80%

Komentáře a recenze 71

kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Pohádka o tom, že McLovin zůstane navěky McLovinem a z Aarona Johnsona vyroste brzy nový Michael Cera. Jinak v podstatě to, co se čekalo - velmi zábavná, vtipná a barevná podívaná, které přesně vyplňuje šablonu moderního entertainmentu. Osobně mi šmakuje a moc. Neumím se ale zbavit pocitu, že to mohlo být ještě o velký kus chytřejší, stylizovanější a "přesahovější", přestože i tak je to chytré a stylizované až na půdu. Tak možné v tom druhém díle - ostatně ani Spider-Man nebyl napoprvé stoprocentní. 80-90%.
kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Matthew Vaughn si řekl, že posune film zase o kousek dál a tak se jednou spřáhl s Millarem aby natočili ten nejvíc cool snímek posledních let. Celé si to pěkně zafinancujeme z vlastní kapsy a budeme mít trošku té tvůrčí svobody. V tom je Kick-Ass jedinečný a nemá naprosto žádné hranice nebo limity otravných producentů, kteří by ten film srazili minimálně o dvě třídy níž než kde je. Vaughn naservíroval takovou mísu brutality, akce, narážek a různých odkazů, že to napoprvé nejspíš všechno nepoberete a budete jako já potřebovat druhou projekci v dohledné době. Kde je vůle, tam je dobrý a zábavný film, který se nebojí jít svou vlastní cestou a i v dnešní době předražených spidermanů, terminátorů ukázat, že to jde i za pakatel, jen si do toho nenechat kecat a mít "trošku" toho talentu.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
To, co v traileru vypadalo jako přihrátej bratranec Spider-mana se během filmu změnilo na jeden z nejlepších a rozhodně nejnekompromisnější film roku 2009. Většina filmů o superhrdinech je oproti tomuhle čajíček, a to vlastně Kick Ass není ani superhrdina, jenom pošuk, co chce trošku PUNKY :D
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Naprostej nářez od začátku do konce!! Tomuto filmu se ná nic vytknout. Nejvíc mě zaujala postava Hit girl je to naprosto luxusní postava a jsem rád, že se jí režisér nebál udělat tak brutální,protože přesně tohle filmy tohodle typu postrádaj! Je to opravdu nálož Brutality,srandy a akce! Nejlepší film roku! Všechny postavy byli skutečně skvěle zahrané a efekty a hlavně ta hudba jsou naprosto bezkonkurenční! Už se těšim na dvojku,jenom doufám,že jí nepodělaj.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
7.5
Superhrdinské filmy nejsou můj šálek kávy, ale tenhle mne fakt nadchl. Možná proto, že to není tak úplně superhrdina v pravém slova smyslu, ale prostě týpek, kterej začíná se superhrdinováním od píky a my máme možnost ho u toho sledovat (pro mne asi nejzábavnější část filmu). Další sympatická postava je ta roztomilá vraždící holčička. Tenhle film mi prostě sedl.
10
Do kina jsem šel s obavou co mám očekávat od filmu o superhrdinech kteří nemají superschopnosti, ale světe div se ono to funguje a vy se budete až nechutně bavit. A komu by nepřirostla k srdci jedenáctiletá holčička, která kosí mafiány s lehkostí Seagala ve své životní formě? Víc takových filmů ( těším se na dvojku).
B3n
4 060 bodů
4.5
takový průměrný film na večer....
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Kick-Ass aneb parodie na superhrdiny? Asi to tak bude... Vlastně nebýt zabijačky, která to tam celé potahala, tak by ten fil ani za moc nestál. Myslím, že začátek filmu, kdy nějaký debil skočí z mrakodrapu a rozfláká se, přesně vystihuje Kick-assovu pozici ve filmu. Jinak film měl dobrý příběh, byl vtipný a měl dobré efekty, ale v některých chvílích se snažil tvářit moc důstojně a to mu nesvědčilo.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
9
Skvělý originální snímek,těžící hlavne z popularity komiksů.Přesné obsazení a nahláškování hlavních hrdinů dělá z Kick Asse ultimátní filmovou zábavu.Navíc Nicolas Cage po dlouhé době nepřehrává,ale slušně a střídmě hraje. Jako bonus Hit Girl Chloe Moretz.Takhle vražedná holčička tu nebyla od dob Leona.
saboter
saboter
3 564 bodů