Komentáře a recenze 90

10
Výborný film který jsem žral roky a viděl jsem ho nejednou. skvělé efekty, scénář, obsazení, kamera a prostě vše co vás napadne :) Já jsem vyvolený!
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Toto je opravdu jedno z nejlepších sci-fi. Strhující děj, vizuální efekty na top úrovni, a když si představím, že tento snímek vzniknul v roce 1999, absolutorium si rozhodně zaslouží. Není nad čím si zbytečně lámat hlavu, řekl bych bez chyby!
saboter
saboter
3 564 bodů
9.5
Nadčsová pecka která změnila historii kinematografie.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Nejpropracovnější a nejdokonalejší SCIENCE FICTION,který hrdě patří k vrcholům současnosti stříbrného plátna.Brilantní scénář,zvuk,střih,kostýmy a režie:bratrů Wachowských,kterým trvalo téměř 5let pro tvorbu Matrixu a stálo to opravdu za to:kde každičkou perfektní maličkost hltám do nejmenšího detailu.Výborný herecký double:Laurence Fishburne a Keanu Reeves.Filmová pastva pro oči (vizuální efekty) a uši (perfektní zvuk).Scéna v metru mezi sloupy-drolící se stěny a zpomalené nábojnice v perfektním střihu s akčně/adrenalinovým zvukovým podkresem v přestřelce u které jsem měl pocit,že sleduji něco výjimečného !
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7
Matrix mě tolik nenadchl.I když akční scény jsou super.Dávám 70 procent.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Kultovní film dětství, kdy nošení slunečních brýlí nebylo víc cool a při vybíjené se vyhýbalo ve stylu Nea nebo Trinity. Teď zhlédnuto asi po patnácti letech a všechno se to vrací. Jasně digitální efekty zestárly a taky ještě aby ne, u víc než dvacet let starého filmu. Co ale nezestárlo je právě ta kultovnost filmu, kde jsou nezaměnitelné akční scény a hudba. Zelená byla vždycky nejvíc nesnášenou barvou dětí, protože znamenala hnusnou zeleninu jako je špenát nebo brokolice, pak přišel Matrix.
alexik789
2 512 bodů
8.5
Zásadní film pro všechny, kteří si kdy zapřemýšleli nad tím, co je to vlastně realita. Skvělé obsazení a myšlenka příběhu, která pohltí hlavně fanoušky sci-fi filmů. Efekty jsou bombastické a film je jedním slovem ,,velkolepý."
2 481 bodů
9
9/10
harry456
harry456
2 437 bodů
6
Mě osobně film tak moc nenadchnul, čekal jsem od tohoto filmu daleko víc, ale hold jsem měl smůlu. Keanu Reeves sice hraje dobře, ale nedokázal mě přesvědčit, abych ho bral vážně. Jinak skvělé vizuální efekty.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
10
Svůj komentář začnu otázkou.existuje snad více kultovní sci fi snímek,který utvořil celou jednu generaci?moc dobře si pamatuji,jak SME si povídali o matrixu a hned SME po rodičích chtěli minimalne sluneční brýle a kdyby to šlo tak i dlouhý černý kabát,nejlépe kožený.tak a teď k filmu..Příběh je vlastně klasický sci fi namet o vzpouře strojů,i když tato myšlenka je zde daleko více rozvedena.Co se týče scénáře nic originálnějšího už asi nevznikne,naprostá lahůdka.Jen si to vezměte,válka mezi lidstvem a stroji,kterou SME prohráli a stroje nás pěstují jako okurky v líhních kvůli elektrické energii,a naše vědomí pouští do virtuální reality,aby si lidstvo myslelo že se nic nestalo s nic ke neděje,že dal žijeme své mrzké životy,nic originálnějšího už asi nikdo nevymyslí.A technická stránka?i po 23 letech to dokáže opravdu zaujmout..naprosto jedinečné pojetí se zde nezapře,a tzv Bullet time je něco co předtím nikdo neviděl a všichni z toho byly na větvi,jiné hodnocení než 100% nepřichází v úvahu