Komentáře a recenze 75

6
Čekal jsem toho více.
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Musím se přiznat, že jsem se filmu dlouho vyhýbal, neboť jsem fanoušek původní trilogie s Jackmanem a nového jsem se lehce obával. Nyní jsem film zřel v celé své kráse a nevím, kde se vzali ty obavy! Film je výborný, dobře promyšlený tak, že navazuje na původní trilogii. Jsem nadšený, že už k tomu nemám co dodat! PS: Zajímá mě kolik si Hugh Jackman trhl za svojí "velikou" roli.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
X-meni (alespoň první tři-čtyři díly) mě moc nebavili. Ale tohle, tohle je umění. Hypercharismatický Fassbender (kterého mám snad raději než Profesora X), a padouch Schmitd - Bacon (nevím jak se píše to správné jméno). Po obsahové ani po vizuální stránce není co vytknout. A cameo Wolverina celkem potěšilo. Já se velmi bavil, První třídě dávám plný počet a i plné percentuální hodnocení.
farb
farb
2 064 bodů
9
Konečně, po dvou zaškobrtnutích, je tu film kvalitativně dorovnávající Singerovky. Stoprocentní spokojenost. Matthew Vaughn opět zabodoval. Bravo!
karlik4801
1 942 bodů
10
To je tak když se zrodí komiksovka, která má hlavu a patu. Dějová linka je skvěle obsažená (Až na hrubou chybu na konci filmu.) Nezapomenutelné skladby pasující do každého záběru. Skvělé cameo mého nejoblíbenějšího oblíbence a sice Wolverina. Bylo tu zvýrazněno hodně mých oblíbených komiksových a seriálových postav, Emma, Azazel, no prostě bomba. Michael Fassbender je pro mě sakra dobrej herec, nebo se mi jen v tomhle obsazení líbil. Jennifer Lawrence je pro mě velmi nadějná herečka a mohla by získat nějakou pořádnou roli, kde bude moc ukázat co umí.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Chytrá, dobře obsazená, pevně zrežírovaná a energicky natočená podívaná. Matthew Vaughn ukazuje, že lze natočit dospělou komiksovku i bez R-ratingu. Celý film je ve velmi atraktivním kabátku, kterému by neškodilo občas trochu zvolnit na tempu, díky čemuž by to zase působilo o něco méně povrchně. Mimo zběsilé tempo jsem však s První Třídou neměl nejmenší problém. Herci mají charisma (Michael Fassbender FTW!) a ta hudba, ta je dokonalá.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Nemám moc ráda filmy které se vracejí zpátky.No ale teď se tak to točí plno filmu.Ale jinak to byl docela pěkný film.Moc hezký udělaný.
petr-hnyk
1 542 bodů
6
Slušně nadupaný akční film :-) Bohužel ve srovnání s předchozími filmy režiséra Mike Vaughna je podle mne o něco slabší a chybí kreativita, lehkost a vtip. Film naštěstí jede od začátku do konce a potěší hlavně všechny, kterým se líbila jednička a byli zklamáni z dalších dílů.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
10
Asi nejlepší "X-Menovský" film všech dob. Fassbender, McAvoy a hlavně Kevin Bacon jedou naplno, jejich výkony jsou naprosto bez chybičky. Vaughn je stále v červeném, a podle mého tak bude pokračovat i nadále. Zkrátka a dobře, kdyby šlo více než 5 hvězdiček, bez váhání hodnocení ještě zvednu. Pro mě nejlepší X-Meni, kteří předčili i Singerovu "Dvojku".
jvempire
jvempire
1 208 bodů