Jak jsem poznal vaši matku

84%

Komentáře a recenze 55

47 099 bodů
8.5
Jak jsem poznal vaši matku je pro mne takovou náhradou za dnes již kultovní seriál Přátelé. Ono se to vlastně tak trochu i nabízí. Opět je tu partička mladých lidí a různých charakterů,kteří zažívají neuvěřitelné příhody. Seriál si nakonec ukradl pro sebe Neil Patrick Harris jakožto věčný sukničkář Barney.
22 394 bodů
6
Někdy si prostě člověk a seriál nejsou souzeni, ale když se za tři řady usměju asi pětkrát, něco je strašně špatně. Nebavily mě charaktery, příběhy ani pointy. Nebavilo mě tu vůbec nic.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
6
Nesdílím zas tak velké nadšení, jak všichni tady kolem. Jo, je to dobrej seriál. Vyplnění mezery po Přátelích. A jo, je tam hodně dobrejch vtípků. Ale postupem času zjistíte, nejen že se začnou opakovat a být předvídatelné, ale ani ten Barney už není co bejval. Tohle píšu po páté sérii, přičemž při první, druhé jsem se bavil královsky, při třetí jako pán, při čtvrté jako podkoní a při páté jako nuzný žebrák s leprou na dlažbě, kterýmu někdo zrovna dal na teplou polifku. No, to jsem přehnal, ale prostě to šlo z kopce. Z kopce, kterej se svažuje nepřímo úměrně.
8
Viděl jsem kdysi první čtyři série a teď v tv posledních osm dílů celého seriálu a tak nějak mám pocit, že mi nic neuteklo. Ale k těm postavám se budu vracet rád. Hlavně první dvě série jsou fakt top.
10
To kvalitní sitcom hledáš a hledáš, až jednou hledání necháš. Jak jsem poznal vaší matku kvalitní sitcom je, a to až to neuvěřitelné je. Originální a nápadité jak by štěkl pes, a zábavné jako Vlastimil Harapes.
ZkuKol
12 290 bodů
6
Očividná kopie Přátel, jež až příliš plýtvá dějovými zvraty, scénami a vztahovými obraty - to vše tomu to sit-comu ubírá body a nezachrání to ani Barney, který je samozřejmě legen... wait a moment ...dary!
9 869 bodů
10
Pro někoho jsou to Přátelé, pro jiné pořád zatvrzele Simpsonovi, ale já mám na tom samotném vrcholu právě HIMYM. A to až tak, že si myslím, že Jak jsem poznal vaši matku je můj nejoblíbenější seriál vůbec. Nebylo tomu tak ale vždycky a právě původně jsem fandil Přátelům, na kterých jsem vyrostl. Vadilo mi obsazení a chaotický vyprávěcí způsob, do kterého je potřeba vyzrát.. A nyní po letech, kdy jsem všech 208 epizod dokoukal v tahu asi na popáté musím konstatovat, že jsem se do tohoto kousku až fanaticky zamiloval.. Co začalo jako nástupce Přátel, končí jako něco ultimátního.. Pět postav kamarádů, kteří spolu jen prostě tráví čas až si jsou tak blízcí, že jsou jako rodina. O nich a vzájemných dobrodružstvích se Ted jednou večer rozhodne dost košatě povídat svým dětem a z jedné romantické historky je prakticky tří denní epopej vypovídající o vztazích a tom, jak si to zařídit, aby byl váš život legendární.. Skrytě možná obhájení si sebe sama, že můžou být dvě životní lásky, ale současně několika letý náhled do života plného všedních příběhů.. V tolik nápaditém a celistvě fungujícím přehršli spletitých vztahů a historek vychází postavy, které jsou tak přirozené až je prakticky od začátku milujete... Ovšem každý zná Barneyho a obecně jde o nejoblíbenější postavu, když dokáže projít největším charakterovým vývojem a přesto si zachovat svoje plánování a zvrácenost. Ale je to právě ten zbytek postav, které dělají z partičky kamarádů a jejich stolu v Baru u MacLarena skupinku s níž chci trávit svůj čas.. A třeba i proto budu vždycky milovat Teodora Mosbyho, především proto, jak chybuje a jak si i nadále věří. Kdybych měl vybrat jednu seriálovou postavu, kterou bych chtěl být, bude to Barney, ale faktem je, že jsem jako Ted a jsem na to hrdý.. Není dne, kdy bych nefandil Robin a Tedovi, nebo nechtěl pořádně zapařit s Velkým Kancem, ba dokonce uzřít Aldrinovskou spravedlnost. Ale nic by nebylo tak legendární bez Barneyho a jeho životnímu krédu. Takže jsem si jistý, že i příště mi to bez krabičky sviňáků bude zatraceně chutnat. --- 1. série - 100%!. 2. série - 100%. 3. série - 100%. 4. série - 100%. 5. série - 100%. 6. série - 100%. 7. série - 100%. 8. série - 100%. 9. série - 90%.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 369 bodů
6.5
Po genilních dvou sezónách, které fascinovaly mimo jiné propracovanými návraty k již viděným situacím a odkrýváním nových pravd, se tvůrci vyčerpali a začali stát na místě. Roztomilá Stella to ještě ve trojce zachránila, se čtyřkou ale přišel definitivní úpadek. Přiznám se, že jsem to někdy v polovině čtvrté sezóny vzdal. Nikdy není fajn vidět oblíbence, jak si užil 15 minut slávy a i když už nemá s čím dál hrát, odmítá odejít ze září reflektorů...
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Po zkouknutí posledního dílu celého seriálu musím, ač srdce bolí, ubrat hvězdičku z pěti na čtyři. Začátek seriálu výbornej, ale s přibívajícíma epizodama se jich objevovalo dost, kdy jsem se třeba ani neusmál. Ke konci mi i maličko vadilo neustálé přelítávání z minulosti přes přítomnost do budoucnosti. Každopádně poslední díl je výbornej, vtipnej i dojemnej a v poslední minutě zvrat, který si vlastně všichni od začátku seriálu přejem :-) 84%
squirrelpool
squirrelpool
7 026 bodů
2
V postatě blbější a infantilnější Přátelé. Barney/Joey - neustále něco balící, potrhlý kámoš. Marshall a Lily/Chandler a Monica - všem je jasné, že patří k sobě. Ted a Robin/Ross a Rachel - motají se kolem sebe a všichni vědí, že nakonec stejně skončí spolu. Akorát chybí Phoebe, no.