86%

Komentáře a recenze 57

Standa.
Standa.
6 180 bodů
9
Absolutní TOP a seriál, který nemá obdoby. Většina seriálů se postupem času ohraje a člověka začne pomalu nudit, ale TBBT je díl od dílu vtipnější a geniálnější, až mi to hlava nebere. Výkony hlavních herců mě snad nikdy nepřestanou udivovat. S českým dabingem, nebo s titulkama, tenhle seriál prostě nemá chybu.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
6
Řekl bych, že úměrně růstu výše platů herců klesá zábava... Nebo by možná část těch peněz mohla produkce investovat do kvalitnějších scénáristů. První tři série jsou výborné, ale čím je číslo série vyšší, tím je to horší. Hodnocení z pěti hvězdiček, které jsem dal před nějakými čtyřmi, pěti lety, snižuji na tři, ale mrzí mě to.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Naprosto nejlepší seriál co jsem kdy viděl!! Opravdu každý díl je skvělí.U žádného jiného seriálu jsem se takhle nikdy nesmál a to hlavně díky Sheldonovi. Jim Parsons je naprostá špička mezi herci a postavy Shledona Coopra se už nikdy nezbaví. Možná smůla pro něj ale pro mě je to naprosto skvělá zpráva,protože to znamená,že bude chtít točit co nejdýl!Opravdu nejlepší seriál co jsem kdy viděl a zaslouží si plnej počet!
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9.5
Překvapení desetiletí! opravdu nadčasový komediální seriál, ve kterém je každý něčím úžasný... Stačí shrnout jedním slovem: "Bazinga..."
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Kupodivu jsem vděčný za Primu Cool. Nebýt jí a její poměrně často dobré volby komediálních seriálů, nikdy bych na Teorii nenarazil. Super sitcom pro lidi každého věku ;). II 1. série: 84% II 2. série: 92% II 3. série: 90% II 4. série: 95% II 5. série: 95% II 6. série: 85% II
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9.5
Nevěřila bych, že se seriál o partě potrhlých vědců, kteří řeší jen černé díry, cestování v čase, Stephena Hawkinga, Wila Wheatona, Dračí doupě, prsten z natáčení Pána prstenů, evakuační plán pro případ zemětřesení a své neúspěchy u žen, může stát sitcomovým hitem desetiletí, ale neuvěřitelné se stalo faktem a The Big bang theory mě spolehlivě rozesmává už několikátou sezónu. Jistě, situace a vtipy se opakují, ale zde se mi pořád ještě zdá, že dobrého není nikdy dost, a tak se na ně klidně v rozličných obměnách ještě párkrát podívám. Jenom škoda, že se tam už nikdy neobjeví Sheldonův idol Leonard Nimoy:-( Live long and prosper!
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Stačí deset dílů, ale člověk se pobaví, pak už je to dokolečka....
10
Seriál, který nás seznamuje s partičkou tak zvaných geeků/fyziků/geniů, kteří mají trošičku problém se srovnat se světem normálních/obyčejných lidí a to hlavně s opačným pohlavým výjímku tvoří Sheldon, kterému je to naprosto jedno a na ostatních lidech mu pramálo záleží. A do téhle společnosti se přistěhuje překrásná servírka/herečka Penny, která rozvíří hladinu stojatých vod jejích geek světa. Geniální nebo originální (originál tu je snad jen Sheldon), to sotva ale krutě vtipný a rozhodně nenudící seriál, který si zatím drží svojí kvalitu tak uvidíme jak mu to dlouho vydrží.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
10
Dávám za pravdu, že Teorii dost ubližuje “sitcomovost”, a klidně by se to lépe zahrálo i bez toho mrtvého smíchu. Líbí se mi že seriál má dost inteligentní humor, co zasekávají opět ty trapné vztahové klišé, jak z bombajské telenovele.. a popravdě od té doby seriál ztratil svoji vážnost.. možná kdyby nebyl seriál natolik natahovaný, a skončil v tom nejlepším, což je za mě 8. řada, klidně by to patřilo k nejlepší situační komedii 21.století.. ale pořád jde o skvělou, praštěnou, ujetou a k nepochopení odvařenou zábavu, i pro ty co za inteligenci zrovna dvakrát neběhaj. A Kaley Cuoco pořad vede k největší kočce seriálu. Nejsem blázen, máma mě nechala testovat..
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Takže kde začít. Jednoznačně jeden z nejlepších seriálů současnosti. S dalšími řadami sice ztrácí svoje "nerdovské" kouzlo díky nesmyslnému přidávání dalších postav, ale svojí hladinu humoru si pořád i přes to udržuje na nadprůměrné hranici. Kdybych měl hodnotit jednotlivé řady, bylo by to 1. - *****, 2. - ***, 3 - *****(hlavně proto že z téhle série pochází hodně mých oblíbených epizod), 4. ***(v téhle sérii mi Sheldon Cooper neskutečně lezl na nervy!), 5. - *** a půl. Vývojem seriálu nejsem zase až tak nespokojený, protože i přes dvojnásobný počet hlavních epizod než na začátku se na to dá trochu zvyknout a díky tomu jsou tvůrci schopni vytvářet další scénky a zápletky. Naopak co nemůžu skousnout je neustálé řešení a proplétání vztahů, které k tomuto žánru prostě nepatří..Se seriálem jsem už od samého začátku, kdy jsem každé úterý nedočkavě čekal na večer až vyjdou české titulky. Viděno samozřejmě v původním dabingu, protože český (i když není vyloženě špatný) seriál připravuje o hodně vtipu. Za mě plnohodnotné nostalgické 4*