80%

Komentáře a recenze 71

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Včera poprvé,nemyslím sex ale KICK-ASS!..Velká senzace skrz zelený oblek vyplouvá na akční stříbrné plátno.Je to jen můj pohled,ale viděl jsem tam různé filmové prvky jak už v prostředí,nebo kulis: *V proskleném žlutém prostředí jako v MATRIXU,když se učil Neo Kung-fu,nebo na střechách přeskok přes baráky.*Velmi úzké uličky pro vyzkoušení všech schopností jako SPIDER-MAN.*Boj Hit Girl s nožema a odsekávání lidských končetin s rychlopohybama jako ve filmu KILL-BILL,nebo jak chytl Kick-Ass na konci do ruky katanu.Vše doplněné originálním a hlavně dobře zrežírovaném scénáři: vytvořil Matthew Vaughn tuhle hutnou atmosféru a prostředí obrazu všech předchůdců,která mu sedla až na klín a KICK-ASS se stal komiksovým hitem.Těším se na pokračování.
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Keby sa Kick-Ass nepostavil na paródii ostatných komiksov a ich adaptácií... ale postavil a táto postmoderná nadhodnota z neho robí v rámci žánru lepší priemer. Na filme sa však dá dobre zabaviť, miestami niektoré scény škrípu. No Hit-Girl nepochybne vedie. Asi by mala mať vlastný celovečerný priestor.
Kuca25
2 132 bodů
10
Bože jak já ten film miluju. Jsem velký fanda původního komiksu podle kterého je film natočen a i přesto že je předloha o trochu drsnější a některé věci jsou ve filmu zkrátka jinak, nevadí mi to. Můžou za to hlavně výkony hlavních postav. Aaron Johnson je ten správný kick ass jak se sluší a patři, nicolas cage je zkušený a dobrý herec takže u něho bylo jasné že svoji úlohu zvládne, Christopher Mintz je jako rozmazlený kluk největšího mafiána ohromně přesvědčivý a chloe grace moretz si film ukradla pro sebe. Kick ass je pořádná magořina, ale nedá se říct že by děj byl nějak zmatený. Vše je dobře sladěné a zároveň je to míchlé magořinou a brutalitou kterou je série kick ass známá. Řekl bych že podobně by to skutečně mohlo dopadnou se skutečným superhrdinou v dnešním světě, tedy aspoň do půlky filmu.
farb
farb
2 064 bodů
9
Neskutečně upřímnej a v mnoha ohledech neskutečně pravdivej zrající film.9/10
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Zábavná akční komedie, která nikomu neublíží. V žádné scéně není nuda. To je jedna z nejlepších věcí na Kick-Ass. A když jsem se zrovna nesmál hláškám nebo gestům, užíval jsem si akci doprovázenou vynikající hudbou nebo písněmi. Vyvážený mix ostrosti, režisér Matthew Vaughn je schopný udělat divácky úspěšný snímek.
winetach
winetach
1 927 bodů
10
wow !!!
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
9
Je to Nářez! A to jakože fakt ve velkém. Matthew Vaughn natočil ultimátní dekonstrukci superhrdinského žánru podle komiksové předlohy od Mark Millar se skvělou hudbou, akcí, humorem a patřičným nadhledem. Sympatický Aaron Taylor-Johnson, výborný Big Daddy v podání Nicolase Cage, záporný Mark Strong a uchvátivě drsná Chloë Grace Moretz jako Hit-Girl jen doplňují již dokonalý celek. Jedna z nejlepších komiksových adaptací všech dob?
petr-hnyk
1 542 bodů
8
Tento film je buď geniálně natočenou parodií nebo je to totální slátanina. Buď jak buď, tento film drží pohromadě a je z něj cítit poctivé filmařské řemeslo. Moc dobře jsem se bavil, ačkoliv jsem byl překvapen, že film neobsahuje tolik akčních scén jak by se podle trailerů zdálo. Rozhodně si myslím, že si však akční scény budete pamatovat možná stejně dobře jako z Matrixu :-)
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8.5
Film od kterého jsem téměř nic nečekal, ale velmi mile mě překvapil úplně ve všech ohledech. Úžasně vtipný akční film o tom jak se jeden kluk chtěl stát superhrdinou. Naprosto bombastické hlášky a skvělá Chloe Mortez, která mě jednoduše řečeno dostala (tím jsem měl na mysli herecký výkon a skvělé, poměrně brutální akční scény s ní, ne nic jiného!). A v roli jejího super taťky (který měl mimochodem velice podobný oblek jako Batman, tak nevím koho to napadlo dřív) Nicolas Cage, který sice ke konci zemřel, ale jinak byl úžasný. K tomu všemu ještě Aaron Johnson jako Kick Ass(který mi někdy v tom obleku připomínal Logana Lermana alias Percyho Jacksona) a všechno bylo naprosto dokonalé. Takže bezkonkurenčně dávám pět hvězd a odcházím spokojen a natěšen na připravovanou 2.