72%

Komentáře a recenze 38

p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
9
Bomba. Dredd je konečně zase Dredd. Soudce i vykonavatel co se neohlíží napravo ani nalevo. Škoda, že to vybouchlo. Nevím proč, protože mě se to sakra líbilo. Záporačka byla pravda trochu slabá, ale Dredd a Andersonová byli suprový. Triky pěkný, Mega-City One taky. Škoda, že se nikdy nedočkáme pokračování.
  • Urban, Thirlbyová
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
8
Páni, tohle je komiksovej film. Žádný spandex, ale přilba, lawgiver(pistole), lawmaster(motorka) a daystick(obušek). Postě všechno co soudce potřebuje. Verze se Stallonem si na Dredda hrála, tohle je soudce Dredd. Nekompromisní vykonavatel spravedlnosti, který si rozhodně nedělá vrásky když mu někdo nadává do fašistů. Maximálně mu napaří 30 dní v izo-krychli, za maření výkonu soudce. Je to takový terminátor co se nechytá k magnetu. Myslím si, že udělali dobře když zvolili, oproti staré verzi, žádnou osudovou událost, ale prostě takový Dreddův běžný den. A i to stačí, aby člověk pochopil v jakém světě Dredd žije. A sice, že platí to co říkal už Nascimento v Elitní jednotce - na hrubý pytel platí jen ta nejhrubší záplata. Na Sylvestrově Dreddovi byla dobrá akorát jeho brada. Protože Joe má bradu, která projde i betonovou zdí. A navíc většinu filmu nemá Sylva přilbu, protože mu tenkrát sláva moc stoupla do hlavy. To Urban ji opravdu nesundá ani na minutu. Dredd je totiž něco jako soused Wilson z Kutila Tima. Stejně jako Wilson nikdy neukázal celou tvář, tak ani Dredd nikdy, ale opravdu nikdy neukázal tvář. A to už vychází hoodně dlouho. Skutečně nechápu, že to propadlo. Násilí? Dneska sotva, hlavně když je do míry násilí takový Raid podstatně krvavější. Pravda je, že na scifi to možná moc nevypadá. Třeba všichni jezdí v obyčejných, současných autech. No a co, stejně se většina filmu odehrává ve futuristickém paneláku. Je to přece britský film, takže rozpočet prostě nemohl dosahovat astronomických výšin hollywoodu. Ale i to by se mohlo v případě dvojky, která nebude, změnit. Škoda
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 412 bodů
4
Kdybych neviděl Serbuan Maut, dal bych asi víc.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
bylo to moc nudný na to, aby si to zasloužilo víc hvězdiček. Ono to neni špatný. Krve tam je dost a to se mi líbí ale bohužel se film příšerně natahuje a 80% slow motion bylo totálně o hovně a akorát to dělalo z filmu ještě větší nudu. Ale co musím pochválit, tak je výkon Leny Headey, která hrála luxusně a celej film zachraňuje. Urban to příšerně přehání, i když mu je vidět jenom půlka xichtu,tak jsem mu tu roli nevěřil a ve většině záběrů vypadá, jako by se tejden nevysral. Asi je chyba i u mě a to taková, že jsem viděl The Reid což je hodně podobnej film formou ale akcí a vším ostatním Dredda o hodně převažuje, a proto to nemůžu hodnotit víc, jak průměrnou akcí. * za Lenu, * za dostatek krve a ta třetí hvězda s odřenejma ušima za těch pár efektivních a povedenejch zpomalenejch záběrů.
Toren
Toren
5 175 bodů
6
Tak nějak nerozumím tomu všeobecnému nadšení a fanouškovským výkřikům. Jo, drží se to komiksu a jo, je to ultra drsný a občas i stylový... ale furt je to jen dosti levné béčko, které za extrémní brutalitou schovává primitivní děj, ne úplně silné postavy a mnohdy dost odporné CGI.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Absolutní propadák doma. Kde je předloha velice populární. Starší zpracování se Stallonem se mi vůbec nelíbilo. A ani trailer moc nepřesvědčil. Nedával jsem tomu filmu absolutně žádnou naději. Ale pak jsem si přečetl pár nadšenejch recenzí a zkusil jsem to. Je to opravdu skvělej sci-fi ; akčí nářez. Karl Urban jako nejobávanější Soudce Dredd je super. Lena Headey jako záporačka je naprosto odporná a slizká. Její hraní jsem jí opravdu věřil. A Olivia Thirby je hezká a sympatická. Dost jsem jí fandil. Efekty na vysokej úrovni. Jediná slabší věc je příběh. Ten ale neni tak moc důležitej. Takže já řikam že je velká škoda finančního neúspěchu. Byla v plánu trilogie. Té se ale jen těžko dočkáme. Já bych rád viděl Karla Urbana v helmě jak hází jednu hlášku za druhou a přitom likviduje záporáky. Podle zdejšího hodnocení nejsem ani zdaleka sám.
8
No jelikoš původní Dredd byl doopravdy na dvě věci a ani jedna nebyla slušná jsem ochoten si pro tentokrát odpustit lamentování na téma recyklace filmového materiálu. Ikdyž nerad musím připustit, že jsem se bavil.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
8
Skvělý efekty, postavy i námět s dějem. Bohužel jsem nečetl předlohu, tak nevím do jaké míry si to s ní protiřečí a vylamuje už daná pravidla, ale z pohledu člověka, který se s Dreddem setkal poprvé to bylo nadmíru dobrý.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Nikdy jsem neviděl Turbana s Dreddama, a už vůbec ne Urbana s normálním obličejových svalstvem než "pičo, tu si někdo usral".. Budem srát na fakt, že je film až moc béčkově umělý, až hanba, stylem natočeným tak o deset let starou počítačovou hrou, a standartně klišovitým padouchem. Vlastně, když si tak uvědomuju, každý padouch v tomhle filmu, je jen blbý idiot. Dobře vědí, že Soudcové, jsou nadprůměrně vybaveni, ne ale kurva velkým pérem, ale ostrými náboji, a je zbytečné nad němi klást nějaký nelítostný odpor, když nemají žádnou šanci vyhrát. Ale co, nemůžem zakrýt jejich sebevědomí. Kulky se tu oháněj, jak na Silvestra, vnitřnosti lítaj, jak u řezníka, a křiky Urbana zní, jako kdyby dostal stoletý orgasmus. Přiznejme si, nikoho tohle nemůže rajcovat. Nevím, jak o moc byl zprzněn dobový snímek se Slyem.. tohle je jen béčko, a ani moc zábavné, a může si být krvavé jak chce. A přemýšlel jsem, jak by film vypadal kdyby byl animovaný. Muselo by to být asi anime, a to už by verbalovo zvěrstvo, asi nezkouslo. Nuž, škoda! A mám pro vás hru, kterou můžete v průběhu filmu hrát. Můžete schválně hádat, kdo je tu ten hodnej a zlej polda. Můj osobní tip je, že oba dva jsou čůráci.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Tohle mám rád! Hrdina je ten klasický chlapík, který si počíná suverénně. Nic mu není překážkou! Carl Urban mi na to dokonale sedí. K tomu sympatická Olivia a vznikl kvalitní film. Připomíná mi to indonéský Zátah, stejný princip příběhu. Ale Dredd není až tak masakr. Ikdyž oproti Zátahu nic není masakr.