69%

Komentáře a recenze 47

Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8.5
Vychytralá žánrová hříčka, která odpovídá na otázku "jak daleko lze zajít v boření zažitých postupů"? Film si velmi šikovně našlápne již úvodem, kdy návštěvou "sledovacího centra" položí dost otázek, aby divák v pohodě absolvoval o něco táhlejší první třetinu. Poté se začne tempo stupňovat a druhá část je téměř typický teenagerovský horor. A pak přichází famózní a naprosto šílené finále, které nemá obdoby (obdiv studiu, že na tohle dalo peníze). The Cabin in the Woods je opravdu skvělá hra s divákem i filmem samotným, kde být o něco lepší postavy, mohl snímek atakovat nejvyšší příčky. I s pouhými 80% přesto jasný náběh na kultovku a zcela povinný film pro party-večery. Moc rád bych, aby podle toho vznikla hra...
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Raimi na koksu pro 21. století. Tam, kde většina tvůrců končí (variace na Pátek třináctého #3789), se parta kolem Wheddona teprve rozjíždí. Film, který permanentně nabízí humor mezi řádky a nakonec se rozkročí na úplně všechny strany, kam až mu to žánrový rozsah potenciálně může dovolit (jen jedna věc mi chyběla, ale na licenci mého nejoblibenějšího vesmírného monstra už asi chechtáky v rozpočtu nezbyly). Hodně upřímný zásek do hororové pažby, film s obrovským nadhledem a fakt hluboká studnice fanouškovských nápadů. Ve světle vypravěčské odvahy padají všechny škatulky i bariéry a scénář skoro pořád kráčí o krok dva před divákem. Weddonovi teď zřejmě sežeru všechno a hlavně už nemám strach, že by tým Avengers nenaplnil nerdovská očekávání.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Chata v horách Tak tuhle chatu si nekupujte a nepújčujte.Jako horor nevyděsí a odlehčená nota je na pobavení slabá. Každá stránka filmu pracuje maximálně na půl plynu, díky čemuž nemůže žánrový mišmaš v závěru nadchnout ani v jednom směru. Otevřený přístup scenáristů se spoilery hned od první minuty navíc nedává filmu ani možnost pokusit se pracovat tak, aby v průběhu překvapil zvratem, čímž si titul zavřel dveře i k poslední možnosti upoutat pozornost zajímavou myšlenkou. Spojení humoru a strachu tak zůstává opět bez odezvy, i přes pokus zapojit velkou fantazii.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Čekal jsem další omletou vyvražďovačku mladých lidí a ono se z toho vyklubalo něco, jako když se všichni zhulí a rozhodnou se natočit směs filmů Evil dead a 13 duchů s efekty Hněvu titánů s kamerami, jako z Truman show, doplněné principem Hyperkrychle. Určitě jsem nebyl jediný, kdo na konci pronesl větu: Co to kurva bylo? O_O Každopádně, moje otevřená huba svědčí o tom, že by to aspoň za to shlédnutí mohlo stát.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Spíše vtipná parodie na klasické horory typu parta mladých lidí jede do lesa a tam je někdo pomalu vyzabíjí. Jako horor mi to opravdu nepřišlo. Ale komedie to je dobrá a má to epickej konec.
8
8,5/10. Nejsem žádný velký fanda hororů, moc jsem jich proto neviděl, takže nejsem úplně cílovka tohohle filmu ale musím uznat, že tohle je hodně zajímavý film narvaný spoustou dobrých nápadů a pořádně krvavý konec je lahodná třešnička na dortu.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
7
Konečne niečo naozaj originálne. Zo začiatku to nebolo boh vie čo, pretože sa tam partia mladých ľudí vybralo na chatu. Ale potom? Aj keď smrť Chrisa Hemswortha mohli urobiť lepšie pretože to naozaj vyzerá ako z nejakej hry z roku 2017. Vraždy sú dobré aj keď niektoré mimo scénku ale stáli za to. Ale ten koniec som fakt nečakal. Nie len že sa jedná o totálny zmätok a a plno krvy ale aj úplný záver celého filmu bol WTF. A to v tomto filme sa deje často. HODNOTENIE: 7/10
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
8
Před filmem jsem si se nepřečetl nic o něm, vstupoval jsem do neznámé řeky s vědomím, že to bude typická vyvražďovačka. Taky proto, jsem od toho nic neočekával. Byly tam jisté prvky, které napovídali dalšímu průběhu, ale já si furt myslel, že to bude takový ten film, na který zítra zapomenu. NIKOLIV! Nakonec to, ale ve mně vzbudilo špetku zájmu a dokoukal jsem ho s obrovským očekáváním jak, to dopadne. Opravdu dobře natočené, luxusně propracované monstra, to se mi líbilo. A konec se nezaobíral něčím malým. Potencionální konec světa? Před začátkem sledování mě to ani nenapadlo, že by se film mohl tak odvíjet. Palec nahoru! Skvělý Horor!
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Vcelku film ujde ale dosti naštve fakt že film kopíruje snad vše možné z hororů. A tak je hlavně lesní duch a patek třináctého cítit na sto honů. A taky že se film ani trochu nesmí brát vážně. I tak je hlavně ale originální a upoutá.
  • originalita
  • efekty
  • kopírování
  • neralističnost
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Goddard dokázal,že se může pohybovat tam,kde Raimi v 80.letech!.Jsou tu velice originální nápady,které ale místama "zabíjí" zbytečné klišé scény (tichý výkřik do prázdna).Ukázková hra se žánrem.Velmi nepředvídatelné momenty,kdy tvůrci diváka vůbec nešetří + navíc pro nás nachystali velkou dávku krve. * UNICORN KILLER *