Komentáře a recenze 38

2 919 bodů
8
Celkem povedený scifi film s dobrými akčními scénami...
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Tomu říkám poctivé béčko. Film nenudí ani na vteřinu, neplácá se ve stupidním či překombinovaném scénáři. Místo toho po relativně krátkém uvedení do děje najede na akční notu a na té valí až do konce. To vše v kvalitně ztvárněném prostředí apokalyptického města budoucnosti. Brada Karla Urbana se své role zhostila dobře, ale možná i víc zaujala Lena Headey ve své další roli chladnokrevné mrchy. Filmu bych vytkl asi přece jen až přílišnou přímočarost děje, jelikož mezi začátkem a finále plyne akce bez zajímavějšího zvratu, který by filmem výrazněji zatřásl. Ale budiž. Dredda je třeba hodnotit jako prvoplánové béčko a z tohoto pohledu mu nemám nic moc co vytknout. Sequel by určitě neurazil.
naineko
naineko
1 542 bodů
6
Nad vodou to drží hudba a zajimavé nápady. Postapo atmosféra se trochu pere s laciností částí výpravy. Scény vymakané, scénař není špatný, nicméně to jaksi pokulhává.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů
4.5
čekal jsem vic od teho filmiku :-(
Korben
Korben
965 bodů
9
Fuck off Stalloneho verzi. Všechno byla špatně a tady to naštěstí do puntíku napravili. Urban výbornej (i když není vidět:))), akce bezvadvě krvavá a přepálená a konec... no, asi tak, konečně se někdo vysral na vyjednávání. Tak se na ně musí!
L.E.O
L.E.O
396 bodů
7
Dredd má upřímně za mě všechno co by měl fajnový běčkový akčňák mít. Celkem jednoduchý děj, jednoduchá zápletka, dobře natočená a povedená akce (s tím že tam není vůbec zbytečně použitý shakycam nebo-li rozklepaná kamera), fajnová záporná postava a dost sice ne charakterově hlubokého, ale dost drsného hlavního hrdinu (který navíc vůbec nenudí a je super ho sledovat) a to hodně skvěle ztvárněného Karlem Urbanem ze kterého jde opravdu velký respekt a celý film když nemá tolik postav tak dokáže fungovat i hodně minimalisticky . Samozřejmě má to i svoje mínusy a to např. CGI efekty a ano je tam dost praktických efektů a jsou tam kulisy které nejsou jen zelené plátno, ale efekty jako digikrev (v některých scénách) je tam dost nedodělaná a je to vidět nebo když kamera jede do budovy ze shora dolů a tím jak je to digitálně nedodělaný, je trochu do oči bijící. Akce, která je sice povedená a přehledně natočená, tak jí trochu ničí (aspoň pro mě) zbytečné zpomalovačky a já chápu proč tam jsou, aby šlo lehce vidět kde zločinci jsou a diváka to vcucne do akce, ale za mě by bylo v pohodě kdyby tam nebyly. Ale musím se přiznat že mrzí mě že film propadnul finančně, protože se plánovala trilogie, ale finanční neúspěch to úplně zazdil a právě zmíněnou trilogie bych si klidně dal, protože celý film i přes svoje mínusy dost povedený a příjemný akční béčko, který si určitě někdy rád zase pustím.
  • Hlavní postava
  • Design světa
  • Záporná postava
  • Kamera
  • Karl Urban v hlavní roli
  • Akce
  • Zbytečné zpomalovačky v některých akčních scénách
  • Nedodělané CGI efekty
surowka
303 bodů
5.5
Bčkový film s Bčkovými efekty Bčkovým scénářem dopadl tak jak si zasloužil a to špatně
Mysh
Mysh
55 bodů
9
Karl Urban je fakt HUSTEJ! Nechat si tu masku opravdu CELEJ film... Ale funguje to! Verze se Slyem neměla ten patřičný rozlet :-) Jen jedna věc: v tom silně depresivním prostředí se obyvatelům Peach Tree vůbec nedivím, že si rádi občas něco 'šlehli'. A že toho samozřejmě někdo těžce začne zneužívat, to se dá čekat. Jinak řečeno s tou matkou - dealerkou bych fakt chtěl mít dvojdomek a lízátko na půl...