt, že po dvaadvaceti letech se v tom muselo něco změnit:-)
Linhi
Linhi
1 324 bodů