Rocky

82%

Komentáře a recenze 38

9 035 bodů
9.5
Byl první a byl nejlepší. Aneb když vyplivnete všechny svoje emoce na papír a necháte to zfilmovat. Což je případ Stalloneho, který vážně předvedl, že je pan herec i pan scénárista. Možná to z dnešního pohledu může působit jako klišé, ale Stallone předvedl Rockyho natolik přesvědčivě, že jemu bych fandil, i kdyby byl celý od krve, na zemi a nemohl se hnout (protože bych v hloubi duše věděl, že by se stejně nakonec zvedl :) ).
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
klasická filmová rozprávka o outsiderovi, ktorá vyšvihla do hviezdnych výšin stalloneho. scenár nie je nič prevratne objavným, ale natočené to je celkom autenticky a preto vás film vtiahne do deja a rockymu budete držať palce ako v ringu tak i v osobnom živote.
8 615 bodů
6
Viděl jsem v dětství, ale fanoušek se ze mě nestal. Nyní to ve svých 22 letech rewatchnul a překvapilo mě, že je to vlastně dobrý film. Díky bohu to není nikterak vyčpělé, povrchní a schématické, jak jsem se obával. Stojí to na postavách a samotný Rocky je kluk s dobrym srdcem, kterej sice není moc chytrej, ale dostane šanci ukázat, že v něm něco je. Funkční film i na dnešní poměry.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
10
První Rocky je fascinující především proto, co herecky předvádí Sylvester Stallone. Vůbec se nedivím, že ho ve své době Roger Ebert označil za nového Marlona Branda. Jeho výkon je procítěný, soustředěný, v podstatě tu Italský hřebec s přehledem dává roli, která by v té době sedla Al Pacinovi nebo Dustinu Hoffmanovi (pokud by byli vyšší). Vede to k myšlence, kam vše pak zmizelo. Je to škoda, že šlo jen o chvilkové vzplanutí. Každopádně je první Rocky věčnou připomínkou toho, že pod svaly a arogancí (která snad v posledních letech vyrpchala) kdysi dřímal i opravdový herecký a scenáristický talent.
avenis
avenis
8 157 bodů
7.5
Dlouho jsem se bránila tomuto filmu, protože nemám ráda box. Ale překonala jsem se. Překvapila mě hloubka, s jakou jsou jednotlivé postavy vylíčeny. Obyčejní smutní lidé bez naděje na lepší život. Ukecanej Rocky, který si to dobře uvědomuje a chce se z toho vyboxovat. Navzdory svému tvrdému úderu má něžné srdce. Málomluvná a zdrženlivá Adriana, nešťastný Paulie, nešťastný starý trenér... Boxerský zápas jsem přetrpěla a opakovala si, že to je jen film, ale přesto jsem jim tu bolest věřila. Parádní hudba, ikonické schody, "Adrianóóó...!"
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
9
Zase jsem se dívala, když to šlo na Prima Max. Je to prostě fenomén! A Sylvester Stallone je tam fakt moc dobrej! Nejsem a nikdy jsem nebyla příznivkyní boxu, ale on ten box je tady vlastně jaksi na vedlejší koleji. Myslím si, že Oscara si tento film zasloužil.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
10
Prostinké a geniální. Nejhezčí autotematický film o outsiderovi a americkém snu. Dodnes ten film žeru.
8
Rocky je rocky nesmrtelné dílko.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
HODNOTENIE:7/10. Úžasne spracovaný film kde vidím aj talent hercov a hlavne Sylvestera Stallona . Už zo začiatku som videl aký tento film bude dobrý. Scenár perfektne napísaný a Rocky ma bude naozaj podporovať. Úžasný výkon.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů