Recenze filmu Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů

85%

Komentáře a recenze 54

47 150 bodů
9.5
Tak i napotřetí skvělé! Herci opět vynikající ať už se jedná o Hamilla,Forda,nebo Fisher. Příběh je opět velmi dobrý a samotné finále je naprostá třešnička na dortu a mokrý sen mnoha geeku. Souboj Darth Vadera a Luka patří k vrcholům celé série. Občas si s přáteli uděláme maraton Star Wars a i když to zabere celý den,tak si ho vždy náležitě užijeme.
Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
10
Výborné a řádně epické zakončení největší sci-fi ságy všech dob. Lucas věděl jak na nás.
36 438 bodů
8
Šestý díl se nenechává zahanbit a s velkou vervou zakončuje druhou trojku ságy, které jak již víme vznikli daleko dříve než ta první. Atmosféra snímku je spíše dobrodružného rázu a to s vzhledem k tomu, že se mnoho scén odehrává kdesi v džungli. Na sci-fi krapet neobvyklé, ale nakonec proč ne. Naši hrdinové dále bojují za své ideály a přesvědčení a tak o napínavé vyprávění není opět nouze. Dějství jedinkrát neškobrtne a uchovává si své tempo. I tento díl nám předvede zážitek, jaký nemá konkurenci.
31 824 bodů
6.5
Jelikož jsem nikdy nebly fanouškem Star Wars a díly 4,5,6, .. jsem viděl až po natočení 1,2,3, tak ve mě prostě staší díly nemolhy zanechat hlubší stopu. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale po shlédnutí prvních třech dílů už to zkrátka působí směšně. Přesto oceňuji příběh a kult, takže 65%.
22 499 bodů
6
Lucacovy budoucí merchové tendence naplno vystrkují růžky, celé se to poněkud vleče, ale finále je velmi působivé. Škoda, že to tím neskončilo.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
2
Ježiši a kriste, co jsem komu udělal? Pořád nechápu, co furt všichni s těma Star Wars mají, když je to taková trapárna. Aji kdybych byl ještě děcko, tak bych to odkázal do řitních končin. Možná byla chyba koukat na původní trilogii v jeden den všechno za sebou, protože to už můj mozek prostě nepobírá. A ani to není trapně vtipný, je to jenom trapný. Kvůli tomuhle rodinnýmu sci-fi přemejšlím, jestli si vůbec zakládat rodinu. To ne, moje děcka budou vychovaný na jinejch filmovejch základech, než na těchhle pochybnostech. Vyloženě jsem se nudil. A co tam ti zkurvení plyšoví ozbrojení medvědi?
18 781 bodů
6
Zase za tři, ikdyž pocitově mě tenhle díl bavil nejvíc. Nejsilnější scéna staré trilogie (imperator, vader, luke) boužel zabita prostřihy na boj gumídků s vojáky.
Fingon
16 896 bodů
8
Na šestce se mi kupodivu nejvíc líbí ti jinak proklínaní Ewokové (čili kočkomedvídci čili mončičáci).
16 079 bodů
6
Jako finále legendární série je tohle něco strašnýho. Dementní dialogy, jakýsi chlupáči, naprosto nesmyslný konec a i můj oblíbenec Harrison Ford dává najevo, že ho tahle práce už hodně nebaví. Nejslabší díl staré série.
15 311 bodů
8
Díl, na němž se fantazie George Lucase vyřádila asi nejvíce. Bohužel. Moje dojmy trefně charakterizuje známá historka Davida Lynche (ano, toho Lynche) - ten byl totiž Lucasovým hlavním kandidátem na režii šestky a oba se před natáčením osobně setkali. Lucas prý začal nadšeně vyprávět o všech těch divných SW postavách a světech a Lynch, který beztak neměl zájem a sešel se jen ze zdvořilosti, mu řekl, že nejlepší bude, když si to natočí sám. A tak byl dosazen celkem neznámý Richard Marquand a divák dostal v závěru největší vesmírné ságy všech dob partu srandovníh skřítků, mezi nimiž Harrison Ford, největší frajer hollywoodu, působí trochu jako Mr. Bean za volantem Ferrari. Na druhou stranu, linie kolem Luka funguje prostě výborně, aura temné strany je hodně cítit a triky jsou jasně nejlepší z trilogie, takže o vzrušující zážitek je bohatě postaráno. Fakt by mě zajímalo, jak by to vypadalo s mistrem deprese Lynchem u kormidla, ale vlastně díky bohu za tohle nadšenectví - bez něj by Star Wars asi nikdy ani vzniknout nemohly, tak jak jinak by měly skončit? Nové tisíciletí nám podává ironickou odpověď... 80%