Komentáře a recenze 124

M3lios
9 141 bodů
8
Skoro všetci superhrdinovia v jednom filme ? ÁNO TO CHCEM !
9 035 bodů
8
Perfektní struktura, schopnost dělat fan service a ještě se ohlížet na diváky sérií nepolíbené. Tah na bránu se vším všudy a ještě tak vehementně, že jde pravděpodobně o nejpřístupnější a nejzábavnější Marvelovku pro nejširší okruh publika.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
slabsie styri hviezdy hlavne vdaka skvelej hereckej zostave ktora to vytiahla mierne nad priemer... whedon mozno vie prist so skvelou hlaskou (i ked tu ich nie je dost) a vypointovanym dialogom, ale to neznamena ze sa clovek prvych 40 minut nebude nudit, lebo nech sa joss snazi ako chce je len dobrym serialovym reziserom a strasna skoda ze celkom slusny scenar (rozhodne nie skvely, ako si vacsina mysli) nedostal niekto schopnejsi co by dal akcnym scenam (ktorych tu tiez nie je prilis vela na viac ako dvoj hodinovy film) nejakych charakter a nejaku pamatnu scenu, lebo takto sa vam v pamati zostanu len vtipne pasaze z poslednej pol hodinovej mega mlaticky a nic viac... moj oblubenec silvestri sa tiez mohol ponasnazit trocha viac a napisat pre avengers nejaky pamatny motiv a nielen nejake fanfary... este stastie ze je tu celkom slusny pocet charakterov (opat vynikajuci downey jr a zatial najlepsie hulk ruffalo) a hlavne sa v podstate stale nieco deje tak clovek nema viac menej sancu sa zacat extra nudit... vsadim sa komixovy kral tohto leta bude opat nolanov dark knight!
8 627 bodů
4
Když mi bylo 10, skvěle jsem si to skvěle užil. Když mi ale bylo 10, tak jsem neměl vkus. To je přirozený. Ač jsem na tom vyrůstal, postupem let mě marvelovky přestávaly bavit čím dál tím víc a dnes je považuji za úpadkovou produkci.
p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
8.5
Tak co čekat od filmu podle komiksů? Asi to co nám zde předvedl Joss Whedon. Ač některé představitele komiksové partičky nemusím a ani jejich předlohy nepatří k mým oblíbeným (Renner, Johanssonová), dali se skousnout. Celkově celkem docela předvídatelný, ale rozhodně zábavný. A jestli mám u něčeho strávit 140 minut, tak u podobných filmů.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8
Žádné zbytečné vytáčky, přímý tah na bránu. Tvůrci sázejí na to, že znáte předchozí filmy, víte, o co šlo na Asgardu, kdo skončil jako kus ledu a proč má někdo problém se svou druhou identitou. Je to rozumné, protože v opačném případně by film působil jako zbytečná rekapitulace (na druhou stranu se však nedostává dostatečného backgroundu postavám bez „vlastního filmu“). Whedon to každopádně ustál a přestože děj mohl být o něco méně classic, není důvod, proč brblat. Týmovka se vydařila a nabízí přesně to, co fanoušci chtějí (=vydatnou porci kvalitní akce, hlášek a ikonických scén, hodných svých hrdinů). Jako bonus dost možná nejlepší ukončení monologu záporáka, jaké kdy bylo natočeno!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Tak já jsem se z toho teda na zadek nesedl. Přišlo mi to trošku moc utahaný a některý postavy tam byly tak trošku do počtu, ale nejhorší byly ty dementní, jednoduchý dialogy, to bylo fakt něco hroznýho. Jeremy Renner a jeho pozérská role lučištníka tomu taky moc nepřidala. 3D efekty byly hodně vymakaný a stylový. Nejlepší byl stejně Hulk, který skoro celý film táhl, a i těch jeho pár okamžiků bylo lepší, než oba jeho předchozí filmy. Iron Man, jako zachránce se mi taky líbil. Thor taky ušel. Captain America byl slabej, asi jako jeho film. Black Widow byla ve filmu jen tak, aby se bylo na co dívat. Nick Fury taky nic moc a Loki byl špatnej záporák, na mě až moc "posera". Agent Coulson taky nechrlil jednu hlášku za druhou, jak se před tím psalo. Cobie Smulders měla celkem velkou roli, ale pro mě bude pořád "jen" Robin z HIMYM.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
Líbilo se mi, celkové pokračování všech známých komiksových hrdinů... proč ne.?
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Nedá se tomu dát méně než pět. Skoro až čistokrevná komedie s hromadou akce. Iron Man (Robert Downey Jr.) podle předpokladů největší mašina na hlášky a v závěsu za ním snad poprvé povedený filmový Hulk (Mark Ruffalo). Poprvé od Avatara se za něco fakt vyplatí vyhodit peníze i dvakrát, protože v pohodlí domova už to prostě zdaleka nebude ono. Avengers nechybí nic a i když jdete do kina s vysokým očekáváním tak dokážou překvapit. 90%
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů