89%

Komentáře a recenze 124

orionn
orionn
1 289 bodů
10
I’ma get medieval on your ass! //That’s when you know you’ve found somebody really special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably share silence// - Tarantino je... Tarantino. Režie dokonalá. Scénář dokonalý. Kamera dokonalá. Herci dokonalí. Hudba dokonalá. Vizuál dokonalý. Humor dokonalý. Choreografie dokonalá. Dialogy dokonalé. Kostýmy dokonalé. Postavy dokonalé. Výprava dokonalá. Preciznost dokonalá. Kinematograficky dokonalé. Pulp Fiction je dokonalý film.
padre
padre
1 288 bodů
10
Pulp Fiction má všechno co by měl film mít. Tarantino v tomto snímku potvrdil že je génius a už si u mě nemusí získávat můj respekt. Dokonalé dialogy, výborně napsané i zahrané postavy a v podstatě velmi jednoduchý, přesto úžasný příběh. Mimochodem jeden z nejlepších českých dabingů.
dav
1 275 bodů
10
supeer. skvely. skvostny. film. ze. skvelejma. hlaskama. proste. nejlepsi. film. skvela. hudba. super. film. klasika. vsech. filmu
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Naprosto chápu proč to lidi milují, je to odlišné od všeho ostatního. Tehdy to byl nejvíce originální film a jednalo se o naprostou špičku s hromadou zapamatovatelných dnes už legendárních scén, tunou originálních nápadů a skvěle napsaných dialogů. Poprvé se zde objevil nechronologický styl vyprávění, a dodnes se jedná asi o jeden z nejlepších filmů, kde se tento styl objevil. Tarantino je borec a natočil to vážně skvěle a nadčasově, že si i dnes lidi říkají: „co sakra bylo v tom kufříku?”No o hereckých výkonech raději pomlčím, protože ani nemá smysl znovu sdělovat jak moc úžasné s geniální jsou. Ano je to klasika a kult. Pro mě je to dost dobrý film, který určitě doporučuji zkouknout, určitě si ho ještě párkrát pustím. 87%
voleman
voleman
927 bodů
9.5
Velmi kultovní záležitost, která v kultovnosti nemá soupeře. Všechny hlášky a scény jsou opravdu vydařené, ikdyž si myslím, že by se film klidně mohl o chvilku zkrátit. Občas se musím přiznat, že hlavně po druhém shlédnutí se mi film zdál občas malinko nudný, a proto si myslím že tady i ve světě je film až moc nadhodnocený a zas tak dokonalý není. Ikdyž některé pasáže jsou vážně skvělé. Všichni herci jsou skvělí a dělají v tomhle filmu určitě hodně. Hudba je také skvěle vybraná a také dotváří onu tradiční Tarantinovskou atmosféru. Ikdyž mám některé Tarantinovy filmy raději, tak i za mě, přes drobné nedostatky, musím dát 95%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Kult, který není tak dobrý, jak se povídá. Nahláškované potěšení a pořádný kus filmařiny? Ano. Kultovní záležitost? Nechápu proč. 6/10
Punisher
Punisher
847 bodů
9.5
Klasa..prakticky bez komentáře..není co vytknout..maximálně připomenout..ale to bych tu musel převykládat všechny hlášky..to je lepší si to znovu pustit!
  • Bruce Willis, Samuel L. Jackson, Travolta, Ving Rhames, Tim Roth, Harvey Keitel, Uma Thurman, Quentin Tarantino,...
  • Už to znám nazpaměť
sugi
752 bodů
6
...dodnes nechápu co je na tom kultovního ... co si získalo takovou popularitu , ale někomu se to líbí ...
Sheemas
Sheemas
737 bodů
10
Pravděpodobně nejlepší film od Tarantina, skvělé natočené a hlavně napsané historky z podsvětí, ať už je to Vincentův náhodný výstřel v autě, nebo rozhovor Bruce Willise s jeho ,,Lízátkem" a co teprve, když zazní hlas Václava Vydry a jeho věta o zmizení. Vynikající herci (Travolta, Jackson, nebo Walken s hodinkami) v šíleném filmu, který si zamilujete. Každý moment je vyšperkovaný nějakou hláškou a těch 150 minut uteče jak voda.