Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů

85%

Komentáře a recenze 34

JamesConnorGeek
823 bodů
10
Poslední díl Originální trilogie a nemá se za co stydět. Sice nepřekonal předchozí díl, ale krásně ukončil otevřené linky a zakončil tuhle trilogii báječně. Opět se nám vrací hlavní postavy, Luke, Leia, Han a Vader, který tu jsou jako vždy skvělé. Teda až na Hana, ten tu v tomhle filmu jen stal u dveří bunkru 30 minut, protože neměl ve filmu moc využití. Nově se nám tu objeví Darth Sidius, kterého jsme mohli vidět už v minulém díle, ale tady se objevil jako další záporak společně s Vaderem. Příběh úžasný, Hudba zas a opět krásná, Akce ŠPIČKOVÁ! (Hlavně souboj Luka a Vadera na konci filmu) a film jsem si jako předešli dva užil. Končí nám originální trilogie a za pár let další začíná. Děkuji Paní Lucasová a pane Lucasi. Úžasný film! 95%
Annie555
Annie555
354 bodů
9
Ukončení skvělé série, krásný konec krásného příběhu, dobro zvítězilo, zlo bylo definitivně poraženo. Darth Vader nakonec změnil stranu a zachránil svého syna před Palpatinovým šílenstvím. Jeho pohřeb je tím nejemotivnějším momentem celé série.
ELKOZENDU
66 bodů
7
Krásný závěr původní trilogie který funguje a na konci i dojme. Efekty opět perfektní a i hromada záběrů vypadá lépe než epizoda 4, ale ne jako pátý díl. Tenhle díl je bohužel nejslabší z celé trilogie. Tím ale vůbec nechci říct že je špatný, ale pátý díl posunul laťku hold vysoko. Celá přítomnost Ewoků tady spíše škodí než že by byla k úžitku. Nevadilo by mi to že shazujou některé momenty trapností, ale spíše jak sebrali stormtrooperum veškerou vážnost a člověk z nich u nemá žádný strach. A taky to že jejich zbrojí dokáže proletět i šíp. Také postava Hana je tu dost nevyužitá a prakticky tu nemusel být. To že tu máme další hvězdu smrti bere děsivost té první ze čtvrtého dílu když to působí tím že impérium si jich může postavit kolik chce a za krátkou dobu. Stejně tak opět střela do jednoho místa kde se hvězda smrti zničí tu ani není tak budované jak ve čvrtém dílu a působí už jako velká scénáristická klička. Být to první díl tak to přejdu, ale tím že tohle jsme viděli ve čtvrtém a lépe tak ne. Souboj mezi Lukem a Darth vaderem je nejlepší souboj co nám celé star wars nabídlo. Velmi povedené finále které hezky uzavírá celou trilogii.