Strážci Galaxie 3 omlazují. Nově se k nim připojil Will Poulter

Strážci Galaxie 3 omlazují. Nově se k nim připojil Will Poulter 4 obrázky v galerii
Strážci Galaxie Vol. 2 | Foto: Marvel Studios
V letošním listopadu by mělo začít natáčení třetího dílu Strážců Galaxie v režii Jamese Gunna a produkci Kevina Feigeho. Zápletku Marvel samozřejmě tají, ale již nyní je jasné, že se ve snímku objeví postava Adama Warlocka.

To, že by se postava Adama Warlocka měla zapojit do filmového vesmíru Marvelu, naznačovala již potitulková scéna ze Strážců Galaxie 2, ve kterém je vidět Warlockova inkubační kapsle a kde vůdkyně rasy Suverénů hovoří o tom, že nové stvoření, jež vytvořila, pojmenuje Adam.

Nyní je potvrzeno, že role Adama Warlocka se ujme Will Poulter. Jeho úkolem jako reprezentanta nové generace Suverénů bude zničit Strážce Galaxie, ovšem původ komiksové postavy je úplně jiný. Adama Warlocka stvořili vědci na Zemi jako dokonalou bytost. Postupně ale začal svým stvořitelům vzdorovat a po hádce s Thorem se rozhodl Zemi opustit a vydat se do vesmíru, ve kterém s pomocí High Evolutionary pomáhá zachránit planetu, stává se nositelem Kamene duše a spojencem Avengers.

Will Poulter | Foto: A24

Jak to všechno tvůrci snímku změní, se teprve uvidí, vliv na to každopádně budou mít snímky Eternals, Spider-Man: Bez domova a další plánované počiny studia Marvel včetně Thora 4, neboť Bůh hromu a blesku se Strážci Galaxie po pádu Avengers v Endgame odletěl do vesmíru.

Ankety
Půjdete do kina na Dunu?
Určitě, nemůžu se dočkat!
Ne, sci-fi mě nezajímají