84%

Komentáře a recenze 45

Angelus
Angelus
928 bodů
9
První dvě série HIMYM, jsou nekompromisně to nejlepší co v sitcomu za poslední dobu vzniklo pak ale nastal pomalí úpadek, což je veliká škoda. Postavy jsou ale i tak hodně zajímavé, Barney je skoro vždy doslova legendární!
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
9
Solidní náhrada za Přátele, která si však své kvality napříč sériemi buhužel nebyla schopná udržet. Zbytečně natahovaná kaše... První půle je avšak naprosto dokonalá a umístění v top 10 si určitě zaslouží. S01: 9/10 S02: 10/10 S03: 10/10 S04: 10/10 S05: 7/10 S06: 7/10 S07: 5/10 S08: 6/10 S09: 6/10
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7.5
Komentovat tenhle seriál je skoro zbytečné. Praktický neznám nikoho kdo by ho neznal a neviděl žádnou epizodu. Jedná se o další seriál typu Přátelé o partě kamarádů a jejich vstazích. Některé série jsou výborné některé slabší. Ke konci už bylo vidět, že jim dochází dech. Vlastně jsem ani neviděl posledních pár dílů, kde konečně poznal jejich matku :) Ale jako oddechovka je to určitě jedna z nejlepších volem vzhledem k nenáročnosti a krátké stopáži.
  • relativně konstatní kvalita (až na poslední série)
  • vtipné
  • někdy se opakující vtipy
Kick077
Kick077
596 bodů
9
Jak jsem poznal vaši matku ještě společně s Teorií velkého třesku patří k mým nejoblíbenějším seriálům. Po Přátelích. V podstatě podobné jako Přátelé, akorát jiná forma vyprávění a víceméně i udržování napětí v průběhu seriálu, jestli nakonec tu matku poznáme. Celkově je to fungující parta, která na sebe dokáže přitáhnout pozornost a donutit nás trávit hodiny času sledovánim.
Lukashyvl
588 bodů
10
Vždycky jsem miloval Teorii velkého třesku a do Jak jsem poznal vaši matku se mi moc nechtělo, byla to chyba. HIMYM je skvělý sitcom a dost možná ten nejlepší. Žádný jiný mě tolik nechytil za srdíčko a nikdy jsem tolik nesoucítil s hlavními charaktery. Celý seriál jsem hodně prožíval a mnohokrát měl slzy na krajíčku.
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
9
Jako náhrada za Přátelé je to super, i když je převeliká škoda, že takto banální premisu zvládli tvůrci natahovat celých devět let, kdy začali ztrácet i poslední zbytky soudnosti (Barneyho flashbackové psycho výpravy). To nic však nemění nic na to, že minimálně prvních pět sérií si dám vždycky moc ráda :-)
Liki12
446 bodů
8
O vztazích a přátelích vážně i nevážně, tahle by se tento sitcom dal shrnout. Ve srovnání si Big Bang Theory se bavím méně, i když je tento seriál o něčem jiném, přesto je to kvalitní sitcom. Poslední řadě určitě uškodilo to, že se celá odehrává před svatbou v rozpětí jednoho prodlouženého víkendu (čtvrtek až neděle), ale zakončení v podobě dvojdílu je parádní a odkazuje na první díl - kruh se uzavře.
sisisi
sisisi
441 bodů
10
How I met your mother je povedený americký seriál, který stojí za shlédnutí. Je pravda, že má 9 sérií a někdy se děj hodně táhne a nás může naštvat dlouhé čekání na odhalení, kdo vlastně bude matka Tedových dvou dětí, ale i tak to stojí za to. Je tam spousta vtipů a hezkých momentů :)
Dzany
Dzany
408 bodů
8
Tohle jsou novodobí "Přátelé". Tenhle seriál rozhodně zařazuji do těch nejlepších a připadá mi, že jeho kvalita se stále stupňuje. Jsou mi jasné trhliny ve scénáři, ale u mě všechno zachraňuje NPH a jeho skvěle napsaný charakter a hlavně hlášky : "Suit up", "Legen - wait for it - dary" a "Chalenge acctepted". Je skoro zločin koukat na to s dabingem, originál opravdu doporučuju. Druhá má nejoblíbenější postava je nejspíše Marshall / Jason Segel, který mě pomalu jako jediný rozesmívá v posledních dílech (respektive 6. série). Stručně řečeno : 1 season : 90%, 2 season : 85%, 3 season : 90%, 4 season : 95%, 5 season: 100%, 6 season : 80%, hrozné zakolísání, předvídatelný scénář a "zvraty", přesto velmi zábavné , 7 season : 75% z pěti měním na čtyři hvězdy, seriál mi, ale pořád zůstává v oblíbených. 8 season : Katastrofa. několik úsměvných momentů, ale seriál se hroutí. Když se zaměřuje na romantické pletky, tak je pořád velmi slušný, ale vtip jako by už naprosto ztratil.
Bori02
404 bodů
8
Hodnotit celý seriál nikdy není snadný. Kdybych hodnotil podle první série, tak bych šel s hodnocením ještě výš, kdyby podle poslední, tak zase níž. Nakonec tedy volím kompromis. V rámci prvních sérií je to jeden z nejlepších sitcomů a rozhodně stojí za to ho vidět. Skvěle napsané postavy, výborný humor, celkově spokojenost. Dlouhé prodlužování seriálu ale způsobilo, že kvalita šla hodně dolů. Pořád to ale byl lehce nadprůměrný seriál. Celkově podle mě stojí za to ho vidět