Komentáře a recenze 75

10
Podle mého asi nejlepší X-Men. Nejlepší na tom je, že i když o této sérii nemáte asi páru můžete si pustit tento díl a budete v obraze. Odehrává se totiž před první trilogií. 87%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Ač fanda Marvelovek, X-meni jdou stále mimo mě a nezměnily na tom nic ani tyto nově natáčené prequely. Je sice zajímavé projít si s omlazenými hlavními hrdiny začátkem vztahu profesora a Magneta, jakož i nahlédnout do jejich dětství, které je formovalo logicky vysvětleným způsobem (i když nad demonstrací mutantích schopností mladého Erika v prostředí koncentračního tábora s pocitem nevkusu vrtím hlavou), ale samotný příběh se mi okamžitě vykouřil z hlavy - asi že Kevin Bacon sice hrát záporáky umí, ale zapojení mutantů do kubánské krize i přes nespornou retro atmosféru působí spíš úsměvně.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Jeden z nejlepších dílů celé série a pokud akceptujete zákony komiksu, tak i závěrečná scéna bude pro vás akceptovatelná, i když je více legrační, než vážná. Do té doby to jede slušně a v tempu. Herecky velmi dobře obsazené.
10
No rozhodně lepší než Poslední vzdor a Origins dohromady. Ikdyž McAvoy mi moc v roli profesorova mladšího já nesedí. Zato mladší Magneto je naprosto dokonalej stejně tak Kevin B. v roli hlavního záporáka.
bidlobox
3 802 bodů
7
Mám v sobě rulandské modré víno z roku 2005 (z ne zrovna ideálních skladovacích podmínek), takže jsem schopný dnes okomentovat cokoliv. Máme tu ty X-many, údajně ze školních škamen? Well, let's see... takže abych pravdu řek, celý tenhle x-men svět mi začíná lízt na nervy, a to hlavně kvůli uvěřitelnosti. Mutanti povstalí z radioaktivity? Tak to musela nějaká atomovka vybuchnout přinejmenším už někdy před stopadesáti lety, kdy už žil Wolverine, ne? U toho mi nejdou nějak pod kůži ty jeho drápy, jak rychle vyletí, to je nemyslitelný jak fyziologicky, tak snad ani fyzicky. To stejný platí o rychle narostivších (nebo jak se píše ten přechodník) hmyzích křídlech, o neskutečně rychlé, řekněme pohádkové, proměně Mystique, létajícím Magnetovi, proměně toho bleskurychlého vědátora s netopýřími sklony a gorilými prackami a dalšími kravinami z říše pohádek. Abych se přes to přenesl, musel bych být aspoň o dvacet let mladší, to mi to ještě možná tak nemyslelo, a leccos z autorské licence jsem dokázal odpustit. Přesto musím podotknout, že se jedná o slušně, svižně natočený film (Fassbenderův Magneto má potenciál), i když třeba některými zatracovaný Wolverine z roku 2009 se mi líbil víc než tohle možná trochu přeceňované dílko. Jsem ale zvědavý na pokračovaní První třídy, kde už bude jak Wolverine (ne jen v cameu), tak i původní představitelé X-men v režii Bryana Singera.
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Konečně starý x-meni s novými tvářemi.Skvělé znovuzrození.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Dílo Matthewa Vaughna,které není v mých očích oceněno na plný počet.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
7.5
Ano, je to akční, je to super podívaná a jakákoli satira na americkou zahraniční politiku je vždy vítaná. Ale nemá to logiku. Jasně, proč by mělo mít scifi nějakou zvláštní logiku? Nemusí, pokud v něm nebudou chyby doočíbijící. Nějak jsem se prostě přes ně nedokázal přenést a pokaždé, když jsem na nějakou narazil, hrozně mě to rozhodilo. Navíc to, co v prvním dílu odstartovala Storm, je zde dovedeno do krajnosti. Xmen je prostě řada, která mi nesedla. Ale to neznamená, že je ten film nekoukatelný.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Nevím co Vaughn s X-Meny provedl, ale toto bylo něco. Myslel jsem, že dvojku nic nepřekoná, ale velice jsem se mýlil. I když mi některé dialogy byli kvůli neznalosti cizích jazyků odepřeny, tak i přesto jsem rád. Prequelu jsem tolik nevěřil, ale Vaughn je úžasný a vytvořil něco vyjímečného na poli X-Menů a taky Marvelu. Tento film si zaslouží pozornost. Výplně se hezky doplňují a závěr na pláži je epický. McAvoy a Fassbender to dokázali a ukázali, co se dříve dělo a bylo to pěkné. X-Men: První třída je film, na který se v žádném případě nezapomíná. Nejlepší X-Meni vše dob!!!