?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gero Steffen: Filmy a seriály

  • Klepání na nebeskou bránu
    Klepání na nebeskou bránu (1997)
    Film
    82%
    1
  • Crescendo
    Crescendo (2020)
    Film
    Když se světoznámý dirigent Eduard Sporck ujme úkolu vytvořit izraelsko-palestinský mládežnický orchestr, je vtažen do bouře naprosto neřešitelných problémů. Mladí hudebníci na obou stranách, kteří vyrůstali ve válečném stavu, v době útlaku nebo neustálého rizika teroristických útoků, mají k týmové spolupráci daleko. Dva nejlepší houslisté - emancipovaná Palestinka Layla a pohledný Izraelec Ron - tvoří dvě strany, které si na jevišti ani mimo něj nevěří. Podaří se Sporckovi přimět mladé lidi, aby alespoň tři týdny před koncertem zapomněli na svou nenávist? Při prvním záblesku naděje však političtí odpůrci orchestru ukážou, jak jsou silní... (Cinemax)
    Žánry:DramaHudební
    69%
    Když se světoznámý dirigent Eduard Sporck ujme úkolu vytvořit izraelsko-palestinský mládežnický orchestr, je vtažen do bouře naprosto neřešitelných problémů. Mladí hudebníci na obou stranách, kteří vyrůstali ve válečném stavu, v době útlaku nebo neustálého rizika teroristických útoků, mají k týmové spolupráci daleko. Dva nejlepší houslisté - emancipovaná Palestinka Layla a pohledný Izraelec Ron - tvoří dvě strany, které si na jevišti ani mimo něj nevěří. Podaří se Sporckovi přimět mladé lidi, aby alespoň tři týdny před koncertem zapomněli na svou nenávist? Při prvním záblesku naděje však političtí odpůrci orchestru ukážou, jak jsou silní... (Cinemax)
    Žánry:DramaHudební
    2
  • Stubbe - Von Fall zu Fall
    Stubbe - Von Fall zu Fall (1995)
    Seriál
    67%
    3
  • The Weight of Steel Title
    The Weight of Steel Title (2020)
    Film
    64%
    4
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    5
  • Sushi in Suhl
    Sushi in Suhl (2012)
    Film
    Jednoho večera v polovině šedesátých let Rolf Anschütz, šéfkuchař malé restaurace v Suhlu v Durynsku ve východním Německu, nabídl svým hostům jedinečné a exotické jídlo – japonské Sukiyaki. Měl to být dárek pro jeho nejlepší zákazníky a setkal se s velkým úspěchem. Dokonce o tom psal i místní tisk – a to mělo navždy změnit život Rolfa Anschütze.
    Žánry:DramaKomedie
    63%
    Jednoho večera v polovině šedesátých let Rolf Anschütz, šéfkuchař malé restaurace v Suhlu v Durynsku ve východním Německu, nabídl svým hostům jedinečné a exotické jídlo – japonské Sukiyaki. Měl to být dárek pro jeho nejlepší zákazníky a setkal se s velkým úspěchem. Dokonce o tom psal i místní tisk – a to mělo navždy změnit život Rolfa Anschütze.
    Žánry:DramaKomedie
    6
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    7
  • Vzdušný most
    Vzdušný most (2005)
    Seriál
    Luise Kilbergová (Bettina Zimmermann) prežíva koniec vojny s úľavou. O to viac, že jej manžel je prehlásený s najväčšou pravdepodobnosťou za mŕtveho a ona so svojím dvanásťročným synom jednoducho musí prežiť za akúkoľvek cenu. Keď sa však začne sovietska blokáda, pre túto servírku na berlínskom letisku začína nová životná etapa. Západný Berlín bol po sovietskej blokáde slobodný iba cez nebo. A tak sa Luise zoznamuje s americkým generálom Williamom Turnerom (Heino Ferch), jedným z najvplyvnejších dôstojníkov riadiacich leteckú pomoc od západných spojencov. Vzájomné sympatie možno iba ťažko prehliadnuť a William ponúka Luise miesto svojej osobnej asistentky. Avšak v čase rodiaceho sa vzťahu prichádza zo sovietskeho väzenia doteraz nezvestný Axel...
    Žánry:DramaVálečný
    61%
    Luise Kilbergová (Bettina Zimmermann) prežíva koniec vojny s úľavou. O to viac, že jej manžel je prehlásený s najväčšou pravdepodobnosťou za mŕtveho a ona so svojím dvanásťročným synom jednoducho musí prežiť za akúkoľvek cenu. Keď sa však začne sovietska blokáda, pre túto servírku na berlínskom letisku začína nová životná etapa. Západný Berlín bol po sovietskej blokáde slobodný iba cez nebo. A tak sa Luise zoznamuje s americkým generálom Williamom Turnerom (Heino Ferch), jedným z najvplyvnejších dôstojníkov riadiacich leteckú pomoc od západných spojencov. Vzájomné sympatie možno iba ťažko prehliadnuť a William ponúka Luise miesto svojej osobnej asistentky. Avšak v čase rodiaceho sa vzťahu prichádza zo sovietskeho väzenia doteraz nezvestný Axel...
    Žánry:DramaVálečný
    8
  • Tanec v domě
    Tanec v domě (2001)
    Film
    58%
    9
  • 10
  • Soloalbum
    Soloalbum (2003)
    Film
    56%
    11

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.