Marie Sabouret: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marie Sabouret: Filmy a seriály

  • Rvačka mezi muži
    Rvačka mezi muži (1955)
    FilmRole: Mado
    Dnes již klasické dílo Rvačka mezi muži patří mezi nejlepší tzv. Film noir nebo-li žánru černého filmu a stal se vzorem pro mnohé filmy natočené v tomto duchu během dalších desetiletí, a to nejen ve Francii. Režisér Jules Dassin nepotřebuje k vyjádření napětí mnoho slov, černobílý obraz dodává dílu nevšední poezii a syrovost zároveň. Dassin vychází z autentického popisu prostředí pařížského podsvětí. O filmu lze směle říci, že je to vloupání zapsané do filmových dějin. Tony se po pěti letech vrací z vězení a pečlivě naplánuje poslední velkou loupež svého života. Samotné vyloupení klenotnictví proběhne podle plánu, ale pak do hry vstoupí náhoda a nepřátelský gang, který se pokusí všemi prostředky kořist ukrást. Neúprosná válka gangů si vyžádá krvavé oběti. Režisér Jules Dassin, který za svůj film získal v Cannes cenu za režii, si sám zahrál jednoho z gangsterů.
    81%
    Dnes již klasické dílo Rvačka mezi muži patří mezi nejlepší tzv. Film noir nebo-li žánru černého filmu a stal se vzorem pro mnohé filmy natočené v tomto duchu během dalších desetiletí, a to nejen ve Francii. Režisér Jules Dassin nepotřebuje k vyjádření napětí mnoho slov, černobílý obraz dodává dílu nevšední poezii a syrovost zároveň. Dassin vychází z autentického popisu prostředí pařížského podsvětí. O filmu lze směle říci, že je to vloupání zapsané do filmových dějin. Tony se po pěti letech vrací z vězení a pečlivě naplánuje poslední velkou loupež svého života. Samotné vyloupení klenotnictví proběhne podle plánu, ale pak do hry vstoupí náhoda a nepřátelský gang, který se pokusí všemi prostředky kořist ukrást. Neúprosná válka gangů si vyžádá krvavé oběti. Režisér Jules Dassin, který za svůj film získal v Cannes cenu za režii, si sám zahrál jednoho z gangsterů.
    1
  • Si Versailles m'était conté
    Si Versailles m'était conté (1954)
    Film
    67%
    2
  • Gorille vous salue bien, Le
    Gorille vous salue bien, Le (1958)
    FilmRole: Chaboute
    62%
    3
  • Trois jours a vivre
    Trois jours a vivre (1958)
    FilmRole: Patronnesse du café (uncredited)
    62%
    4
  • Tři mušketýři
    Tři mušketýři (1953)
    FilmRole: La Reine Anne d'Autriche
    Obsahem tohoto zpracování Dumasových „Tří mušketýrů“ je historie mladého šlechtice d'Artagnana od jeho příchodu do Paříže, setkání s nerozlučnou trojicí přátel Athosem, Porthosem a Aramisem, až po jeho rozuzlení kardinálovy intriky proti královně. Královna Anna Rakouská darovala totiž lordu Buckinghamovi šperk, sestávající ze dvanácti diamantových závěsků, a kardinál dal dva z nich ukrást, aby tak mohl dát králi Ludvíkovi XIII. důkaz o její nevěře. D'Artagnan se však na žádost královny vypravil do Londýna a závěsky přivezl. Kardinálova intrika se zhatila. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1954)
    61%
    Obsahem tohoto zpracování Dumasových „Tří mušketýrů“ je historie mladého šlechtice d'Artagnana od jeho příchodu do Paříže, setkání s nerozlučnou trojicí přátel Athosem, Porthosem a Aramisem, až po jeho rozuzlení kardinálovy intriky proti královně. Královna Anna Rakouská darovala totiž lordu Buckinghamovi šperk, sestávající ze dvanácti diamantových závěsků, a kardinál dal dva z nich ukrást, aby tak mohl dát králi Ludvíkovi XIII. důkaz o její nevěře. D'Artagnan se však na žádost královny vypravil do Londýna a závěsky přivezl. Kardinálova intrika se zhatila. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1954)
    5
  • Frou-Frou
    Frou-Frou (1955)
    FilmRole: La grande duchesse Anna Ivanovna, patronne du restaurant russe
    59%
    6
  • Violetas imperiales
    Violetas imperiales (1952)
    FilmRole: Mme. de Pierrefeu
    54%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.