75%

Komentáře a recenze 30

cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Málokterý film má tak nádherný soundtrack jako Barbar Conan a co já se té krásné hudby napouštěl. Překrásná a doslova kouzelná hudba nejsou jediným co je na filmu úžasné, je to i jedinečná atmosféra a doslova mýtický příběh a Arnold mimo své klasické akční klišé už je jen taková třešnička na dortu, protože sem fakt sednul jak prdel do gatí.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
"Crome, nikdy jsem se k tobě nemodlil, nemám na to dar. Nikdo, ani ty sám, si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří, nebo zlí lidé, za co jsme bojovali, nebo proč jsme zemřeli. Jediné, na čem záleží, je, že dva stáli proti řadě nepřátel, na tom záleží! Udatnost tě, Crome, těší. Splň mi tedy jedno přání - dopřej mi pomstu! A jestli neposloucháš, táhni do horoucích pekel!" Triky jsou trochu slabší (Oživování Conana působí i směšné.), nicméně je to rok 1982. Kostými, exteriéry, hudba, charaktery - fantazie. Příběh je klasické klišé. Zabili mu rodiče a odvlekli ho do tábora, kde vyrostl a pak, se vydal se na cestu pomsty. Přesto je to ale skvělé! Je to kultovní fantasy, kde Schwarzenegger ukazuje své vypracované tělo a láme kosti. - 80%.
8
Čistokrevná sandálová fantasy toho nejhrubšího zrna. Film, který udělal z Schwarzeneggera ( a jeho svalů) hvězdu.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Paradoxně totální dřevák Arnold je ten nejdůležitější aspekt, který dnes tomuhle snímku podráží nohy. Sice jsme dnes také zmlsaní kdejakou velkolepou fantasy a strohé vyprahlé exteriéry už dnes v postlotrovské době nikoho neohromí, ale pořád je to jinak fajnová heroická fantasy, která výborně šlape a má řadu nezapomenutelných scén. Svalovec s velkým mečem, se kterým seká palice jak jarní louku, to se prostě neomrzí. Škoda, že Nispelův remake nedopadl podle představ...
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 270 bodů
10
Naprostá klasika, která i po těch letech neomrzí, na tomto filmu jsem vyrůstal, jeden z prvních filmu Arnieho, který tomu dal potřebné svaly.naprosto skvělý soundtrack který úžasné podkresluje tento úžasný film,k tomuto filmu se vždy strašně rád vracím.plus to co režisér předváděl,jak dřel herce z kůže na kost je taky hustý a dokresluje to atmosféru filmu.urcite si přečtěte historky z natáčení a budete valit bulvy.. "Conane co je v životě nejlepší?" "Rozdrtit nepřátele, nhat je pak před sebou a poslouchat nářek jejich žen"
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
7.5
Slušný ale né moc mluvící film.
TomSti
TomSti
583 bodů
8
Pokud nepočítám Pána Prstenů, tak rozhodně jedno z nejlepších fantasy, co kdy bylo natočeno. Už jenom fakt, že mocný Arny ve filmu poprvé promluví po sedmnácti minutách mě dlouhou dobu hřálo u srdce. Navíc po Arnym nikdo nechtěl filosofovat o nesmrtelnosti brouka a klást si otázky o smyslu života. Kýč jak bič, svalnatí hrdinové, sličné blondýny a po kolena v mrtvých.
perfekta
546 bodů
9.5
Klasický, nezapomenutelný a napínavý film. Odehrává se v dávné mýtické době. Cesta malého Conana za pomstou vůči vrahům rodičů, jeho dospívání a učení se boje proti nepřátelům. Hlavním tahákem je samozřejmě Arnold Schwarzenegger, který příběhu dodává sílu.
keddie
446 bodů
9
Na svou dobu vynikající film. Samozřejmě tam musí být různá kliše, ale to je v pořádku, vždyť je to pohádka pro dospělé, tak v tom musí být pořádní padouši, neohrožení rekové, krvežíznivé bestie apod. Tenhle film ani na okamžik nenudí, přitom je dost originální a dost odvážný. Arnold je nepřekonatelný. A k tomu vynikající soundtrack.
Lemmy01
337 bodů
9.5