84%

Komentáře a recenze 45

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
4
Seriál, na který se dalo koukat do 5. série, kde to celkem bavilo. Pak jsem viděl asi 2 díly 6. série a takovou nudu a trapnost jsem dlouho neviděl. Furt to samé dokola. No ale proč píšu koment až teď. Všude jsem slyšel že na konci 8. série konečně ukážou jejich matku, tak jsem se na ten díl podíval. Jako co to bylo? Oni za 8 sérií nakonec vyberou takovýho koně? Takovou nechutnou držku? To myslej vážně? A jinak jsem mi přišlo jako bych vůbec o nich nepřišel a to jsem neviděl 3 série. Pořád je to to samé. A k tomu chtěj dělat další 9. sérii? Jako vážně? Koho to ještě baví? Taková blbost? Snižuju hodnocení na 2* 8 sérií čekat na koně, kterej si vezme toho Gaye to je vážně moc.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
Když How I met your mother začínal, byl to takový nadčasový seriál, který mě opravdu pobavil při každém díle. Nechtěla jsem však tvrdit, že dokáže překonat přátele, což opravdu nejde. Poslední dobou se mi ale zdá, že seriál už tak nějak dojel a scénáristům tak nějak došly nápady, ale točí dál kvůli popularitě. Uvidíme, co z toho nakonec vzejde...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Už jsem skoro nedoufal, že něco dokáže nahradit (ne sice zcela, ale aspoň trochu) téměř dokonalé Přátele. Pak jsem čirou náhodou narazil na Jak jsem poznal vaši matku. Teď už se hrdě hlásím k fanouškům tohoto vydařeného seriálu a sleduji každý nový díl. Je sice pravda, že kvalitou šlo HIMYM trochu dolů, ale je to jako ve výtahu. Nahoru, dolů. Některé díly se snaží být více dramatické a to většinou na úkor humoru, ale mě to po pravdě moc nevadí. Jediný co mo dost vadí jsou ty podělaný dloooouhý PAUZY!!!! :))) 1. série: 90% II 2. série: 94% II 3. série: 95% II 4. série: 92% II 5. série: 88% II 6. série: 80% II 7. série: 70% II Takže v průběhu osmé série už vážně musím dopsat, že HIMYM si vážně ani zdaleka neudrželo kvalitu. Bohužel vyřazuju z topky...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
4.5
Pořád to bylo někde na očích a srovnávalo se to s kdečím, co mám ráda, a tak jsem tomu docela dost dílů dávala šanci. Musím ale říct, že mě tenhle seriál zkrátka nechytl. Vůbec. Dokonce si vzpomínám, že jsem se jednou v jakési epizodě čemusi zasmála a úplně jsem se sama sebe lekla, protože to bylo poprvé za celou dobu. Tohle mě prostě míjí.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Nastavovaná vtipná kaše, které se máme nahlas smát a otravně prskat smíchy. Otravné postavy které mají natolik přehrocené reakce, a úplně nesmyslné nelidské chování, z nich dělá jen umělé postavičky typem například Griffinovi, a k nulovému vývoji. Barney bude pořád hezky načesaný prasák, z Robin jen kárající kurva, Lilly a Marshall bude pořád nechutný páreček, no a Ted ten který nikdy nevydrží žádný vážnější vzath. Epizody jsou čím dál víc absurdně nereálné, vymknuté z reality. Ano, dokážu si představit i sebe, že bych tohle po večerech koukal, a smál se u toho, až by mi sousedi bouchali smetákem k podlaze, nebo až by na mě zavolali policii za rušení nočního klidu. Ale, bohužel ne. Nechci se smát na sílu dělaném humoru, kde jedna postava opakuje pořád dokola stejnou trapnou hlášku. Kdyby seriál měl dejme tomu cyrka 5 sérií, a místo debilního konce, kde jsem se fakt nehorázně nasral, až mi obočí skákalo k prasknutí, bych radši udělal nenásilný pohled kamerou na obličeje hlavních postav s třicetiraňákem do tečky, a aby byl už od těch divných newyorčanů klid.. nenašel jsem ani jednu postavu, kterou bych měl něčím rád, a to že seriál jen zbytečně natahuje neexistující nudli, která místo z hrnce teče z nosu scénaristů. K názoru že jsou to okopírovaný přátelé, nebo ještě lepší přátelé, nejsem ani k jednomu. Přátelé jsou stejně trapný seriál o tupých lidech z Brooklynu, nebo z jaké části New Yorku jsou, mi je putna. Ale fakt, znáte někoho tak ukecanýho, jako je Ted? Tehle seriál je prostě na - počkej si, teď možná přijde dokončení věty, kterou naštvu asi většinu skalných fanoušků, toho nejstupidnějšího sitcomu vůbec - hovno! Na hovno!
Atchyroz
3 401 bodů
8
80% - HIMYM doprovází značně špatná pověst dříve skvělého komediálního seriálu, který později spadl na úplné dno. I proto jsem se jeho zpětného nakoukávání značně obával a po úplném zhlédnutí musím říct, že právem. Ani za devět sezón si mě seriál o hledání osudové matky nezískal až tak tolik jako kultovní Friends, ale minimálně prvních pět sérií bylo opravdu hodně dobrých, dokázal jsem je hodně ocenit a zmíněné Friends to ve své době mohlo i slušně nahradit. Ústřední parta je od začátku super, zábavná a nejvíce to táhnul Neil Patrick Harris jako Barney, který to v mých očích vždy dokázal pozvednout výš i ve slabších momentech. Ostatní postavy jako Lily, Marshall, Robin a Ted také rozhodně nezaostávaly, i když zrovna postava Robin mi od začátku do konce úplně tolik nesedla. Byla to parádní situační komedie, i mnoho banálních problémů tady bylo opravdu vtipně a hodně chytře podáno a já osobně měl hodně rád i camea herců jako Bryan Cranston, John Lithgow nebo Bob Odenkirk. Je tu však jedno velké ALE. Bohužel po páté řadě začala kvalita jít dost dolů. Nebyl to podle mého pád až tak drastický, jak je častokrát zmiňováno, nicméně už v té páté řadě šla znát vyčpělost materiálu a já po úplném zhlédnutí můžu říct, že je to asi nejnatahovanější seriál, jaký jsem dosud viděl. V pozdějších řadách se dějové linky postav nesmyslně točí pořád dokola, už začal dost ztrácet i humor a já to z posledních sil dokoukával hlavně kvůli tomu závěru, který si na sebe nanesl obrovská očekávání, která bohužel nebyla naplněna. Těch 24 epizod bylo už zkrátka moc, dalo by se to o dost zkrátit a paradoxně nejvíc dílů měly právě ty nejslabší řady. V poslední sérii se už také objeví hodně očekávaná matka, jejíž představitelka Cristin Milioti se mi líbila, s těžkým úkolem se poprala až překvapivě dobře a byla jednou z mála pozitiv na finální řadě. V té byl humor už dost vyčpělý, i Barneyho hlášky ztratily své kouzlo, bylo to až moc překombinované a docela tomu podrážel nohy i fakt, že se celá řada odehrává hlavně během jednoho víkendu na jednom místě. Hodně se tu hrálo na nostalgii, skrze kterou jsem tomu byl ochoten odpustit některá negativa. No a když už to během poslední řady konečně vypadá, že se vývoj všech postav povede tak nějak uzavřít s happyendem, ke kterému vedla až přespříliš dlouhá a utahaná cesta, tak je všechno komplet zabito v posledních dvou epizodách, ve kterých se toho skutečně důležitého a zajímavého stane mnohem víc, než v posledních třech řadách dohromady a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo uspokojující a byl jsem po tom závěru hodně rozpačitý. Tento seriál jsem zhlédnul během měsíce a půl a konec mě hodně zklamal, ale kdybych jej sledoval celých devět let, byl bych jistě zklamán mnohem víc. Nicméně musím ještě jednou vyzdvihnout prvních pět řad, které jsou opravdu špička ve svém žánru a tento sitcom jako celek ještě zvedá výš.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
0
tohle nezestárlo dobře. stydím se, že se mi to kdy líbilo.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Tento seriál je ze života - jako podle skutečných událostí. Některé jsou trochu vrtkavé, i přesto by si seriál zasloužil seriálového Oscara (nebo Emmy, no :-)). Začátek byl celkem normální, později se to začalo rozjíždět a později opět klesat. Novou (myslim 7.) řadu jsem neviděl, každopádně kámoši tvrdí, že je super. Asi se máme na co těšit. Shrnu: Nejlepší sit-com v historii (možná protože, jsem neviděl Přátelé), každopádně slova mluví za vše.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Zpočátku jsem tumuto seriálu dal 5 hvězdiček, po 5. sérii šla mírně kvalita dolů. (4 hvězdičky), ale jelikož jsem tenhle *serouš* viděl asi 5x, tak to potenciál na 5 hvězd má. 1-4. série --> Humor, 5-9. série --> Humor ne, Napětí ano.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů