Komentáře a recenze 124

9.5
Nejgeniálnější Tarantinův film. Víc netřeba komentovat. Klasika všech klasik, která by němela chybět na seznamu povinností všech filmových fandů.
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
10
Další můj přelomový film. Nikdy nezapomenu na ten pocit když jsem vycházela z kina. Byla jsem nadšená, ale zároveň jsem vůbec nebyla schopna ten film pojmout. Až po pár dnech mi to začalo docvakávat, ale musela jsem se na něj podívat ještě jednou abych přišla na to, že je geniální a vlastně se okamžitě stal KULTOVNÍM. Comeback Johna Travolty ve velkém stylu.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9.5
Dobré hlášky.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
10
Není třeba popisovat tenhle doslova kultovní film, jelikož jeho kvality jsou nesporné. Bezchybný film, který by měl každý vidět.
brbla666
brbla666
1 534 bodů
10
Tarantino nezklamal ,prostě špička.
lukas
lukas
1 523 bodů
9
Po letech velmi mile překvapilo. Když přistoupíte na režisérovu hru, neřešíte to tolik "řešené" násilí a užíváte si to. Velký návrat Johna Travolty, skvělý Bruce Willis a narážka na Lovce jelenů, když na scénu nastupuje Walken s hodinkami...
FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
10
Pokud hledáte definici slova KULT, podívejte se na Pulp Fiction.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
10
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby. požehnán buď ten kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnot, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí. A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny... kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry. A když uvalím svou mstu na tebe seznáš že jméno mé je BŮH. Samozřejmě jde o nejkultovnější film ze všech, Julles Winnfield z Inglewoodu a jeho ezechiel 25 17 :) to se prostě musí vidět, každý to musí vidět, a dát tomu plných 5, protože ve světě filmu neexistuje kultovnější záležitost než je tahle.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
6.5
Neuvěřitelně zdlouhavý film. Pár dobrých scén a hlášek to moc nezachrání. Občas se divim, co všichni na tom mají, tohle je jeden z těch případů. Ale když se v každým druhým komentáři objeví výraz "kultovní", tak je to podezřelý. Takovou nudu jsem po Reservoir Dogs vážně nečekal.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Svým netradičním pojetím jde jistě o film, který stojí za zhlédnutí. Dialogy a hlášky jsou skvělé a všechny minipříběhy fungují velmi dobře. Především jsem ocenil linku s boxerem a s gangsterovu ženou. Slabší pro mě bylo čištění auta. Hudební doprovod je taktéž velmi povedený. Co mi na snímku trošku chybí a zároveň důvod, proč jsem neohodnotil na čtyři hvězdy, je nepřítomnost nějaké hlavní a nosné myšlenky, která by byla jakýmsi sdělením filmu a výraznějších příběhových zvratů. Vyskytují se zde sice překvapivé a nečekané momenty, jenže snímek k nim nijak nesměřuje. Prostě scéna, najednou bum, bem, bam a diváku, smiř se s tím. Kdyby byly jednotlivé části poskládané chronologicky, tak by také celý děj působil vcelku nezajímavě. Zde však právě výborně pracuje specifikum filmu, jež zajisté bylo režisérovým geniálním tahem.