77%

Komentáře a recenze 36

avenis
avenis
8 196 bodů
10
Od prvního shlédnutí jsem si tu "rudou opici" zamilovala. Tělo nepřemožitelného samuraje s příslušným účesem, kamenná ruka a neodolatelný sarkasmus. Také Selma Blair se svýma smutnýma očima a pletí Sněhurky je v modrých plamenech nádherná. Moudrý a distinguovaný Abe Sapien dotváří tu "hodnou" stranu. Zlouni v čele s Rodenem / Rasputinem tu musí být, aby bylo s kým bojovat, ale v podstatě nejsou důležití. Krásná pohádka pro dospělé, která vždy pobaví. (8.8.2022)
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Hellboy JE Ron Perlman!
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Snímek je vším, co byste mohli žádat od popcornové zábavy – hrdina je sympaťák až na kost (z 90% zásluha obsazení Rona Perlmana, který se pro roli zřejmě narodil), sype jednu ultrasuchou hlášku za druhou, na každém rohu se válí tuny cool digitálních triků, dobře střižené akce a vše se odehrává v rámci divácky stravitelné stopáže. Okořeněn comicsovým pozadím, rozjíždí to navíc rohatý rudoch ve světle příjemné okultní atmosféry a příběhu, který se sice předlouhou inspiruje velice volně (bere si pouze postavy, základní motiv a kousek finále), ale na nabitý celovečerní trhák stačí s naprostým přehledem. Měl by se líbit všem, kterým sedí Del Torův režijní styl z Bladea 2 a zároveň si potrpí na nejednoznačné hrdiny s vlastní neujasněnou minulostí (a budoucností).
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Jedno z těch nejlepších zpracování komixové adaptace, která mi nic neříkala a po prvním shlédnutí jsem se vůbec nebavil, ale proto, že mám pro filmy tohoto typu slabost tak jsem mu dal druhou šanci a říkám to znovu: Jedno u nejlepších zpracování komixu. Je zde akce, humor, milostný trojuhelník, temná až hororová atmosféra, dokonce i zajímavý příběh, výborní záporáci v podobě Karla Rodena a Ladislava Berana a toho jeho ultra univerzálního nácka s nožema, hlavní postava v podání Ron Perlman nemá chybu, jak maska tak i on sám ,jde vidět, že si roli užívá a jde rozhodně o jeho životní roli a ty jeho suché hlášky co pouští z té své červené tlamy nemaj chybu. Guilermo del Toro je rozhodně zručnej režisér a vše zvládá skvěle především akci, která je kupodivu přehledná. Poslední půlhodinka plná dobrodružství ve stylu Indiana Jones je úchvatná. Už se těším na dvojku.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Drželo se to pět vteřin a stihlo naklást tři vajíčka." - "Ani mi nekoupil pití." Další filmek podle komiksové předlohy. Ron Perlman měl po padesátce, tak si střihl čertíka. Kostým Hellboye byl v pohodě a Perlman v něm omládl. Další zajímavá postava byl Kroenen, neboť měl dobrý outfit a styl. Jinak mně ve filmu nikdo jiný nedostal. "Nesnáším komiksy. Vždycky mi blbě udělají oči." Nejvíce jsem se nasmál, když Hellboy žárlil a doslova špehoval ohnivou dívku. Jinak mně ve filmu nic jiného nepobavilo. "Vem si ho. Je to strašnej negativista." Ve filmu nejsou tolik zobrazeny pocity hlavního hrdiny, což mi dost scházelo. Bylo to vlastně jen - o mlácení digitálních potvor. Čekal jsem víc, ale vyloženě zklamání nejsem, protože to mělo perfektní temnou atmosféru. - 60%.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
HELLBOY = the best "cool" hero. Roden taky parádní!
Floridsky
4 376 bodů
10
Jeden z prvních superhrdinských filmů, který jsem viděl. Hellboye jako postavu mám rád. A svět, který Mike Mignola a Guilermo del Toro vytvořili v tomto filmu je fantastický. Vždycky se rád podívám znovu a znovu.
8
Poctivá fantasy s velkým srdcem.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Jedna z mých oblíbených komiksových postav... Film je krásně akční co se efektů týče, tak jsou podle mě na rok 2004 kvalitní a k příběhu nemám co dodat, ten byl úžasný. Ve filmu jsem měl jediný problém a tím byla nevysvětlenost všech dějů, takže jsem si občas říkal proč se to děje.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů