Komentáře a recenze 45

10
Pro mě srdcová záležitost, nejmilejší sit-com od dob Přátel.
tomlery
tomlery
2 141 bodů
8
Trochu paradox, že největším sukničkářem je Barney, když jeho představitel je gay, ale kdo to neví, dívá se na seriál nejspíš jinak než já. Seriál je samozřejmě skvělý a člověk se u něj dobře baví. Jen ty seriálové děti trochu lituji, když trvá tak strašně dlouho, než se dozví, kdo byla tedy jejich matka
Evah
Evah
2 138 bodů
10
Skvělý sitcom, který se stylem podobá na přátele a i u většiny postav bych dokázala říct kdo koho reprezentuje, ale příběhově mě baví asi i o trochu více, asi o kvůli novějšímu zpracování. Všechny postavy mají zajímavý charakter, Lily s Marschlem jsou snový pár, Robin touží po skvělé kariéře, Ted touží po lásce a Barney je záletník. Společně to vede k mnoha vtipným situacím a i děj se pomalu ale jistě časem posouvá.
Kuca25
2 132 bodů
10
Tenhle seriál je pro mě a nejspíš i bude nejlepší seriál co jsem kdy viděl. Byl to úplně první seriál který jsem dokoukal celý. Chvíli jsem s tím seriálem žil a je to dílo které ovlivnilo můj život. Stejně jako v přátelích jsou tady skvělé postavy z dokonalými tvůrci. Prostě je to balzám na duši sledovat HIMYM.
skylark13
skylark13
2 087 bodů
8
Kdybych hodnotil do 4.série, tak neváhám a narvu tam plnou palbu, hlášky, gagy, narážky a pro mě legendární ananas, ale od 5. série ( i když i ta nebyla úplně nejhorší) šla kvalita dolů a u 6. a 7. už ani přesně nevím o co šlo, naštěstí s osmou řadou už se Ted a spol. zlepšili a poslední řada se samotným koncem mi vytvořili nejednu slzičku :-)
farb
farb
2 064 bodů
6
Ne, tohle zkrátka není můj šálek čaje. A to srovnání s Přáteli, beru jako urážku, protože jim to nesahá ani po kolena.
karlik4801
1 942 bodů
7
How I Met Your Mother má ode mě stále pět jen ze soucitu. Krásných pět sérií, opravdu skvělé komediální i emociální dílo. Když nepočítám neuvěřitelně časté kopírování Přátel. Barney je vtipná a zajímavá postava. Neil Patrick Harris dokáže Barneyho bravurně zahrát. Potkat ho na ulici, tak si beru podpis od Barneyho a ne od Neila. Opravdu v každém díle se najde kus dobrého vkusu. Kolikrát jsem se nemohl přestat smát. Všechny postavy jsem dokázal snést. Každá postava měla svůj prostor. Šestá série už útočí spíš jako emociálně vypjatý sitcom. Od sedmé série začíná kvalita upadat, opakované vtipy, nepřehledné scény. To je za tři hvězdičky. A ta osmá? To je vyloženě ostuda, smát se dá u dvou dílu. Snad každá scéna je předvídatelná a nejde vidět žádná snaha o nějakou originalitu. Postavy mi už začínají lézt na nervy. Celou dobu trvání seriálu mě štval Ted, teď je ale nejmíň otravná postava. Změna chování postav brání hercům se do role vžít a začíná s nimi být nuda, řeč je o Barneym. Jde nádherně vidět kam až dokáží sáhnout peníze, v nejlepším se má přestat, jak to bylo u Přátel, tohle je ale jako čtvrtá a nejvíce zbytečná série Útěku z vězení. Už toho je dost, nebaví mě čekat na Tedovu manželku, při jeho vyprávění už si neopakuji, když se to už dozvím, začalo mu to být jedno. A co je nejhorší, devátá série je ohlášena. Pět hvězdiček tedy zůstává ze soucitu k prvním pěti řadám.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Lepší sitcom od priatelov som nevidel...
psico
psico
1 671 bodů
6.5
První dvě série jsem zhlédl za rekordně krátký čas, třetí už byla lehce laciná a začala nudit. Ze čtvrté jsem neviděl ani díl. Není to špatný seriál, ale čekal jsem víc. Přátelé jsou Přátelé ..
Pajmen
1 204 bodů
8
Bravurně zvládnutý seriál. Má svou formu a zároveň nepředvídatelnost, odlehčený humor i serióznost. Nejdřív jsem měl pocit, že seriál vykrádá Přátele, ale nakonec jsem přesvědčen, že si jede po své vlastní koleji. Spousta scén či frází se již staly doslova legendárními. Každá epizoda je nabitá fórky a vtipnými situacemi, vyjma poslední série, neboť konečně poznáváme Matku. Výkony herců jsou vesměs parádní a musím také velice ocenit český dabing, ten mě snad baví víc než originální znění, především díky Davidu Novotnému.