78%

Komentáře a recenze 106

Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
5.5
Od filmu jsem očekávala MNOHEM více. Byla jsem trochu zklamaná, protože hvězdné složení Sandry Bullock a George Clooneyho bylo velice lákavé. Nemusím moc typy filmů kde většinu času hrají jen např. dva herci. Myslím, že v kině by se film určitě dobře vyjímal na velkém plátně, některé scény jsou jen pro to dělané a to nemluvím o verzi 3D. I když je psychologie filmu/Sandry zahrán dobře. Film jako takový mi stačí vzhlédnou jednou.
voleman
voleman
927 bodů
9
Gravitace je opravdu současná technologická špička, to musím vážně uznat. Alfonso Cuaron specialista na dlouhé nepřerušované záběry se k tomuto projektu hodí jako málo kdo. Dokonce si myslím že žádný jiný režisér by s takovýmhle prostoduchým scénářem neudělal nic tak efektního, jako právě on. Největší problém bych tedy viděl u jednoho z mích největších favoritů tohoto roku právě ve scénáři a celkově v příběhu, který se sice tváří jako realistický, ale čím blíže jsme u konce, tím více je to celé v typickém Americkém stylu. Nicméně když budete film brát jako že jde o klasickou Americkou zábavu, oslní vás film zcela perfektně. Technologicky je to opravdu zcela dokonalé a na velkém plátně mnohokrát zažijete mrazivý WOW efekt, jako snad zatím u ničeho. Na závěr musím upozornit ještě na velmi dobré herecké výkony obou hlavních herců a také na nenápadnou, ale skvěle padnoucí hudbu. Rozhodně doporučuji jít na tento film do kina, ale nesmíte na něj jít jako na klasické Sci-Fi ale spíš jako na akční survival thriller zasazený do vesmírného prostředí. 90%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Technologická špička? Ano. Intenzivní zážitek? Rozhodně ne. Mimo strhující vizuální stránku to je ve všech ohledech drtivá nuda. Clooney se na plátně moc neohřeje (čímž Cuarón zahazuje svůj největší trumf) a Sandřino žvanění do prázdna je každou minutou více otravné. Nedokážu slovy popsat, čím to je, ale tomu jejímu survival story jsem příliš nevěřil. V paměti mi tví pouze vizuál do jehož popředí se staví vrcholová hudba a kamera, jejíž koordinátor si oscara odnesl zaslouženě. Danny Boyle dokázal před několika lety příběhově podobně prázdný film prodat o třídu lépe. PS: Neměl jsem štěstí tento snímek shlédnout v IMAX. To možná bude ten problém :-) 6/10
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
8
Moje hodnocení se bude vztahovat k Imax 3D verzi. Vidět film v televizi nebo jen ve 2D. Bylo by asi horší. Ono totiž vše sází na skvělé technické provedení zachycení vesmíru a
  • jeden z nejlepších technicky provedených 3D filmů
  • práce s kamerou
  • jednoduchý scénář
darth vader
darth vader
714 bodů
9
Byl to velmi napínavý film. Celou dobu jsem čekal, co se stane. Byl to nový zážitek a 3D bylo dobrý.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
10
Naprosto famózní pokoukáníčko, které nejen, že musíte bezpodmínečně vidět ve 3D, ale které nesmíte spatřit na ničem menším, než je obří plátno v Imaxu. :-) To už položí na lopatky i nejzatvrzelejší machry. :o) Kdo neviděl Gravitaci, jakoby nebyl.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
9.5
Nemám slov. Po celou dobu jsem seděla napnutá, nedýchala a čekala, co bude dál. Po skončení filmu jsme s kamarádkou jen seděly a ani jedna z nás neřekla jediné slovo, první bylo jen "asi jsem zapomněla mluvit". Z kina jsem šla celá vyklepaná a absolutně ohromená vynikajícím filmem. Jediné co mi vadilo, ne však na filmu, ale na divácích, bylo, že se lidé smáli v život ohrožujících momentech.... Pro Sandru mám velikou slabost, ale určitě nejsem jediná, kdo by jí rád viděl s druhým Oscarem. Krásných 7 získaných Oscarů (ten osmý za film tam měl být taky...).
Waters
Waters
629 bodů
10
Ne film bez blbostí (hej, dochází nám vzduch, tak hodně mluv, aby ses uklidnila), ale s celkove tak silnym drajvem a dramatickym podáním, že je to úplně jedno. Sandra nikdy nebyla lepší a Cuarón natrhnul všem sci-fi zadek. U akce sem nedejchal.
filmomaniak
501 bodů
8
Naprosto průlomověj film který dokáže hravě strčit do kapsy avatara.Na film si musíte zajít ve 3D či 4D protože jinak přídete o naprostou užasu 3D efektu který je zde jedno z největších věcí.Naprost ekcelují i Clooney a Bullock A eště více vás posádí zvuk kterej podkreslují dechberoucí sountrack.S hodnocením jsem vahal je si 95 nebo 100 procent ale mislým si že si stovku fil zaslouží ale jediná vada filmu je slabší příběh ale pokud na něm nelpíte film vás prostě dostane a zarije se vám tak čí onak pod kůži.
dancemusic2012
466 bodů
9