Total Recall

63%

Komentáře a recenze 64

Pajmen
1 204 bodů
1
Proč, proč, proč to natáčeli znovu a navíc se špatně "vylepšeným" scénářem...? Filmům se neříká nadarmo klasika, má to své odůvodnění. Proto se při podobných snahách oživení jen spálíte. S pokročilou technologií se čekaly zázraky, ale s novým nápadem nemohl přijít ani jeden. Film nemá atmosféru, napětí a pro mě ani hodnotu.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
6
Nejsem si jist zda se dá toto zpracování srovnávat s verzí z roku 1990. Myslím, že nedá. I přes základní linii příběhu film zní jinak. Není horší, není ani lepší, ale rozhodně v dnešní době v něm není nic v čem by měl vyniknout nad ostatními filmy. Původní verze v tomto jasně vede. Pro mě velkým plusem byla Kate Beckinsale, která byla více než úžasně roztomilá a svou záporností udělala pro tento film klad.
sugi
752 bodů
4.5
... byl jsem naivní , když jsem si myslel , že kultovní Total Recal ( 1990 ) se nedá zprznit ... představoval jsem si , že po 22 letech příjdou s nějakým volným pokračováním . Třeba , že v příběhu bude pokračovat jeho syn .... Ale jen vzali původní scénář .. přesunuli děj s Marsu na Zemi a vše nechali , tak jak bylo . Celý film zachraňují jen špičkové triky . Dobrá zpráva je , že ti , kteří neviděli původní film , se tenhle může líbit
bafik
710 bodů
7.5
dobrý akčnák. docela sem se bavil
kapi128
318 bodů
6.5
Total s Arnoldem,me zaujal uz predtim,libil se mi dej a hlavne jsem sledoval film jen kvuli herci.Novej Total me zaujal akci,ikdyz mistama to bylo trosicku prehnane,ale clovek se nad tim to dokaze pozasmat a Farrel jako vzdy svou roli obstal.
roxet
roxet
293 bodů
9.5
Propadák roku?? Film jsem viděl už několikrát a stále nemohu přijít na to proč je propadákem roku. Z původního Totalu má půjčenyho jen pomálu a většina zápletky je nová a originální. Nemohu nezmínit honičku s magnetickýmy auty nebo scénu s jezdícímy výtahy. Super. Také herecké trio Farrell, Biel, Backinsale dávají filmu navíc výbornou akční podívanou. Ale Schwarzeneggerův Total byl kdysi kritiky také pěkně ztrhán a dneska je považován mnohýmy za kultovní sci-fi.
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
5.5
Další film, který je názornou ukázkou toho, že když do něj napumpujete obrovský peníze, najmete hafo talentovaných výtvarníků (mimojiné talentovaných ve vykrádání I, Robot, Star Wars, Minority Report a Blade Runnera), přiberete hezký holky a Colinovo obočí, který je tak hustý, že nepropustí světlo, vykřesáte z toho všeho díky otřesnému scénáři jen sterilní nevzrušivou debilitu. Total Recall je plný akčních scén, které s vámi bohužel vůbec nehnou, a to nejen díky trapné choreografii soubojů. Je plný amatérsky napsaných dialogů, špatného herectví a nesmyslů. Kéž bych si mohl nechat nahradit ty 2 promrhané hodiny něčím příjemnějším. Třeba německým fekál midget pornem.
SimcaJB
90 bodů
Recenze na Filmcz.Info -> http://www.zk4.cz/k