Komentáře a recenze 75

10
Nejlepší comicsový origin všech dob!
65David21
65David21
1 863 bodů
8
Je sice pravda, že jsem tolik komiksovek zas v životě neviděl, a i kvůli tomu abych měl všeobecný filmový přehled to napravím, ale mám pocit, že ten žánr obecně nestojí za moc. Když si vezmu, že tohle je jedna z těch nejlepších, tak jaké jsou ty horší? například nějaké marvelovky? Řemeslně je Batman Begins dokonalý, ještě aby ne kdyz to je od Nolana. Evidentně první díl připravuje pevnou půdu pro pokračování, protože příběhově mi přijde slabší, ale nějakým svým způsobem poutavý, takže jsem si tu akční jízdu svým způsobem užil. 80%
psico
psico
1 671 bodů
9
Moc povedený restart serie, navíc Nolan se v tomhle filmu vytáhl. KOnečně je tu podařený Batman :)
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Skvělé.Velkolepé.Epické.Nevím jak to popsat ale celá Nolanova trilogie je dobrá a přinutila mně přejít od marvelu který poslední dobou kromě Avengers mají všechny filmy na jedno kopyto(Iron man,Hulk) k DC Comics a nelituju toho.Celý zrod Batmana je zde znázorněn geniálně.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Začátek velkolepé trilogie. První filmový origin Batmana, díky kterému lze krásně pochopit motivace a minulost hlavního hrdiny. Nolan je výborný režisér, ale v tomto případě ještě lepší scénárista. Velké množství postav není na škodu, překvapivě všichni skvěle fungují a mají svůj příběhový oblouk. Veškeré herecké osazenstvo předvádí přinejmenším dobré výkony, v čele s Christianem Balem, který je ve všech polohách Brucova charakteru úžasný. Pěkně se také pracuje s ústředním motivem strachu, díky kterému lze pozorovat rozdíly mezi jednotlivými charaktery a jejich odlišný pohled na strach. Jedinou výtkou, k jinak dokonalému komiksovému diamantu, jsou velmi nepřehledné akční scény.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Myslím že tato role Baleovy sedla takže je na co sedívat netrpělivě čekat co se bude dít dál.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
9.5
Ze všech filmů s Batmanem je tenhle, podle mě, ten nejlepší. Wayne je sice trochu divnej, ale Batman je výbornej a Bale obojí zahrál na výbornou. Neeson pak jako záporák boduje a Oldman jako Jim je taky dobrej. Akce je taky docela ok, nenápadný likvidace se mi hodně líbily a celá scéna s dopadením šéfa gangu je výborná. Jen škoda že ty souboje jsou dost sestříhaný a kamera od nich zbytečně uhýbá, no nic, stejně super zábava.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Dlouho jsem se rozmýšlel mezi třemi a čtyřmi hvězdami, ale vzhledem k tomu, že ten film jsem si opravdu upřímně užil (ani nevím proč, ale fakt mě to prostě bavilo), dávám čtyři. Batman začíná je nesmírně povedený snímek, který ve vyvážené míře kombinuje filozofii s akcí. Především jde ale o neskutečně pohodovou jízdu, která baví diváka od začátku až do konce. Děj i motivace všech zúčastněných dávají smysl a divák chápe, proč se co děje. S povděkem kvituji také vedlejší postavy, kreré fungují skvěle, především idealistická Rachel s Batmanem skvěle interaguje a do příběhu se hodí. Ze závěru, kdy se Batman Rachel odhalí pak přímo dýchá epičnost, stejně tak jako z celé závěrečné akční sekvence. Prostě Batman začíná je skvělý film, jenž rozhodně stojí za zhlédnutí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Modernější zpracování Batmanovi sluší i když postrádá tu hutnou atmosféru filmu z 1989.
Pajmen
1 204 bodů
9.5
Určitou chvíli jsem za nejkvalitnější komiksový film považoval Spider-mana s Tobeyem Maguirem, ale Batman od Nolana je zase o třídu výš. Určitě na tom bude mít nemalý podíl Morgan Freeman, protože je to hereckej Bůh, ale musím uznat, že se celkově tahle (později) trilogie moc povedla.