Komentáře a recenze 90

8
Stačí napsat jen: "za myšlenku 80%"
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
10
Nejlepší akčňák všech dob. Konkurovat mu může snad jen druhý Terminátor. Matrix je řádnou fackou všem filmo-rasistickým blbečkům, kteří nevěří v rovnost mezi žánry a akční snímky považují za podřadný druh filmu. Výborný námět s naprosto revolučními a fantastickými bojovými scénami, které se mohou chlubit minimální CGI a fakt vynikající soubojovou choreografií, na kterou je radost pohledět. Přidejte k tomu chytrý scénář, sympatické a zajímavé postavy, hrozivé záporáky, plus nářezovej soundtrack a vualá, máte na světě jeden z nejbáječnějších filmů všech dob. Škoda, že v dalších dílech Wachowským trochu ulítly prstíky s propiskou a v té své filozofii se krapánek zamotali. Nejlepší akční scéna? Cywe, vyber si! Neo vs. Morpheus? Přestřelka s policejní jednotkou v hale? Neo vs. Smith? Take your fucking pick!
65David21
65David21
1 828 bodů
9
Matrix byl Uzasny kinematografický zážitek, který mě vtáhnul a bavil jsem se pocelou dobu, přestože začátek nebyl tak akční, ovšem poté se to rozjelo na plné pecky a už jsem si to mohl plně užívat. Tehdy to musel být opravdu přelomový zážitek a chápu už dnešní kultovní status. Konečně jsem měl tu cest vidět výkon Keanu Reevse, jenž se mi opravdu líbil. Zdejší filozofická myšlenka je zajímavá. Celý snímek působí poutavým dojmem. 95%
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
10
Jeden z nejlepších filmů na tomto světě. Nemám na mysli jen po vizuální stránce či zpracování soubojů a přestřelek - ty jsou bezkonkurenční. Ale myslel jsem myšlenkou. Originálnější a možná i pravdivější myšlenku jsem ve filmovém odvětí ještě neviděl ( však my také žijeme v takovém matrixu, který nám vládci světa "stvořili"). Geniální a výtečné!
psico
psico
1 671 bodů
9
Úvodní díl tehda ještě bratrů Wachowskich je jim náramně povedl. Dokonale zabrousili do éry počítačů a strojů a žánr scify tak dostal zase trošku jiný rozměr. I obsazení se náramně povedlo, ikdyž já osobně bych na místě Trinity uvítal někoho jiného. Tu herečku prostě rád nemám.
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
10
Opět se budu opakovat, že sci-fi moc nemusím, ale když se podaří je to zážitek. Poprvé viděno jsem chtěla odejít, ale něco mě drželo u obrazovky, prostě to nešlo. Keanu Reeves konečně v pořádné roli a Lawrence Fishburne konečně sympaťák. Sice jsem film napoprvé vůbec nepochopila nebo spíš nebyla schopná vstřebat, ale po druhém a třetím shlédnutí jsem už byla v MATRIXU. Teď je to můj kultovní film.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
10
Kultovní akční řežba. Tady se nedá nic vytknout. Hudba pecková, efekty skvělé, akční scény kulervoucí, příběh bombastický, herci přesvědčivý = tohle všechno je Matrix. A to jsem ještě opomenul ty myšlenky a vzkazky, jimiž je snímek prošpikován.
  • akce
  • atmosféra
  • námět
  • režie
  • herci
  • kostýmy
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Skvělý,skvělý a zase skvělý.
Cortyx
1 571 bodů
10
revolucni scifi,revolucni efekty. tento film odstartoval svymi efekty moji manii po sci-fi a to hlavne v kinech,kde si rad uzivam zvukovych a vizualnich efektu a Matrix je v dnesni dobe jiz hodne kultovni i co se tyce zazemi fanousku. A nastava se otazka : Co je to Matrix ?
brbla666
brbla666
1 534 bodů