David Gill: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

David Gill: Filmy a seriály

  • O patro výš
    O patro výš (1923)
    Film
    83%
    1
  • Ben-Hur: A Tale of the Christ
    Ben-Hur: A Tale of the Christ (1925)
    Film
    Judah Ben-Hur a Messala, dávní přátelé z dětství, se znovu setkávají jako dospělí. Tentokrát je z Messaly římský důstojník a dobyvatel, zatímco z Judy bohatý, i když porobený, Izraelita. Během římské přehlídky spadne cihla, což způsobí, že je Judah poslán na galeje jako otrok, jeho majetek je zkonfiskován a jeho matka a sestra uvězněny. O několik let později se Judah díky své odhodlanosti přežít a ochotě pomoci svému římskému pánovi vrací do své vlasti jako oslavovaný a bohatý římský sportovec. Není schopen najít svou matku a sestru a věří, že jsou mrtvé, a tak nemyslí na nic jiného než na pomstu Messalovi.
    Režie:Fred Niblo
    78%
    Judah Ben-Hur a Messala, dávní přátelé z dětství, se znovu setkávají jako dospělí. Tentokrát je z Messaly římský důstojník a dobyvatel, zatímco z Judy bohatý, i když porobený, Izraelita. Během římské přehlídky spadne cihla, což způsobí, že je Judah poslán na galeje jako otrok, jeho majetek je zkonfiskován a jeho matka a sestra uvězněny. O několik let později se Judah díky své odhodlanosti přežít a ochotě pomoci svému římskému pánovi vrací do své vlasti jako oslavovaný a bohatý římský sportovec. Není schopen najít svou matku a sestru a věří, že jsou mrtvé, a tak nemyslí na nic jiného než na pomstu Messalovi.
    Režie:Fred Niblo
    2
  • Chamtivost
    Chamtivost (1924)
    Film

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    78%

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    3
  • Přehlídka smrti
    Přehlídka smrti (1925)
    Film
    78%
    4
  • On, hrdina dne
    On, hrdina dne (1927)
    Film
    77%
    5
  • On svádí děvčata
    On svádí děvčata (1924)
    Film
    75%
    6
  • On řádí v New Yorku
    On řádí v New Yorku (1928)
    Film
    Poté, co Speedy přijde o práci jako prodavač limonády, stráví den se svou dívkou na Coney Islandu. Stane se taxikářem a odveze Babe Rutha na Yankee Stadium, kde zůstane na zápas. Když se železnice pokusí zničit podnikání s tramvají taženou koňmi (provozovanou dědečkem jeho dívky), Speedy zorganizuje místní starousedlíky, aby jejich plán zmařili.
    Režie:Ted Wilde
    73%
    Poté, co Speedy přijde o práci jako prodavač limonády, stráví den se svou dívkou na Coney Islandu. Stane se taxikářem a odveze Babe Rutha na Yankee Stadium, kde zůstane na zápas. Když se železnice pokusí zničit podnikání s tramvají taženou koňmi (provozovanou dědečkem jeho dívky), Speedy zorganizuje místní starousedlíky, aby jejich plán zmařili.
    Režie:Ted Wilde
    7
  • On - Přenešťastný mužíček
    On - Přenešťastný mužíček (1924)
    Film
    73%
    8
  • Ocelový oř
    Ocelový oř (1925)
    Film
    V roce 1924 filmové studio Williama Foxe uvedlo do kin celovečerní hraný němý film, jehož děj se z větší části odehrává na Divokém západě. Hrdinou je Davy Brandon, jenž jako dítě přihlíží tragické smrti svého otce, který je zabit Indiány. Naštěstí se mu podaří z této těžké situace uniknout do bezpečí. Později hledá vrahy a uchází se o ruku přítelkyně z dětství Miriam Marshové, jejíž otec je jedním z hlavních stavebních inženýrů transkontinentální železnice. K její realizaci napomohla hlavně smlouva, v níž v roce 1862 americký prezident Abraham Lincoln potvrdil podmínky, za nichž Union Pacific a Central Pacific mohou dráhu postavit. Cesta železnice je dlouhá a její tvůrci musejí při tak náročné stavbě překonat takřka nekončící řadu překážek. Davy Brandon při tom pomáhá prosadit původní projekt svého otce... Režisér a producent John Ford se při natáčení tohoto westernu pokusil vyhnout zbytečné velkoleposti a spíše nalézt jakýsi pocit autentičnosti: proto při natáčení bylo vybudováno několik kilometrů železniční trati, na obou stranách vznikla místa připomínající někdejší první osídlení bělochů v Nevadě i město. Na filmu sice spolupracovalo více než 5000 statistů, ale zůstala zdůrazněna důležitost lidské pomoci a spolupráce v okamžicích nebezpečí, při zdolávání Skalistých hor i pouště. Dramatické okamžiky a napětí důmyslně střídají chvíle plné sentimentu, nechybí bouřlivé masové scény i působivé záběry jezdců na koních na pozadí nebe. V řadě filmových pasáží Ocelový oř zaujme svou vizuální nápaditostí, využitím současného natáčení několika kamer (například při útoku Indiánů nebo různými pohledy na jedoucí parní lokomotivu). Film, který u nás dosud nebyl uveden na televizní obrazovce, vysíláme ve virážované verzi (v jemném barevném tónování) a s hudbou Williama P. Perryho, jež byla Pražskými filharmoniky natočena v Praze.
    70%
    V roce 1924 filmové studio Williama Foxe uvedlo do kin celovečerní hraný němý film, jehož děj se z větší části odehrává na Divokém západě. Hrdinou je Davy Brandon, jenž jako dítě přihlíží tragické smrti svého otce, který je zabit Indiány. Naštěstí se mu podaří z této těžké situace uniknout do bezpečí. Později hledá vrahy a uchází se o ruku přítelkyně z dětství Miriam Marshové, jejíž otec je jedním z hlavních stavebních inženýrů transkontinentální železnice. K její realizaci napomohla hlavně smlouva, v níž v roce 1862 americký prezident Abraham Lincoln potvrdil podmínky, za nichž Union Pacific a Central Pacific mohou dráhu postavit. Cesta železnice je dlouhá a její tvůrci musejí při tak náročné stavbě překonat takřka nekončící řadu překážek. Davy Brandon při tom pomáhá prosadit původní projekt svého otce... Režisér a producent John Ford se při natáčení tohoto westernu pokusil vyhnout zbytečné velkoleposti a spíše nalézt jakýsi pocit autentičnosti: proto při natáčení bylo vybudováno několik kilometrů železniční trati, na obou stranách vznikla místa připomínající někdejší první osídlení bělochů v Nevadě i město. Na filmu sice spolupracovalo více než 5000 statistů, ale zůstala zdůrazněna důležitost lidské pomoci a spolupráce v okamžicích nebezpečí, při zdolávání Skalistých hor i pouště. Dramatické okamžiky a napětí důmyslně střídají chvíle plné sentimentu, nechybí bouřlivé masové scény i působivé záběry jezdců na koních na pozadí nebe. V řadě filmových pasáží Ocelový oř zaujme svou vizuální nápaditostí, využitím současného natáčení několika kamer (například při útoku Indiánů nebo různými pohledy na jedoucí parní lokomotivu). Film, který u nás dosud nebyl uveden na televizní obrazovce, vysíláme ve virážované verzi (v jemném barevném tónování) a s hudbou Williama P. Perryho, jež byla Pražskými filharmoniky natočena v Praze.
    9
  • Čtyři příšerní jezdci z Apokalypsy
    Čtyři příšerní jezdci z Apokalypsy (1921)
    Film
    68%
    10

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.