Komentáře a recenze 34

M3lios
9 141 bodů
10
Skvelé zakončenie série.
9 035 bodů
8
Zakončení bez wow efektu a vším tím okolo. Řemeslně sice zvládnuté, ale v porovnání s předchozím ničím nevybočující dílo, kterému bohužel schází víc, než se na zakončení původní trilogie sluší. "It's a trap!" tak bacha s očekáváním.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Na co určitě nezapomenu u této vrcholící poslední 6 epizody, je její začátek, kdy fraška akce záchrany zmraženého kapitána sola z rukou gangsterského bosse Jabba Hutta je opravdu našláplá vtipem, ulítlostí postav i hudebních motivů. Předlouhá akce plyšáků v sekvojovém lese na v druhé půli filmu mě tolik neuchvátila, ikdyž jisté kouzlo jí přiznat musím. Úžasný je boj Luka a jeho otce Darth Vadera ala Anakina před kancléřem, jež představuje veškeré zlo skryté v nás i kolem nás, to má opravdu démonickou atmosféru. Úplný závěr netřeba představovat, jen si neodpustím poukázat na 3 světelné bytosti, co tak vadí škarohlídům, kteří hledají jejich logické vysvětlení v následujících prvních 3 epizodách a to mi vykreslí úsměv na tváři spolu s krásnou hudnou na závěr.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Naprosto famózní zakončení legendy. Je sice pravda, že jde o nejslabší díl celé série IV, V, VI, protože se zde nachází trošku hluchá místa v podobě těch sice roztomilých medvídků, kteří sice hrajou svou úlohu, ale počase začnou nudit a působit i trošku směšně, a také mě mrzelo rychlé zrození Luka z ostýchavého, slabého Luka, který nedokončil výcvik Jedi a najednou zněj je nejlepší Jedi všech dob, ale naštěstí je zde více těch lepších míst jako záchrana Hana Sola, souboj Luka Skywalkera s Darthem Vaderem, kterej je naprosto dechberoucí a posléze odkrytí masky Vadera a jeho smrt. Hudba pořád stejná a pořád stejně dokonalá, herci také stejní a skvělí především v čele zde čím dál tím více i lépe hláškujícím Harrisonem Fordem kterej spolu s medvídkama obstarává ty vtipnější momenty, ale narozdíl od medvídků ne ttak směšně, čím dál lépe hrajícím Markem Hamillem a dalšími, kteří k filmu nekompromisně patří. A nakonec geniální závěr kdy celou galaxií zavládne mír a zjevení mistra Jody, Obi wana Kenobiho a Anakina, který v režisérské verzi ztvárnil Hayden Christensen, což mě opravdu potěšilo. A proto před dávnými časi v předaleké galaxii skončila legenda sci-fi žánru a nejen jeho, ale i celého filmu.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
"Nemocný jsem. Starý a zesláblý. Až devět set let ti bude, taky dobře vypadat nebudeš. Brzy odpočívat budu. Ano. Věčně spát. Já zasloužím si to..." Je to tady! George Lucas dopsal svou vesmírnou pohádku a Richard Marquand jí natočil. "Vím, že jsi kdysi byl Anakin Skywalker, můj otec." - "To jméno už pro mě nic neznamená." - "Je to tvé skutečné jméno, které jsi zapomněl." Dokonalé od A do Z! Vypíchnu zde především - princeznu Leiu v bikinách a závěrečný souboj Luk - Vader - Sidious. Soundtrack neměnný, příběh velkolepý, herci skvělý a já? Já se cítil epicky! "Sundej mu tu masku... Chci tě naposled...Vidět vlastníma očima..." - 100%.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Z páté epizody, jsem byl možná zklamaný. Tato šestá epizoda, mi to však rychle vynahradila. Sice to začne a já mám pocit jako by jsem o spoustu věcí přišel, že se toho zkrátka hodně stalo a my nedostaneme žádné vysvětlení. Jak Luke postavil svůj meč, Leia se taky objevila v nějaké uniformě a zkrátka mám prostě pocit, že jsme o hodně přišli a nedostali jsme, žádné vysvětlení. Naštěstí ma film takový spád a buduje atmosféru, že na to rychle zapomenete a jen se necháte unášet famózní finální epizodou této trilogie.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
jedna z nejlepších sérií filmů, které znám... v té době neexistoval Harry Potter ani stmívání a i přesto dokázali člověka zaujmout...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Nikdy jsem se neřadil mezi fanoušky Star Wars, asi hlavně proto je na mém pomyslném žebříčku Návrat Jediho na druhém místě. Líbil se mi o něco víc než dva předchozí kousky. Souboje už byly lepší, bylo jich víc a tempo bylo taky o něco svižnější. Z té "staré" trilogie podle mého nejlepší díl a víc než skvělé zakončení jednoho z největších filmových fenoménů. 86%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
To úvodní zachraňování Hana Sola mi vždycky připadalo drobet natahované, ale pak se akce rozjela a úspěšně spěla do okamžiku, na který všichni tak dlouho čekali - střet Lukea Skywalkera s jeho otcem, v němž pořád ještě doufal v nějaké pozůstalé dobro. Pěkná byla i scéna s Leiou, když se dozvěděla, že jsou s Lukem sourozenci a kdo je tím pádem její tatínek. Závěrečný díl klasiky. A pak už zase nové díly...
8
Asi nejslabší z původní trilogie no vlastně ne asi, ale určitě! Přesto po právu legenda, ať už si myslíte o Ewocích co chcete.