Komentáře a recenze 124

5
5/10
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Na tomto filmu bych vyzvihla několik věcí - Umu Thurman, Johna Travoltu, kameru a hudbu. Kdyby nebylo těchto bodů, nestál by film za vidění. Jinak co se týče příběhu, ten mě nijak zvlášť nezaujal. Oproti ostatním filmům Tarantina bych ho viděla spíše jako méně zajímavý.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Nevím....první půlka nebyla zrovna dvakrát zajimavá (hlavně věci okolo Umy Thurman, která by neměla být kreditována), ale od poloviny (zkrátka Butch) je to nabitá pecka, se skvělýma hláškama (Zed is Dead), ale nezapůsobilo to na mě tak mocně, jako na těch 15 000 lidí... Restaurace - 80% Poldové - 30% Butch - 100% průměr - 70%... Rotten Tomatoes: 96% | FDb.cz: 89% | kfilmu.net: 89% | IMDb.com: 89% | Kinobox: 88% | průměr: 90%
Evah
Evah
2 138 bodů
6
Toto je extrémně přehodnocený film, přijde mi, že už jen vědomí toho, že je film od Quentina Tarantina je hlavní důvod vysokého hodnocení. Film není špatný, ale zbytečně zdlouhavý, spousta scén mohla být minimálně o polovinu kratší a v dnešní době se asi na tento film dívám jinak než dřívější diváci. Jsem si jistá, že kdyby teď natočil někdo film, který by obsahoval tyto dialogy, tak by ho ani nesměl vydat a lidi by ho hned odsoudili. Asi jsem očekávala trochu něco jiného, některé scény do určité míry pobaví, jiné jsou spíš: Co si při natáčení všichni šlehli?
Kuca25
2 132 bodů
6
Strašně dlouho jsem se chystal pustit tenhle snímek. Viděli ho všichni a všichni ho milují. Vůbec jsem nevěděl o co se jedná o čem film je, nikdo mi to nikdy nebyl schopný vysvětlit. Po několika letech konečně došlo k tomu že jsem si to pustil. A vůbec nevím co o tom mám říct. Je opravdu úctihodné jak se film stal tak obrovský kultem pro všechny fanoušky. Popravdě to moc nechápu. Mě film zas tak nebavil, vesměs byl o ničem. Ať je to k nevíře Quentin Tarantino nikdy nebyl mým oblíbeným režisérem, spíš naopak. Jeho styl natáčení, který všichni milují, je mi cizí. Na pulp fiction jsou dobré herecké výkony to se musí opravdu nechat, ještě aby ne když tam vystupují takové hvězdy. Tarantino mi přišel taky jako dobrý herec. Lepší než režisér. Co je ještě na filmu dobré je kvalita záběru, i když je film na hlavu, dobře se na to kouká. Přesto na konci filmů sedíš a ptáš se co to bylo. Jaký to mělo význam a tak.
farb
farb
2 064 bodů
10
Kult všech kultů. Funguje vždycky.
karlik4801
1 942 bodů
10
To je srdeční záležitost, film tak odlišný od ostatních a přitom jeden z nejlepších filmů všech dob. Pro mě nejlepšího film kde Jackson s Travoltou účinkovali. Legendární soundtracky, tenhle film všechno má. Zbytečné dialogy to Quentin Tarantino prostě umí a mě se to tak moc líbilo, že když jsem to poprvé viděl, pukal jsem nadšením. Někdy i zvrácené scény, to je prostě režisérovo gusto. Pár příběhů se hezky prolne mezi sebou a vždycky je divák spokojený, to je prostě něco! Pulp Fiction tu bude ještě pro hodně generací a bude je provádět různými formami filmů. Pro mě je to nejlepší film co kdy na zemi byl.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Po druhom zhliadnutí po vyše 6 rokoch za *****
65David21
65David21
1 829 bodů
10
Pulp Fiction je kult. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec. Líbí se mi devadesátkové filmy. Ničeho se nebojí a jsou vtipnější než dnešní počiny. Tarantino je geniální a též si myslím, že je vůbec nejvtipnějším filmařem Hollywoodu, a to nikdy žádnou filmovou školu nastudoval. Pulp fiction má naprosto famózní scénář, úžasné herecké výkony od všech postav, které tu sledujeme. Když si to tak uvědomím, tak je to poprvé, co jsem se setkal s nelineárním vyprávěním tehdy. Famózní zážitek. 10/10