Teorie velkého třesku

86%

Komentáře a recenze 57

10
Nejlepší,Nejzábavnější a nejdokonalejší seriál,který kdy spatřily mé oči. Vtip monstrózní - postavy geniální. Je jen otázka času kdy se začne seriál nazývat kultem,protože tohle označení si zaslouží. Tak skvěle napsané role jsem snad v žádném seriálu ještě neviděl.
2
Jediné zajímavé na téhle genocidě humoru je, že mnozí lidi, který jinak píšou dost kriticky o toxické maskulinitě, milují sitcom, který je jedním z jejich největších propagátorů v kontextu nerdské subkultury a naprosto amorální chování konstantně zobrazuje jako roztomilé, možná trochu nešťastné, ale "krásně klukovské" a postavám dává nějakých 12 let, aby z něj "trochu" povyrostly". Spolu s Ready Player One krásná ukázka toho, že v nerdské subkultuře se může prakticky cokoliv a jindy ostražití strážci ochotně koukají na opačnou stranu, když tvůrci jejich popkulturu staví do středu dění. Třeba kdyby to bylo aspoň trochu vtipné a ne holokaust komedie, taky bych tomu propadnul. Až se na tuhle obludnost podívají lidi za dalších deset let, budou nás soudit. Aspoň že už to skončilo.
2
Po necelé první sérii jsem tomuhle seriálu dal sbohem. Začíná to být velice sterotypní a nudné...A že to má stejné hodnocení jako IT Crowd je pro mě jedním z tajemství CSFD. Silně nadhodnocený seriál, který začínám z duše nesnášet.
9
Zábavné a vtipné intelektuální moudra. Dobrý relax.
9 335 bodů
9
Že se tomuhle seriálu, který vysílal ještě COOL v 21:30 se dostane (dostalo) takové popularity by mě asi nikdy nenapadlo. Z takového toho "Aha, hele dávají Teorku, tak se podívám." se stalo pravidelné sledování, kdy to nakonec přešlo v to, že jsem se na celý seriál díval prakticky pořád dokola. Neobjevil jsem ho sice zrovna v nejdříve, jelikož zrovna skončila 8. série a čekalo se na 9., kdy od té doby už jsem každý týden čekal, kdy už bude vypuštěna nová epizoda. Celou původní pětici miluji, kdy právě série, kdy jde ještě jen o ně mám ze všeho nejradši. Současně ale akceptuji rozvoj, ke kterému u všech (no, u Leonarda NE) došlo. Ačkoli s novějšími epizodami už si TBBT nedokázal držet stejnou kvalitu přes celou sérii, tak vždy některé dílčí (minimálně vždy poslední 2) zase vystřelily do oblak. Údajně měl seriál dále pokračovat, s tím že by to 12. sérií nekončilo, ale podle mě to skončilo, kdy mělo. Tohle není seriál o rodinách, či možná ani o dospívání. Není cílem, aby všichni chodily s kočárky na procházku. 1. série - 100%!. 2. série - 100%. 3. série - 100%. 4. série - 100%. 5. série - 100%. 6. série - 100%. 7. série - 100%. 8. série - 90%. 9. série - 90%. 10. série - 80%. 11. série - 75%. 12. série - 85%. Finále seriálu bylo naprosto úžasné, tolik odkazů na předchozí série, no a těch happyendu..
9 025 bodů
9
Po trochu slabším rozjezdu první sezóny to každým dílem nabíralo obrátky a 5 série patří dle mého k tomu nejlepšímu. Pak sice následoval trochu útlum a seriál se vydal trochu jiným směrem, který ne všem zarytým fandům nerdoství byl příliš po chuti, ale já jsem stále královsky bavil a pořád se to drželo na seriálové špičce, takže nebylo nač remcat. A závěr byl fakt srdcervoucí, stejně jako ta představa, že se musím se svými milovanými postavami rozloučit. Upřímně nechápu, proč jsem se k němu dostal až nyní, ale nelituji ani jedné epizody, co jsem viděl. Pravda, některé byli trochu slabší a některé postavy mi docela iritovaly, ale stejně jsem se bavil a to je hlavní.
8 590 bodů
0
Seriál od blbých lidí, co hrajou chytrý lidi, pro blbý lidi, aby se cítili chytrý. A nevím, proč ten sitcomovej smích zní, i když zrovna nikdo nic vtipného nepronesl.
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
8.5
Někdo vsadil na originální nápad a ono to, až šíleně vyšlo. A není to jen o sledovanosti. Hromady peněz se vydělávají i na tom všem okolo, jako jsou trička, klíčenky atd. hlavně se Sheldonem. Moc nechápu jak to, ale opravdu je to jeden z nejlepších sitcomů vůbec. Pravda je, že žádnou velkou konkurenci nemá. Většinu sitcomů by mohli zpravodajské služby zapracovat do vyslechových postupů, nebezpečných teroristů. Ono je to, ale opravdu úžasná zábava. Sice se nezařadí mezi moje srdcovky jako je M*A*S*H, ale je to stejně paráda. Většině seriálů dojde časem ten švih a pokoušejí se to kompenzovat příchodem nových postav, ale tohle už má 10 řad a pořád to jede. Seriál prošel několika fázemi, některé byly moc dobré, jiné lepší, ale nekleslo to pod - moc dobré. Třeba Sheldon, to je ta nejlepší figura. V první možná i druhé řadě má mírnou formu autismu, ale zároveň je to takový hlas rozumu, který vždy z nadhledu uvede Leonarda do reality. Později už je úplně mimo, takový mluvící Mr. Bean co všechny kosí jakmile otevře pusu. Ještě později dojde i na nové postavy, které ku podivu dokonale zapadly do staré party. Přestože to hlavně v případě Amy bylo z počátku těžké. Ta je sice zábavnější než Bernie, ale ze začátku z ní asi chtěli mít druhého Sheldona a to prostě nešlo. Byla dost nepříjemná a to i mě, divákovi. Potom byla zase podivná, jako kdyby jela po Penny, ale nakonec se to usadilo. S takovými změnami se nepopasovali ani Přátelé, tak uvidíme jak se jim bude dařit dál.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů