65%

Komentáře a recenze 48

ZaS
ZaS
632 bodů
9
Příběh nepatří k nejsilnějším stránkám filmu (což se nakonec od komixu ani nedá čekat), ale přesto patří mezi to nejlepší co bylo ve sci-fi za poslední roky natočeno. Nejen efekty samotné ale i atmosféra filmu je vynikající. A podobně jako u Matrixu se na pozadí vznáší silné filosofické téma.
Judinka
Judinka
627 bodů
5.5
Film zcela vyumělkovaný a v mnoha ohledem značně nelogický. Nikde není ozřejměno, proč typ robota, který jako jediný má být ovládán lidským mozkem s lidskou myslí, je naprosto bez jakýchkoli emocí, které není schopen ani předstírat, přestože ostatní "čistokrevní" roboti takto sterilně zdaleka nepůsobí. Celé to bylo zkrátka velmi velmi zvláštní.
Pacman
Pacman
586 bodů
5
Tohle Scarlett svým nahým popředím ani pozadím nezachrání. Tvůrci si chtěli zachránit kůži alespoň tvrzením, že film je komiksem a původním filmem z roku 1995 inspirován. Na nás si s tím ale nepřijdou. Tady je špatně spousta jiných věcí. Obsazení je první věc. Tady by většinu rolí mohli hrát jiní lidé (hlavně asiaté). Scénář je děravý jako ementál, kamera občas taky nepochopitelně zabírá něco, co není třeba. Akční a bojové scény dobré, choreograf pracoval svědomitě. Hudba dobrá správně cyberpunk. A to zpracování cyberpunk multikulty světa je fakt parádní. Hodně to připomnělo Blade Runnera a zároveň navnadilo na jeho pokračování. Jinak se moc dobrého říct nedá. Spousta správných otázek je položena, ale buď není odpověď nebo klasicky po americku odbyta. Já původní japonský film z roku 95 viděl a po tomhle mám velikou chuť se na něj po cca 10 letech zase podívat.
Socna
471 bodů
5.5
ocením snahu o záběry "vykradené" z originální mangy, ale atmosféru to nevidělo ani z rychlíku. absolutně zmatečně a zbytečně překombinovaný děj snažící se o jednoduché vysvětlení - v tom je kouzlo japonského originálu, ani se o nic nesnaží. buď ho vezmete nebo ne, hollywood by měl nechat některé díla spát - ale tak teď můžu snít dál
Bori02
404 bodů
6
Nové zpracování velice známého anime nedopadlo tak dobře jako by většina lidí chtěla. Film je o hodně povrchnější než původní dílo. Neříkám ale že je to špatný film. Je skvělé že se v Hollywoodu studio rozhodlo udělat film, který není úplně mainstreamový. Pořád film obsahuje zajímavou akci, svět vypadá nádherně a některé postavy jsou opravdu zajímavé. Třeba postava, kterou hraje Takeši Kitano. Film má své problémy, ale dopadl líp než jsem čekal
shalmirane
223 bodů
7.5
Původní GitS je klasika, kterou jsem nikdy neviděl. Nešel jsem na premiéru a nedalo se nevšimnou komentářů skalních fanoušků, jak reboot nevykreslil město ve správném rozměru apod. Nedal jsem se a film pro mne měl hlavu i patu, dával smysl jako zajímavá scifárna.
  • Zajímavé i bez znalosti originálu / série
mustafee
mustafee
169 bodů
6
Efekty super. Město budoucnosti super. Scarlet super sexy.Jen děj byl takovej utahanej. Bylo by lepší, kdyby tam všechny sekala a víc se předvedla jako robot zabiják. Hledání vlastní minulosti už tu bylo tolikrát, že je to trošku nuda. Moc se mi líbilo vylepšování lidí a ty jejich hračičky.Hudba taky dobrá. Jinak průměr.
EvieJJ
145 bodů
6
V mnoha místech jsem si vzpomněla na Ostrov, kde také hrála Scarlett. Vizuál super a to ostatní je hodně kulhavý. Herci se sice snaží, ale osobně mi to neladí dohromady. Sečteno a podtrženo škoda peněz za IMAX.
enyd
enyd
54 bodů
7
Animák jsem neviděl, takže po mě srovnávání nechtějte, možná proto mě ale Ghost in the Shell bavil. Jako futuristická detektivka totiž funguje celkem bez problému, a i když tu není nic, co by film vyhnalo na úroveň Blade Runnera nebo Matrixu, nuda v kině nehrozí. Kupodivu to není díky akci, která je od začátku do konce jen solidním hollywoodským standardem. Spíš mě bavilo Scarlettino pátrání po vlastní minulosti a hlavně její parťák Batou, který zvládá být cool s bouchačkou i bez ní. Jak asi tušíte, celý svět s umělými vylepšeními a pochybnou robokorporací už dnes nikoho nevytrhne. Rupert Sanders do něj ale vetknul dost snahy a žánrových libůstek na to, aby vás nejvíc trápil podivný whitewashing hlavní hrdinky
placido
18 bodů
9
Miluji předlohu tohohle filmu a na tenhle film jsem se moc těšil. Myslím že se povedlo převést animovanou verzi do hrané. Nevím čím to bylo ale atmosféru pro mě měl animovaný trochu větší, třeba to bylo i použitou hudbou. Čekal jestli třeba nepoužijí stejnou. Škoda. Každopádně příběh celého filmu jsem z této verze pochopil spíš než z animované. Je pravda že u animované jsem na to přišel až podruhé a pak v nové remake animované verzi. Jsem zvědav jestli se pustí i do druhého dílu.