Komentáře a recenze 27

3
3/10
Miller
Miller
2 220 bodů
6
Nevím, tak něják mi přišlo divné, že sympaŤák Teddy by měl být vrahem a znásilňovačem, obzvlášť když Lennymu pomáhal. Můj problém s filmem je, že mě začal bavit až někdy padesát minut před koncem. Určitě se jedná o kvalitní film, ale není pro mne (celkově Nolan, nejen Memento). Kdyby to nebyl zpřeházené, byla by to průměrně hodnocená (70-75%) detektivka. Pěkná vizualita možná ano, zajímavé možná ano, ale nic co by mi utkvělo v paměti. 65%
farb
farb
2 064 bodů
10
Prosté, geniální a nezapomenutelné.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Sice už to tu zaznělo několikrát, ale vážně nejoriginálnější filmový kompozice, podobnější jsem v jakémkoli jiném filmu ještě neviděl, Nolan má skvělou a bohatou představivost a na filmovém plátně to umí vyjádřit kvalitním způsobem, podobně jako stvořil Počátek (nápad, který nikoho jiného nenapadl), tak taky vznikla tato kriminálka, jejíž příběh je propletený jako nějaká hebrejská vánočka, jejíž styl vyprávění mě velice upoutal.
wiecej
1 452 bodů
8.5
Typický film pro Nolanovu tvorbu, který je vyprávěn tak, že přeskakuje v čase tam i zpět, aby nejdříve začal koncem a postupně se vracel na začátek. Samotný příběh je zde trochu zatlačen do pozadí, ale to v tomto případě vůbec nevadí
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Zvláštně zajímavý film, kde se vše točí pozpátku a jednotlivé informace získáváme obráceně. I tak vlastně asi nikdo nezjistí, jak to všechno bylo. Zkrátka opět Nolanovská křížovka, kterou ne každý musí rozluštit na první dobrou. Takže možná to chce podívat se ještě jednou. Výborný Guy Pearce a Carrie Anne Moss.
Žid Baribal
Žid Baribal
410 bodů
7
Arpol
Arpol
386 bodů
9
S hlavou pomotanou po dopozeraní môžem hrdo prehlásiť, že Nolan sa stáva oficiálne jedným z mojich obľúbených režisérov. Podať tak jednoducho vyzerajúcu a banálnu zápletku takým originálnym a komplikovaným spôsobom hádam nie je ani možné. Na film, ktorý hovorí o strate pamäti je to taktiež aj film, na ktorý nikdy nezabudnem. Aj keď si môžem predstaviť, že niekto bude z filmu skôr zmätený ako nadšený, aj tak by som ho vrelo odporučil všetkým, ktorý si chcú ozaj pocvičiť mozog.