78%

Komentáře a recenze 74

kery-
kery-
3 671 bodů
10
Jednoznačně nejlepší film (nyní už letošního) roku. Po prvních minutách už jsem v hodnocení měl jasno a ani další minuty mě o něčem jiném nepřesvědčily.. Po všech stránkách - ať už režie, kamera, herecké výkony, a v neposlední řadě perfektní OST, se jedná o jeden z nejlepších filmů, jaké jsem měl tu čest vidět! Přítomnost herce z Breaking Bad také rozhodně potěšila. Za mě prostě 5* v hodně silném podání..P.S. fakt skvělý nápad na to koukat do půlnoci před ranní, protože teď rozhodně jen tak neusnu..(edit: nakonec jsem usnul ve 3 ráno, až tak mě film dostal:))
pantak
pantak
3 367 bodů
9
Rozhodně snímek který nemá obdoby v dobrém slova smyslu!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Prvotřídní filmařina,která se trhá na pocukrované kousky adrenalinovostí,romanci a atmosferickým pojetím,kde se stíhá servírovat řadu zpomalujících nezapomenutelných scén.Obohacuje vysoce sugestivní a hudebně skvělě podbarvený film v hlavní roli s úžasným Ryanem Goslingem a Carey Mulliganovou.Výborná kamera,střih s ostrýmy nůžkami a režií Nicolase Refna,která vás pohladí a vleze pod kůži.Film vyplouvá na řeku pro film roku 2011 a pokud se vypravíte kompasem na stejný směr připravte si zatraceně vysoké hodnocení.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Proč já vždycky musim bejt ten zlej. Mluví se o tom jako o nejlepším filmu roku 2011 - dovoluji si nesouhlasit. Nedotknutelní byl lepší zážitek a o Černobílém světě ani nemluvím. Refn si udělal svůj nový film a Dánové jsou se svou ponurostí opět v akci na plátně. Krev a auta. Tak by se tento film dal jednou větou specifikovat. Chápu pět hvězd, ale ještě víc chápu negativní ohlas. Není to best 2011, ale je to film, který zavidění určitě stojí.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Vizuální orgie...
Ombak_Penari
2 764 bodů
9
Na rozjezd možná trochu zarazí hlavní postava. Hodný, tichý, nezajímavý, hloubavý, nijak vyčnívající kluk bez výrazu. Snad jen ty nervy ze železa. Málem mě to odradilo. Po skončení snímku je ale pocit úplně jiný a zůstávají otázky "Kdo to vlastně byl? Proč to dělal? Co chtěl?" To je to nejlepší co se mohlo stát, protože jednání hlavního hrdiny je náhlé, překvapivé, omračující není jednoznačné a není snadné si na něj udělat názor. K tomu originální pojetí snímku a atmosféra, která dokáže neskutečně pohltit. Žádné ploché Rychle a zběsile, tady jsme na úplně jiném levelu...
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
6.5
Máme tu film o řidiči. Dělá kaskadéra, vozí lupiče a ke všemu má ještě profesionálně závodit. Dobře. Zabouchne se do sousedky, pomůže jejímu chlapovi a nakonec se to posere. Ok. Ale proč je to celé taková nuda? Gosling jako herec je fajn, ale tady je na mě možná až extrémně tichý a celková zápletka působí i přes relativně normální délku filmu strašně utahaně. Cranston, Isaac i Mulligan byli fajn, Pearlman se mi zase zdál strašně nevyužitý. Pokud to mám srovnávat s jinými filmy ve stejném žánru, tak je Baby Driver rozhodně o třídu výše. 65%
Martrix
Martrix
2 449 bodů
8
Na první pohled vlastně nejde o bůhvíjak nápaditý příběh, ale je dost dobře možné, že je mnohem rafinovanější, než se zdá. Všechny postavy jsou natolik charismatické a působí tak nějak normálně, že si do poslední chvíle neuvědomíte, co jsou ve skutečnosti zač. Když pak dojde na lámání chleba...nebo jak jedna postava poznamená...když jsou zahnaní do kouta, je to pro diváka mnohem intenzivnější. Ale to je jedna část. Ta druhá je vynikající zpracování, kde se snoubí to co mám na hollywoodských filmech rád s evropskou uvěřitelností. Takže trochu hloupé jednání postav, společně s nehloupými dialogy a skvělým herectvím. To vše snímáno výbornou kamerou a při fajn hudbě. Goslinga jsem začal oceňovat až v posledních letech, ale vidím, že ten Pan herec v něm byl už před deseti lety. I díky němu má Drive skvělou atmosféru, která udělala z průměrné kriminálky, zajímavé drama. PS: zpětně si uvědomuji, že úplně každá postava udělala ne vysloveně špatné, ale v konečném důsledku nesprávné rozhodnutí. To je ale život, někdy se To prostě podělá.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
8
Docela sympatický film , trochu vybočující z běžné produkce. Akce se rozvíjí jakoby po tichu a v klidu..napětí narústá jakoby pod kůží a propukuje v drastických krátkých vyvřelinách. K dokonalosti to ještě nějaký ten kousek má , ale proč ne...celkem zdařilé...
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Drive je něco neuvěřitelného. Z jasně promyšleného a lehce proveditelného plánu se vše může zvrhnout v zahnání do slepé uličky. Co udělat? Jak se zachovat? Toto vše je nám s jemným filmovým jazykem vyprávěno a nutno podotknout, že více než dobře. Scénář funguje, hudba je výborná, střih perfektní a režie více než fajn. Pakliže nevíte, na co zrovna mrknout, Drive je tady pro vás!