88%

Komentáře a recenze 50

DHDV
DHDV
311 bodů
10
Tento díl je bezesporu tím nejlepší co dokáže, tato dneska legendární série nabídnout. Kershner byl správná volba a myslím, že Lucas by nic neriskoval, kdyby mu nechal návrat i návrat jediho. Tento díl je temný, možná i tím že Darth Vader dostal více prostoru a dokázal i přes masku vytvořit určité city. Zvláště opakovaný pohled na křižníku při závěru kdy jeho syn odlétá v Milenium Falcon. A když režisér dokáže zachytit city člověka v masce je co říct! Nejlepší díl, který vybočuje ze série tím, že je temný a dává prostor té postavě, kterou mám nejraději!
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
10
Nejlepší film serie a právoplatný král celého žánru. Tady prakticky není co vytknout. Nová naděje byla skvělá, ale musela vysvětlovat a seznamovat, tohle už se tady dít nemuselo a my si tedy můžeme hned od začátku užívat fantastickou akci. Film se od Nové naděje posunul prakticky ve všech směrech - efekty, vizuální stránka, dialogy, emoce.. vše je zde perfektní. Ano, jsem obrovský fanda celé serie, ale myslím, že vcelku objektivně mohu říct, že se jedná o jeden z nejlepších filmů historie.
Bretislav
Bretislav
242 bodů
5
pozorny divak zjisti nekolik chyb,ktere kazi sceny filmu,u me prumerny scifi,
jfuska
124 bodů
9
Můj nejoblíbenější film z vesmíru Hvězdných válek. Napínavý příběh a již velice promyšlený vesmír dotahují film k dokonalosti. Postava Yody je legendární a vnáší do filmu nádech historie řádu Jedi. Speciální edice přináší nové a lepší efekty, ale bohužel také některé nepříjemné úpravy.
TrosfyOfficial
TrosfyOfficial
75 bodů
10
Nejlepší star wars díl s 4-6dílu
ELKOZENDU
66 bodů
9
Pokračování filmu který byl revolucí efektů. Je ještě lepší než jeho předchůdce a nejlepší star wars film z celé ságy. Efekty perfektní a do teď nechápu jak je dokázali vytvořit. Postavy si tu projdou dobrým vývojem. Tempo je skvělé. Výborné postupné rozšiřování světa. Záporák ze kterého jde strach a i o něm se něco dozvíte. Zkrátka skvělé pokračování a hodně zábavný film.
danik02
57 bodů
9.5
"Nové naději" se svého času podařilo vystavět svébytný svět Star Wars universa, ale až "Impérium vrací úder" ho naplnilo hlubší mytologií, a stalo se duchovním pilířem celé ságy. Temnější, výpravnější, efektnějši, objevují se tu motivy, které spojují celý příběh do komplexního celku.
marek-novotny
31 bodů
9
Nejlepší z celé staré trilogie! Temný vizuál a ponurá nálada celého dílu Hvězdným válkám jen prospívá. vaderovo milosrdné škubaní krčkama podtrhává atmosféru nervozního impéria. Rebelský útěk na začátku filmu a samozřejmě finální dialog mezi hlavními postavami.