85%

Komentáře a recenze 75

Ancaz
Ancaz
139 bodů
9
Zvláštní, každé shlédnutí na mě působí jinak. Na poprvé ohromený výraz, na podruhé vzdychání nad Balem, na potřetí němý obdiv k Nolanovi, na počtvrté mírný úšklebek nad českým dubingem (Davídek asi umí leccos, ale napodobovat Christianův řev fakt ne), na popáté touha poslat Katie Holmes na plastiku pravého koutku, na pošesté vzdávání poklon Michaelovi Cainovi, na posedmé poslat Katie Holmes na kurz herectví, na poosmé opět vzdychání nad Balem a současně spokojený úsměv nad tím, že jsem to je první superhrdinský snímek, který jsem viděla devětkrát. Jejda, já zapomněla na hudbu. To chce prověřit... PS:Prověřeno, pochváleno, zavzdycháno.
Mikita
Mikita
71 bodů
9
Fantasy filmy se superhrdiny jsem měla ráda už dřív, ale teprve po tomhle dílku jsem si uvědomila, že to nemůsí působit až tak jako fantazie či pohádka. Přiblížení Batmana více realitě ho udělalo ještě temnějším, než ho známe a já se znovu začla těšit na další díly (a nebyla jsem zklamaná). Jedna z mála sérií, kde je možné, že další díl překročí slávu toho prvního, a to jen díky Nolanově geniálnímu filmařskému citu. Každý díl Batmana má své kouzlo, tímto začíná nová éra. Ohromné překvapení.
yoco
67 bodů
7.5
Skvělý příběh a úžasně vstáhne diváka přímo do děje
anilam
anilam
36 bodů
10
Batman Begins zdařile kombinuje komiksovou předlohu s reálným zpracováním. Vývoj a psychologie postavy Batmana je skvěle napsaná. Bruce Wayne je Batmanem a hrát musí svou civilní podobu, ovšem i jako Batman je stále vnímán jako člověk, nikoliv nadpřirozená postava... A ke všemu je výborně zahraný, obecně herecké výkony jsou zde velkou předností. Batman Begins to bere pěkně od podlahy a přitom svižně a samozřejmě ve velkém stylu, což mimo jiné dělá film asi nejlepší komiksovou adaptací vůbec.
hampton
18 bodů
8.5
Skvělý začátek. Na filmu zaujme na komiks nezvyklá snaha o realističnost. První část filmu, v které se autoři zabývají výcvikem Bruce Waynea mi přišla poněkud zdlouhavá. Navíc Wayneova motivace pro to, aby "zkoumal" svět podsvětí a dostal se do vězení mi trochu uniká. Zajímavé naopak byly retrospektivy z dětství. Vrcholem ovšem jsou části, kdy se Wayne postupně proměňuje v Batmana a hlavně když pak coby Batman předvede co umí.
zadeček
zadeček
12 bodů