83%

Komentáře a recenze 23

Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
10
Je to vrcholný film Alfreda Hitchcocka, mistra hororu. Film je postaven na skvělém scénáři Johna Michaela Hayese a hudbě Franze Waxmana. Je natočen v roce mého narození, říkám si, že tehdy musel vůbec patřit k absolutní špičce. Dnes už je to klasika s mistrovským vykreslením atmosféry strachu, která převládá nad dějem. Výborný je jak James Steward, tak Grace Kelly. Film, který dokáže doslova přilepit diváka k obrazovce, zaslouží plný počet bodů.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Když přihlédnu k tomu stáří filmu a odpustím si srovnávání s "moderní" Disturbií dávám 75%. Škoda, že už se nedovím jak by to dopadlo kdybych viděl Okno do dvora jako první. I tak velmi povedené a v dnešní době bez problému koukatelné. Zábavné, napínavé a hlavně KRIMI !!! :))))
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
10
Vizuálně skvělé a napětí by se tu dalo krájet. Víc nemám slov.
kawa
3 388 bodů
8
Průměrné kulisy jednoho činžovního domu s výhledem sousedům do oken a zahradou. Zraněný fotograf se nudí a pozoruje dění v jiných domácnostech. Toho aspoň trochu vytrhává z nudy. Nakonec odhalí vraždu, ale nemůže ji dokázat. Místy pomalé tempo, kde se nic neděje, a odehrává se milenecká krize na vedlejší koleji, skončí předpokládaným odhalením vraha. Překrásná Grace Kelly a standardně výborný James Stewart. Jehož dabér je hrozný.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
Mistr napětí Alfred Hitchcock mě nechal opět na židli přikovaného (bez pohledu na hodinky ani minutu).Režie byla vynikající,kamera ZAOSTŘENÁ a scénář byl vynikající jak jen to ten Hitchcock dělá?Obrovská poklona co dokázal stvořit v období 50.let.Po shlédnutí PSYCHO jsem narazil na opět prvotřídní filmařinu.James Stewart je perfektní a tohle zahrál na jedničku-Grace Kelly pasovala výborně a dodávala romantiku co Alfred v thrillerovým žánru umí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Krásný film, o kterém jsem slýchával již dříve a je na něj více odkazováno. Úžasný příběh od krále hororů pojatý místo hororu thrillerově. Tato podoba je pěkná, ale zajímala by mě podoba Okna do dvora v hororové podobě, ale né podobě masakrů, ale podobě většího napětí. Okno bylo výborné, ale ještě před Oknem jsem viděl Disturbii a ta mně příšla více příběhově obsáhlejší. Okno se fyzicky odehrává pouze v jedné místnosti a to mně přišlo prostě méně obsáhlejší. Ale samozřejmě super film...
kknk2
kknk2
2 949 bodů
8
Třetí a zatím nejlepší Hitchcock, kterého jsem viděla. Prostředí vnitrobloku je geniální a zábavné, i takto malá plocha skýtá zajímavé příběhy. Mile mě překvapily postavy, čekala jsem plošší charaktery. Název zní docela děsivě a psycho, nicméně tady se na to moc nehraje.
Edward
Edward
2 481 bodů
10
10/10
Miller
Miller
2 220 bodů
6
Velmi nudné, nestrašidelné, a už vůbec ne překvapující. Popularita snímku, kde Stewart hodinu a tři čtvrtě čumí z okna, a Hitchcock vše co se mělo stát během filmu, ale stalo se to najednou a ke konci, je pro mne záhadou. 60%
Jose26
115 bodů
8.5